Hebben ze daar geen verkiezingen?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij ziet Orbán niet als dictator
De coalitie. Niet Mark Rutte persoonlijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is daar wel de eindverantwoordelijke voor geweest.
artikel 7 zit nog een heel eind van het officieel bestempelen van een persoon als dictator af.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet voor niets dat GL/PVDA/D66 artikel 7 willen starten voor dat land
Democratisch gekozen dictators heb je ookquote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen verkiezingen?
Zeg dan dat de EU een dictatorschap heeft met ongekozen lui als Von der Leyen.
Heeft hij dat speldje op dan?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zou je als premier een vriendenspeeltje van Rusland op willen hebben?
Hij heeft het nog.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft het nog.
Nu niet zichtbaar op
Ja, ons omvat ook mensen die moslim zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:11 schreef Tekaschi het volgende:
Nou nu hebben we bijna de hele "oppositie" gehoord en buiten de SP maakt niemand zich druk om de burgers om alle Nederlanders maar wel weer om vooral moslims en wat wilders in het verleden heeft gezegd. En die zitten er dan voor ons he.
Hij heeft dat speldje, of je dat op hebt of niet, je hebt het en waarom zou je dan dat speldje nog willen hebben als hij Rusland veroordeelt?quote:
Dit debat gaat niet over 'het volk', maatregelen of beleid, het is een 100% politiek debat en moet dus juist gaan over (oude) uitspraken van mensen die nu gaan onderhandelen. Als de Kamer de oude tweets niet oprakelt, doen ze hun werk niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat wordt wel echt vermoeiend ja. Ga het eens over het volk hebben i.p.v. dit geneuzel
Ik denk dat je dit aan de verkeerde persoon vraagt.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], moet Willem-Alexander dat biertje ook weer uitkotsen?
Waarom zou je geen verbinding proberen te zoeken met Rusland in Europa? Gaat toch om verbinding? Rusland is een corrupte staat, crimineel en die heel top moet schoon geveegd worden, maar daarna dienen de banden aangehaald te worden en Rusland bij Europa betrekken (mits een fatsoenlijke regering). Dat gejengel en geruzie met Rusland al langer dan dat wij oud zijn moet ook eens afgelopen zijn. En nee ik praat niks goed vanuit Rusland, ik walg van die politieke top en die cultuur daar, maar wij als Europa staan sterker met een fatsoenlijk Rusland.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zou je als premier een vriendenspeeltje van Rusland op willen hebben?
Mokkeltje.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Ik blijf hier staan", wat is dit voor een kind bij Volt?
EU activisme in een notendop.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Ik blijf hier staan", wat is dit voor een kind bij Volt?
Andere landen zijn voor D66- en Volt-figuren natuurlijk ook veel belangrijker dan Nederland.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toch wel typisch dat het meer gaat over een ander land dan over onze eigen problemen en inwoners
Rusland wilt helemaal niets met het Westerse gedeelte van EU te maken hebben, dat hebben ze al een aantal keer aangegeven vanwege LHBT en andere progressieve waarden en normen.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom zou je geen verbinding proberen te zoeken met Rusland in Europa? Gaat toch om verbinding? Rusland is een corrupte staat, crimineel en die heel top moet schoon geveegd worden, maar daarna dienen de banden aangehaald te worden en Rusland bij Europa betrekken (mits een fatsoenlijke regering). Dat gejengel en geruzie met Rusland al langer dan dat wij oud zijn moet ook eens afgelopen zijn. En nee ik praat niks goed vanuit Rusland, ik walg van die politieke top en die cultuur daar, maar wij als Europa staan sterker met een fatsoenlijk Rusland.
Als nagels op een krijtbord inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh god ik zie Ouwehand staan, tijd om koffie te halen.
Zelfspot is ook belangrijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:28 schreef Rnie het volgende:
Geert "het staatsrechtig geweten" WildersHij moet er gelukkig zelf om lachen.
In veel islamistische landen denken ze daar niet heel veel anders over en daar zoek je toch ook verbinding mee? Of met de Amerikanen die ook de nodige illegale invallen hebben gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Rusland wilt helemaal niets met het Westerse gedeelte van EU te maken hebben, dat hebben ze al een aantal keer aangegeven vanwege LHBT en andere progressieve waarden en normen.
Het enige wat jij hoort is wat de media belangrijk vindt. En die vindt dat alles m.b.t. moslims en transgenders heel belangrijk is. Wees blij dat er nog telkens nog een economisch linkse partij in de regering zat die de totale uitkleding van de verzorgingsstaat door neo-liberale partijen als VVD een beetje kon afstoppen zodat er nog iets voor de onderkant van de samenleving werd gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
GL heeft gedoogsteun gegeven in de eerste kamer. Er is altijd een linkse partij betrokken bij de kabinetsformatie, PvdA of D66, en om de één of andere reden was de onderkant van de samenleving, de laag betaalde arbeiders, de werkende klasse wat niet meer kon rondkomen nooit een factor om een kabinet te laten vallen of een kabinetsformatie te frusteren. Nee die punten lieten ze meteen vallen om samen met de VVD te regeren. Hadden ze zich maar eens voor de helft zo druk gemaakt om die mensen als dat ik ze de laatste jaren heb gehoord over moslims, transgenders of een X in het paspoort, dan hadden we nu niet PVV als grootste gehad.
En bier wordt gratis!quote:Op woensdag 13 december 2023 11:29 schreef Puzzie het volgende:
Wilders gaat zorgen dat het een beter land wordt
En het omvat ook mensen die geen moslim zijn, de overgrote meerderheid van dit land. Links heeft de focus weer met oogkleppen gericht op de minderheids groepjes om stemmen te winnen terwijl ze de rest van Nederland negeren. De uitspraken van Wilders zijn extreem, dat geef ik toe, weet je wat het tegenovergestelde van dat extremisme is? Het negeren van de ellende vanuit de islam en het blijven faciliteren terwijl de mensen die aan de bel trekken vanwege de groeiende overlast worden gedemoniseerd en verketterd.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ons omvat ook mensen die moslim zijn.
Ik geloof niet dat wij het Midden Oosten ooit bij de EU gaan betrekken.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
In veel islamistische landen denken ze daar niet heel veel anders over en daar zoek je toch ook verbinding mee? Of met de Amerikanen die ook de nodige illegale invallen hebben gedaan.
Als je niet verder kijkt dan instroomcijfers dan lijkt het inderdaad alsof links niets wil doen voor de rest van Nederland.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En het omvat ook mensen die geen moslim zijn, de overgrote meerderheid van dit land. Links heeft de focus weer met oogkleppen gericht op de minderheids groepjes om stemmen te winnen terwijl ze de rest van Nederland negeren. De uitspraken van Wilders zijn extreem, dat geef ik toe, weet je wat het tegenovergestelde van dat extremisme is? Het negeren van de ellende vanuit de islam en het blijven faciliteren terwijl de mensen die aan de bel trekken vanwege de groeiende overlast worden gedemoniseerd en verketterd.
Er zit veel tussen ermee praten en bij de EU gaan betrekken.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij het Midden Oosten ooit bij de EU gaan betrekken.
Rusland nu is een ziekte waarvan ik de naam niet zal noemen. Die complete top dient weggevaagd te worden. Maar dan moet iets veranderen, dan installeren ze maar een pro westerse regering, is ze in meer landen gelukt. Wij kunnen niet nog eeuwen ruzie blijven zoeken met Rusland of Rusland met ons, tijd om Europa te verenigen en een vuist te maken tegen andere grote krachten zoals China en Amerika.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Rusland wilt helemaal niets met het Westerse gedeelte van EU te maken hebben, dat hebben ze al een aantal keer aangegeven vanwege LHBT en andere progressieve waarden en normen.
Allemaal butthurt van zijn overwinning.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:31 schreef Drekkoning het volgende:
Je moet excuses aanbieden en woorden terugnemen.
-Nee vind ik niet.
-Nee vind ik niet.
-Nee vind ik niet.
-Nee vind ik niet.
-Nee vind ik niet.
Goed debat zo
China begrijp ik. Maar wij hebben goede banden met USA. Wat maakt dat wij een vuist moeten maken tegen USA ?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:33 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Rusland nu is een ziekte waarvan ik de naam niet zal noemen. Die complete top dient weggevaagd te worden. Maar dan moet iets veranderen, dan installeren ze maar een pro westerse regering, is ze in meer landen gelukt. Wij kunnen niet nog eeuwen ruzie blijven zoeken met Rusland of Rusland met ons, tijd om Europa te verenigen en een vuist te maken tegen andere grote krachten zoals China en Amerika.
Dit is toch geen butthurt? Dit gaat om rechtsstaat. Gelukkig zijn er genoeg partijen die dat niet bij oud vuil willen neerplempen.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal butthurt van zijn overwinning.
Elke fractie mag maar 1 spreker hebben in dit debat, ik dacht dat dit toch minimale basiskennis was. Deze sprekers staan op de sprekerslijst. Als je daar niet op staat, kun je niet interrumperen.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Misschien wordt hij straks nog even losgelaten door zijn baasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |