Blablabla. Wat je zegt klopt gewoon feitelijk niet. De GL heeft alleen met wetsvoorstel ingestemd in de Eerste Kamer waarmee zij het eens waren zoals alle andere partijen. Dat is geen gedoogsteun.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
GL heeft gedoogsteun gegeven in de eerste kamer. Er is altijd een linkse partij betrokken bij de kabinetsformatie, PvdA of D66, en om de één of andere reden was de onderkant van de samenleving, de laag betaalde arbeiders, de werkende klasse wat niet meer kon rondkomen nooit een factor om een kabinet te laten vallen of een kabinetsformatie te frusteren. Nee die punten lieten ze meteen vallen om samen met de VVD te regeren. Hadden ze zich maar eens voor de helft zo druk gemaakt om die mensen als dat ik ze de laatste jaren heb gehoord over moslims, transgenders of een X in het paspoort, dan hadden we nu niet PVV als grootste gehad.
100% horen ze bij ons.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook de moslims met Nederlands paspoort horen bij ons.
Dan valt hij misschien nog wat af die papzak.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:17 schreef Nober het volgende:
Wachten tot u een ons weegt Hoog of laag springen.
Nee?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar jij vind ook dat Rutte wel zijn excuses moet aanbieden?
Groningen, toeslagen, Hawiija etc.
Denk eerder dat hij veel interrupties gaat doen bij de VVD.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe leider van de SP is wel een echte straatvechter volgens mij, dat kan nog wel vuurwerk worden.
Nergens zeg ik dat het allemaal de schuld van links is. Bijzondere verzonnen argumenten. Ik zeg iets heel anders.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus één linkse partij met verder twee of drie rechtse partijen maakt het allemaal de schuld van links?
Bijzondere gedachtegang.
Dat wordt wel echt vermoeiend ja. Ga het eens over het volk hebben i.p.v. dit geneuzelquote:Op woensdag 13 december 2023 11:19 schreef Drekkoning het volgende:
Jaa we gaan oude twitterberichten oprakelen en citeren
De oppositie zit klem.
Laten we het hopen en hopen dat hij de SP weer groot/groter weet te maken.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe leider van de SP is wel een echte straatvechter volgens mij, dat kan nog wel vuurwerk worden.
Ziek jaquote:Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij ziet Orbán niet als dictator
Iemand anders in de kamer dan officieel wel?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is ook geen dictator.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet voor niets dat GL/PVDA/D66 artikel 7 willen starten voor dat landquote:Op woensdag 13 december 2023 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iemand anders in de kamer dan officieel wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |