zal wel ironisch bedoeld zijnquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:05 schreef Books1 het volgende:
Baudet kapper uitgeschoten of haar geverfd 🙈
Gemiddelde kamervraag kost 3750 euro.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:11 schreef Nober het volgende:
Hoppa. NSC pakt het meteen op!
[ twitter ]
Nieuwe politiek!quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:11 schreef Nober het volgende:
Hoppa. NSC pakt het meteen op!
[ twitter ]
alle wegen leiden naar het TorentjeAmsterdamquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gemiddelde kamervraag kost 3750 euro.
Bedankt Olger van Dijk!
Ik zag gisteren iemand door rood fietsen. Ik heb Olger al gemaild, hopelijk doet ie er iets mee.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt Olger van Dijk!
Als Wilders zijn zin krijgt qua plannen wordt het ook onmogelijk om een niet-criminele moslim te zijn. Koran verboden, moskeeën dicht...quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat de regering nogal veel invloed heeft op wat er in de wet staat.
Stevig aanpakken die verkeersovertedende randstedelingen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt Olger van Dijk!
Met de PVV in de regering gaat het met de meldpunten wel goedkomen, me dunkt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand door rood fietsen. Ik heb Olger al gemaild, hopelijk doet ie er iets mee.
Geen moeite mee maar volgens mij is dit een zaak voor de gemeente Amsterdam, toch? Ik snap niet zo goed waarom dit een zaak voor de 2e Kamer is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stevig aanpakken die verkeersovertedende randstedelingen.
Kan mij niet hard genoeg gaan.
Ik vraag me sowieso af wat Olger in Amsterdam deed. Was het weer LandbouwRAI?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen moeite mee maar volgens mij is dit een zaak voor de gemeente Amsterdam, toch? Ik snap niet zo goed waarom dit een zaak voor de 2e Kamer is.
Uiteraard maar de nieuwe kamerleden moeten ook iets te doen hebben…quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen moeite mee maar volgens mij is dit een zaak voor de gemeente Amsterdam, toch? Ik snap niet zo goed waarom dit een zaak voor de 2e Kamer is.
Dat zal dus ook het antwoord zijn en dus kost dit geen 3000 euro...quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:48 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als Wilders zijn zin krijgt qua plannen wordt het ook onmogelijk om een niet-criminele moslim te zijn. Koran verboden, moskeeën dicht...
Dat is iets om bij zijn uitspraken in het achterhoofd te houden.
Edit: daarnaast zijn dit soort tweets niet te negeren als Wilders zegt dat hij geen plannen gaat uitvoeren die niet voldoen aan de grondwet:
[ twitter ]
quote:De Grondwet zou ons moeten beschermen tegen een overheid die teveel vreemdelingen opdringt, boeren onteigend, vissers failliet laat gaan, de inflatie opdrijft, ongevaccineerden discrimineert, lockdowns instelt, toeslagouders stalkt en plundert, Groningers laat verzakken, ongewenste verdragen sluit, referenda afschaft, oorlogen sponsort en NPO propaganda verspreidt.
Die Grondwet heeft dat allemaal niet gedaan.
Nou ook niet zeuren over 'rechtsstatelijkheid' graag en bovenstaande corrigeren.
En? Heb ik het artikel in de grondwet gemist dat de overheid verplicht om alles op alles te zetten om te voorkomen dat vissers failliet gaan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk.
[ twitter ]
[..]
[ twitter ]
Snap ik ook niet, domme Kamervragen ook. Ga wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets gezegd over kosten. Ik snap alleen niet zo goed waarom dit zijn kamervraag is. Het was overigens een mondelinge vraag en geen schriftelijke, die kosten geen 3750 euro, dacht ik.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zal dus ook het antwoord zijn en dus kost dit geen 3000 euro...
De vraag was aanzienlijk langer dan de tweet of de link in de tweet, overigens. Just FYIquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, domme Kamervragen ook. Ga wat nuttigs doen.
Handhaven snelheid is geen gemeentelijk taak, maar gewoon van de politie.
Dat komt door de lafheid en dommigheid van politici en pers, die het verschil tussen grondwet en grondrechten niet snappen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:20 schreef Kickinalfa het volgende:
De grondwet is ook ineens overal en nergens goed voor begrijp ik.
Ik kan mij altijd goed voorstellen waarom Omtzigt zich groen en geel ergert aan dit soort dingen, want de machtsverhouding is behoorlijk scheef gegroeid.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Een demissionair minister die het onaanvaardbaar uitspreekt. Wat leven we toch in staatsrechtelijk bijzondere tijden
Overigens geen kritiek als zodanig, want de EU is niet demissionair. Wel een curiositeit.
Wat is de context?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Een demissionair minister die het onaanvaardbaar uitspreekt. Wat leven we toch in staatsrechtelijk bijzondere tijden
Overigens geen kritiek als zodanig, want de EU is niet demissionair. Wel een curiositeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |