Zachtjes gegrinniktquote:
Ja, goede zanger wel. Jammer dat hij vooral dit soort dingen maakte.quote:
Die wordt net pas wakker want die ging pas laat slapenquote:Op maandag 11 december 2023 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vrijgezel is wel fijner dan deze
De enige plek waar je nog nummers van Benny hoort is het bejaardenhuisquote:Op maandag 11 december 2023 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de Evergreen staat zo'n nr van benny heel hoog dat je verder nergens hoort
Over Mèstrèg. Die staat hier gelukkig niet.quote:Op maandag 11 december 2023 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de Evergreen staat zo'n nr van benny heel hoog dat je verder nergens hoort
Tot en met 2017 bijna elk jaar, daarna niet meer.quote:Op maandag 11 december 2023 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik dacht dat dit nummer altijd in de top2000 stond😮
Ik leef onder een steen, dus deze moet je echt uitleggenquote:Op maandag 11 december 2023 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Kokend hete thee, in een glas"
Of de Evergreen top 1000 op radio5quote:Op maandag 11 december 2023 16:17 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De enige plek waar je nog nummers van Benny hoort is het bejaardenhuis
Had wel de hele nacht van z'n vrijheid genoten.quote:Op maandag 11 december 2023 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die wordt net pas wakker want die ging pas laat slapen
En de enige plek waar die aan staat?quote:Op maandag 11 december 2023 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of de Evergreen top 1000 op radio5
TIktok-rage van twee dames die spreken op het tempo waarbij je denkt "Als ze net zo snel neuken als ze nu praten kom je nooit aan een hoogtepunt"quote:Op maandag 11 december 2023 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leef onder een steen, dus deze moet je echt uitleggen
Ah standje Benny dusquote:Op maandag 11 december 2023 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
TIktok-rage van twee dames die spreken op het tempo waarbij je denkt "Als ze net zo snel neuken als ze nu praten kom je nooit aan een hoogtepunt"
Simon en Farfunkel?quote:Op maandag 11 december 2023 16:18 schreef peaceman het volgende:
liever 3 nummers van Benny, dan 1 van S&F
Zou liever Intergalactic in de lijst terugzien denkquote:Op maandag 11 december 2023 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
Toch wel verbaasd dat deze er niet in staat.
Ja.quote:Op maandag 11 december 2023 16:22 schreef peaceman het volgende:
Zijn alle binnenkomers inmiddels bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt het spannendquote:Op maandag 11 december 2023 16:23 schreef noodgang het volgende:
Wel verwarrend dat dit topic nu tegelijkertijd een livetopic is en een 'staatieindetop2000'-voorprettopic
quote:Op maandag 11 december 2023 16:23 schreef bakkiestro het volgende:
[..]
Ja.het is wel eens erger geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Komt me nog steeds niet bekend voor eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 december 2023 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
de allereerste van dit jaar:
Oh ja, deze.
Omarm de chaos. Je leven wordt er gelijk stukken beter vanquote:
heb deze nog best vaak random op de radio gehoord e.d. Maar dus nooit opgezocht wat dit wasquote:Op maandag 11 december 2023 16:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Komt me nog steeds niet bekend voor eerlijk gezegd.![]()
In de echte Top 2000 heb ik dat zelden meer, dus ergens ook wel weer verfrissend.
Die van Show me heaven?quote:Op maandag 11 december 2023 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Maria Mckee vind ik sexy in deze clip
300 views, 2 harts en 3 retweets? Is dat voldoende om de lijst te halen?quote:Op maandag 11 december 2023 16:23 schreef Cassa95 het volgende:
Reden voor Conan Gray gevonden, gaat om een DKB... https://twitter.com/Oogophilversum/status/1732036125836071096
quote:Op maandag 11 december 2023 16:23 schreef Cassa95 het volgende:
Reden voor Conan Gray gevonden, gaat om een DKB... https://twitter.com/Oogophilversum/status/1732036125836071096
Dode Kinderen Bonus?quote:Op maandag 11 december 2023 16:23 schreef Cassa95 het volgende:
Op X zitten alleen nog journalisten, politici en bots he. Dit kan op Instagram best groot zijn geworden (en is ook een screen van een story)quote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef bakkiestro het volgende:
[..]
300 views, 2 harts en 3 retweets? Is dat voldoende om de lijst te halen?
Calum staat helaas wel veels te hoog in de KKD.quote:Op maandag 11 december 2023 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat de cover van Calum Scott is gesneuveld, maar ik wil Robyn met Dancing On My Own in de lijst
Kan ik me eindelijk concentreren op mijn scriptie.quote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gaat wel erg wennen worden straks om 18.00 trouwens, dat het ineens stopt.
Conan Gray is een erg goede artiest, poppunk a la Olivia Rodrigo. Veel goede nummersquote:Op maandag 11 december 2023 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dode Kinderen Bonus?
Ik schort mijn oordeel op tot ik hem gehoord heb.
Oh, en hou wel een lichtje aan.quote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Verstandig wel. Wordt niet zoals ik dat je er jaren over doet.quote:Op maandag 11 december 2023 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik me eindelijk concentreren op mijn scriptie.
Om 20:00 switch ik naar Zweedse variant van Serious Request, dus niet ergquote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Met een kleintje van een paar weken oud in huis ontkom ik daar niet aan. De chaos is volledig omarmdquote:Op maandag 11 december 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omarm de chaos. Je leven wordt er gelijk stukken beter van
Ik vind dit een mooie actie. Een ode aan een overleden vriendin. Ook als het een kutnummer is, dan nog is het een mooi initiat.ief.quote:Op maandag 11 december 2023 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dode Kinderen Bonus?
Ik schort mijn oordeel op tot ik hem gehoord heb.
Als ik er jaren over ga doen ben ik straks klaar als ik de pensioenleeftijd heb bereikt, dat werkt ook niet.quote:Op maandag 11 december 2023 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verstandig wel. Wordt niet zoals ik dat je er jaren over doet.
Even doorbijten en dan kan je daarna nog meer doorbijten tot je pensioenquote:Op maandag 11 december 2023 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik er jaren over ga doen ben ik straks klaar als ik de pensioenleeftijd heb bereikt, dat werkt ook niet.
Nog leuke presentatrices daar?quote:Op maandag 11 december 2023 16:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Om 20:00 switch ik naar Zweedse variant van Serious Request, dus niet erg
Valt eigenlijk wel een beetje tegen (Sofia Dalén misschien, maar dat moet je smaak maar zijnquote:
Mwah, niet mee eens. Het blijft wel een muzieklijst. Als het nummer de naasten oprecht doet denken aan die overleden vriendin, dan is het wel passend ja. Maar als je het nummer niet kent verder, of niks aan vindt, is het raar als je erop stemt alleen maar als je zo'n actie langs hebt zien komen.quote:Op maandag 11 december 2023 16:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie actie. Een ode aan een overleden vriendin. Ook als het een kutnummer is, dan nog is het een mooi initiat.ief.
iemand kan er dan op stemmen uit compassie met de mensen die wel met het verlies mee te maken hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens. Het blijft wel een muzieklijst. Als het nummer de naasten oprecht doet denken aan die overleden vriendin, dan is het wel passend ja. Maar als je het nummer niet kent verder, of niks aan vindt, is het raar als je erop stemt alleen maar als je zo'n actie langs hebt zien komen.
När ska Samir och Viktor göra deras entré i Top-2000'en???quote:Op maandag 11 december 2023 16:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel een beetje tegen (Sofia Dalén misschien, maar dat moet je smaak maar zijn), maar altijd wel prima sfeertje, veel gasten en prima muziek (en goed voor mijn Zweeds).
De kommer aldrig....quote:Op maandag 11 december 2023 16:38 schreef MielMonteur het volgende:
När ska Samir och Viktor göra deras entré i Top-2000'en???
Medeleven is altijd goed!quote:Op maandag 11 december 2023 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
iemand kan er dan op stemmen uit compassie met de mensen die wel met het verlies mee te maken hebben.
Zo raar is dit beetje medeleven toch niet?
volmondig ja.quote:Op maandag 11 december 2023 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Medeleven is altijd goed!
Maar eerlijk, zou jij op een nummer stemmen door zo'n actie als je het nummer niet kent of niets aan vindt?
dit prachtige nummer hoort er ook in natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2023 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit stond vrij recentelijk nog id top toch?
Ja die is erquote:Op maandag 11 december 2023 16:42 schreef VdB95 het volgende:
Is er ook een lijst van uitvallers voor de luie mensen onder ons die geen zin hebben om de hele Extra 500 door te lezen?
Voor de liefhebber: vanavond en morgenavond draai ik Duitstalige muziek van toen en nu op Radio 49quote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah oké.quote:
Geen zorgen, ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijden.quote:Op maandag 11 december 2023 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja die is er
Maar ik heb dan weer geen zin om die te gaan zoeken
O ja ik zag het al op Feesboek (+ een like)quote:Op maandag 11 december 2023 16:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor de liefhebber: vanavond en morgenavond draai ik Duitstalige muziek van toen en nu op Radio 49
Wees welkom in het topic, luister gerust mee.
quote:Op maandag 11 december 2023 16:42 schreef VdB95 het volgende:
Is er ook een lijst van uitvallers voor de luie mensen onder ons die geen zin hebben om de hele Extra 500 door te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het nieuwe jaar moet ik echt een keer naar radio 49 luisteren.quote:Op maandag 11 december 2023 16:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor de liefhebber: vanavond en morgenavond draai ik Duitstalige muziek van toen en nu op Radio 49
Wees welkom in het topic, luister gerust mee.
Eens. Het heeft mij verbaasd dat "Never Ending Song" in Nederland geen hit is geworden. Het heeft echt alle ingrediënten ervoor, inclusief 80s-vibe.quote:Op maandag 11 december 2023 16:29 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Conan Gray is een erg goede artiest, poppunk a la Olivia Rodrigo. Veel goede nummers
Ik ken het hele nummer niet, maar dat zou ik dit geval dus ook totaal niet belangrijk vinden.quote:Op maandag 11 december 2023 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik niet, smaken verschillen ook hierin I guess. Wel benieuwd naar dat nummer nu, misschien is het alsnog heel tof!
Kan voor die tijd ook nog hoorquote:Op maandag 11 december 2023 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In het nieuwe jaar moet ik echt een keer naar radio 49 luisteren.
27 dec lijkt me een heel lastig moment om.publiek te trekkenquote:Op maandag 11 december 2023 16:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan voor die tijd ook nog hoorIk ga m'n jaarlijst nog uitzenden (op 27 december) en Melting zendt doorgaans elke donderdag om 19:00 uur en zaterdag om 21:00 uur uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |