Calum staat helaas wel veels te hoog in de KKD.quote:Op maandag 11 december 2023 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat de cover van Calum Scott is gesneuveld, maar ik wil Robyn met Dancing On My Own in de lijst
Kan ik me eindelijk concentreren op mijn scriptie.quote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gaat wel erg wennen worden straks om 18.00 trouwens, dat het ineens stopt.
Conan Gray is een erg goede artiest, poppunk a la Olivia Rodrigo. Veel goede nummersquote:Op maandag 11 december 2023 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dode Kinderen Bonus?
Ik schort mijn oordeel op tot ik hem gehoord heb.
Oh, en hou wel een lichtje aan.quote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Verstandig wel. Wordt niet zoals ik dat je er jaren over doet.quote:Op maandag 11 december 2023 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik me eindelijk concentreren op mijn scriptie.
Om 20:00 switch ik naar Zweedse variant van Serious Request, dus niet ergquote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Met een kleintje van een paar weken oud in huis ontkom ik daar niet aan. De chaos is volledig omarmdquote:Op maandag 11 december 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omarm de chaos. Je leven wordt er gelijk stukken beter van
Ik vind dit een mooie actie. Een ode aan een overleden vriendin. Ook als het een kutnummer is, dan nog is het een mooi initiat.ief.quote:Op maandag 11 december 2023 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dode Kinderen Bonus?
Ik schort mijn oordeel op tot ik hem gehoord heb.
Als ik er jaren over ga doen ben ik straks klaar als ik de pensioenleeftijd heb bereikt, dat werkt ook niet.quote:Op maandag 11 december 2023 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verstandig wel. Wordt niet zoals ik dat je er jaren over doet.
Even doorbijten en dan kan je daarna nog meer doorbijten tot je pensioenquote:Op maandag 11 december 2023 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik er jaren over ga doen ben ik straks klaar als ik de pensioenleeftijd heb bereikt, dat werkt ook niet.
Nog leuke presentatrices daar?quote:Op maandag 11 december 2023 16:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Om 20:00 switch ik naar Zweedse variant van Serious Request, dus niet erg
Valt eigenlijk wel een beetje tegen (Sofia Dalén misschien, maar dat moet je smaak maar zijnquote:
Mwah, niet mee eens. Het blijft wel een muzieklijst. Als het nummer de naasten oprecht doet denken aan die overleden vriendin, dan is het wel passend ja. Maar als je het nummer niet kent verder, of niks aan vindt, is het raar als je erop stemt alleen maar als je zo'n actie langs hebt zien komen.quote:Op maandag 11 december 2023 16:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie actie. Een ode aan een overleden vriendin. Ook als het een kutnummer is, dan nog is het een mooi initiat.ief.
iemand kan er dan op stemmen uit compassie met de mensen die wel met het verlies mee te maken hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens. Het blijft wel een muzieklijst. Als het nummer de naasten oprecht doet denken aan die overleden vriendin, dan is het wel passend ja. Maar als je het nummer niet kent verder, of niks aan vindt, is het raar als je erop stemt alleen maar als je zo'n actie langs hebt zien komen.
När ska Samir och Viktor göra deras entré i Top-2000'en???quote:Op maandag 11 december 2023 16:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel een beetje tegen (Sofia Dalén misschien, maar dat moet je smaak maar zijn), maar altijd wel prima sfeertje, veel gasten en prima muziek (en goed voor mijn Zweeds).
De kommer aldrig....quote:Op maandag 11 december 2023 16:38 schreef MielMonteur het volgende:
När ska Samir och Viktor göra deras entré i Top-2000'en???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |