Medeleven is altijd goed!quote:Op maandag 11 december 2023 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
iemand kan er dan op stemmen uit compassie met de mensen die wel met het verlies mee te maken hebben.
Zo raar is dit beetje medeleven toch niet?
volmondig ja.quote:Op maandag 11 december 2023 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Medeleven is altijd goed!
Maar eerlijk, zou jij op een nummer stemmen door zo'n actie als je het nummer niet kent of niets aan vindt?
dit prachtige nummer hoort er ook in natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2023 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit stond vrij recentelijk nog id top toch?
Ja die is erquote:Op maandag 11 december 2023 16:42 schreef VdB95 het volgende:
Is er ook een lijst van uitvallers voor de luie mensen onder ons die geen zin hebben om de hele Extra 500 door te lezen?
Voor de liefhebber: vanavond en morgenavond draai ik Duitstalige muziek van toen en nu op Radio 49quote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gaat wel erg wennen worden straks om 18.00 trouwens, dat het ineens stopt.
Ah oké.quote:
Geen zorgen, ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijden.quote:Op maandag 11 december 2023 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja die is er
Maar ik heb dan weer geen zin om die te gaan zoeken
O ja ik zag het al op Feesboek (+ een like)quote:Op maandag 11 december 2023 16:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor de liefhebber: vanavond en morgenavond draai ik Duitstalige muziek van toen en nu op Radio 49
Wees welkom in het topic, luister gerust mee.
quote:Op maandag 11 december 2023 16:42 schreef VdB95 het volgende:
Is er ook een lijst van uitvallers voor de luie mensen onder ons die geen zin hebben om de hele Extra 500 door te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het nieuwe jaar moet ik echt een keer naar radio 49 luisteren.quote:Op maandag 11 december 2023 16:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor de liefhebber: vanavond en morgenavond draai ik Duitstalige muziek van toen en nu op Radio 49
Wees welkom in het topic, luister gerust mee.
Eens. Het heeft mij verbaasd dat "Never Ending Song" in Nederland geen hit is geworden. Het heeft echt alle ingrediënten ervoor, inclusief 80s-vibe.quote:Op maandag 11 december 2023 16:29 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Conan Gray is een erg goede artiest, poppunk a la Olivia Rodrigo. Veel goede nummers
Ik ken het hele nummer niet, maar dat zou ik dit geval dus ook totaal niet belangrijk vinden.quote:Op maandag 11 december 2023 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik niet, smaken verschillen ook hierin I guess. Wel benieuwd naar dat nummer nu, misschien is het alsnog heel tof!
Kan voor die tijd ook nog hoorquote:Op maandag 11 december 2023 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In het nieuwe jaar moet ik echt een keer naar radio 49 luisteren.
27 dec lijkt me een heel lastig moment om.publiek te trekkenquote:Op maandag 11 december 2023 16:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan voor die tijd ook nog hoorIk ga m'n jaarlijst nog uitzenden (op 27 december) en Melting zendt doorgaans elke donderdag om 19:00 uur en zaterdag om 21:00 uur uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |