Kies mij, kies mijquote:Op maandag 11 december 2023 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Ruud
Geef die man gewoon 2 weken vakantie in december en gun die spot aan iemand die het wel leuk vindt
Was al 3 jaar weg en daarvoor 6 jaar aan de rand van de afgrond gehangen (onderste 300). Ik ben al lang blij dat ie hier nog voorbij komtquote:Op maandag 11 december 2023 16:12 schreef Arizona het volgende:
Daydream believer onvoorstelbaar laag natuurlijk![]()
Die hoort gewoon in de top 2000.
Misschien kan Stenders het volgend jaar overnemenquote:Op maandag 11 december 2023 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Ruud
Geef die man gewoon 2 weken vakantie in december en gun die spot aan iemand die het wel leuk vindt
Societyquote:Op maandag 11 december 2023 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind al die solonummers van Eddie maar niks. Lijkt allemaal op elkaar voor mij.
Vrijgezel is meestal wel fijnerquote:Op maandag 11 december 2023 16:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vrijgezel is wel fijner dan deze
Ik kan me direct het publiek hierbij voorstellen jaquote:Op maandag 11 december 2023 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik dacht dat dit nummer altijd in de top2000 stond😮
"Kokend hete thee, in een glas"quote:Op maandag 11 december 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Viel die man niet in slaap van zijn eigen gezang? Of heeft hij nooit gedacht: laat ik het eens 2x zo snel afspelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |