SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?quote:Artiesten die hebben gezegd een nummer opgestuurd te hebben op ESF 2024:
*Joost Klein
* De Bankzitters
*Numidia
*Tim Douwsma
*Leontien Meijer
*Louisa Jansen
*April Darby
*Kris Kros Amsterdam (?)
*Bizzey en Kraantje Pappie (?)
Even het liedje afwachten hèquote:
Ik ookquote:Op maandag 11 december 2023 08:09 schreef Meke het volgende:
Ohh eigenlijk wel tof hoor. Ben überhaupt wel blij dat ze deze keuze hebben durven maken, ongeacht hoe het uitpakt
Had het ook serieus (nog) niet verwacht.quote:Op maandag 11 december 2023 08:12 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast mij wel dat de commissie dit gekozen heeft. Ik dacht echt dat ze op veilig zouden spelen
Het gaat om entertainment met in de basis een lied. Als het lied onaantrekkelijk is gaat niemand erop stemmen.quote:Op maandag 11 december 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Het bewijst m.i. dat het niets meer met een Songfestival te maken heeft.
Gewoon een carnavals act op het podium gek laten doen…
Het Twan effect?quote:Op maandag 11 december 2023 08:12 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast mij wel dat de commissie dit gekozen heeft. Ik dacht echt dat ze op veilig zouden spelen
Bekend in Duitsland / Oostenrijk / Belgiequote:Op maandag 11 december 2023 08:09 schreef molloot200 het volgende:
Ook wel lekker voor de bekendheid onder jongeren voor het Songfestival. En geen banden met AVROTROS!
Is daar iets mis mee. S10 werd in 2022 met Nederlands lied gewoon 11de, wat een nette uitslag is.quote:Op maandag 11 december 2023 08:13 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ken geen enkel lied behalve Friesenjung, krijgen we dan een niet-Engels lied? Aangezien ik een hoop liedjes in het Nederlands zie
3fm natuurlijk, die hebben hem zitten pushenquote:Op maandag 11 december 2023 08:14 schreef Thrts het volgende:
Op welk radio station zou Joost zo komen?
We kennen het nummer nog niet eens. Op insta ook al de vaste zeikers aanwezig.quote:Op maandag 11 december 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Hoezo kan een feestnummer in gabberstyle geen goede song zijn?quote:Op maandag 11 december 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Nee juist positief!quote:Op maandag 11 december 2023 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee. S10 werd in 2022 met Nederlands lied gewoon 11de, wat een nette uitslag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |