Een kamervoorzitter is neutraal, dat heeft hij de afgelopen jaren in die rol als vervanger prima bewezen.quote:Op zondag 10 december 2023 14:32 schreef Hexagon het volgende:
Van der Lee want extreemrechtse politici als Bosma gun ik namelijk helemaal niets.
Maar iemand die de pers met grof geweld de mond wil snoeren wel zeker.quote:Op zondag 10 december 2023 14:35 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Met zijn dubieuze verleden is van der Lee geen serieuze optie.
Jij begrijpt kennelijk niet dat dit satire is.quote:Op zondag 10 december 2023 14:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar iemand die de pers met grof geweld de mond wil snoeren wel zeker.
https://eenvandaag.avrotr(...)n-clairy-de-beelden/
De voorzitter van de TK heeft meer taken dan het voorzitten van vergaderingen. Het voorzitten an sich doet Bosma prima. Vind hem niet zo geschikt voor de andere taken.quote:Op zondag 10 december 2023 14:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Een kamervoorzitter is neutraal, dat heeft hij de afgelopen jaren in die rol als vervanger prima bewezen.
Denk dat dat idd ook het grootste punt zal zijn van de leden die niet op hem zullen stemmenquote:Op zondag 10 december 2023 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De voorzitter van de TK heeft meer taken dan het voorzitten van vergaderingen. Het voorzitten an sich doet Bosma prima. Vind hem niet zo geschikt voor de andere tajen.
Nee hoor, dat is een der grondbeginselen van extreemrechts.quote:Op zondag 10 december 2023 14:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jij begrijpt kennelijk niet dat dit satire is.
Van der Lee wist het helemaal niet, wist alleen dat er bij een totaal ander deel van Oxfam waar hij niks mee te maken had mensen waren ontslagen.quote:Op zondag 10 december 2023 14:35 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Daar was de PVV het vrij recent ook nog mee eens, dacht ik. Dan valt Bosma dus mogelijk nog wel afquote:Op zondag 10 december 2023 14:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het zou fijn zijn als een van oppositie een Kamervoorzitter wordt. Daarmee is er evenwichtig tussen kabinet en oppositie.
Dan moet je een nieuwe voorzitter kiezen als er een nieuw kabinet is, momenteel bestaat de coalitie uit VVD, D66, CDA en CU.quote:Op zondag 10 december 2023 14:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het zou fijn zijn als een van oppositie een Kamervoorzitter wordt. Daarmee is er evenwichtig tussen kabinet en oppositie.
"GroenLinks Kamerlid wist van ernstig wangedrag Britse Oxfam"quote:Op zondag 10 december 2023 14:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Van der Lee wist het helemaal niet, wist alleen dat er bij een totaal ander deel van Oxfam waar hij niks mee te maken had mensen waren ontslagen.
Ik spin niks, jij leest blijkbaar alleen opgeblazen koppen en niet de feiten. Ik vertel je daarom de feiten gewoon. Hij wist het helemaal niet.quote:Op zondag 10 december 2023 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
"GroenLinks Kamerlid wist van ernstig wangedrag Britse Oxfam"
Je kunt het spinnen zoals je wilt maar dat doet niets af aan het feit dat hij op de hoogte was en er niets mee deed tot het nieuws werd.
Wil je er een wedstrijdje van maken wie ongeschikter is? Op Bosma valt een hele hoop meer af te dingen.quote:Op zondag 10 december 2023 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
"GroenLinks Kamerlid wist van ernstig wangedrag Britse Oxfam"
Je kunt het spinnen zoals je wilt maar dat doet niets af aan het feit dat hij op de hoogte was en er niets mee deed tot het nieuws werd.
Kan links nog wel normaal reageren ipv meteen beginnen te schelden of slopen?quote:Op zondag 10 december 2023 14:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is eerder een aanmoediging om extreemrechtse galbakken eens flink te blijven besmeuren. Hopelijk doen zoveel mogelijk mensen mee.
Oh ja... Nee, dan kunnen we beter iemand van onbesproken gedrag nemen, zoals Bosma.quote:Op zondag 10 december 2023 14:35 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Is antisemitisme tegenwoordig gepromoveerd tot satire?quote:Op zondag 10 december 2023 14:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jij begrijpt kennelijk niet dat dit satire is.
Ik ben helemaal niet links noch hun woordvoerder.quote:Op zondag 10 december 2023 15:02 schreef halfway het volgende:
[..]
Kan links nog wel normaal reageren ipv meteen beginnen te schelden of slopen?
Dan breng je de functie van voorzitter kennelijk terug tot het voorzitten van debatten. Dan is het inderdaad vooral een technische functie en dan heb ik weinig moeite met Bosma. Het gaat echter om de andere taken van de voorzitter. Is Bosma daar ook voor geschikt? Is hij een fijne leidinggevende, kundig manager, goede gastheer?quote:Op zondag 10 december 2023 14:34 schreef trein2000 het volgende:
We moeten het Kamervoorzitterschap ook weer niet té belangrijk maken. Het is vooral een technische functie. Het is vooral belangrijk dat je er geen incapabel figuur als Bergkamp of Van Miltenburg hebt zitten. Beide kunnen het volgens mij prima. Bij beide zijn wel wat voor- en tegenargumenten te geven.
Mij om het even.
Volgens mij is de les uit de hele Arib/Bergkamp-affaire juist dat de Voorzitter leiding moet geven aan het politieke proces samen met het presidium en de leiding over de rest vooral moet overlaten aan de griffier.quote:Op zondag 10 december 2023 15:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dan breng je de functie van voorzitter kennelijk terug tot het voorzitten van debatten. Dan is het inderdaad vooral een technische functie en dan heb ik weinig moeite met Bosma. Het gaat echter om de andere taken van de voorzitter. Is Bosma daar ook voor geschikt? Is hij een fijne leidinggevende, kundig manager, goede gastheer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |