abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2023 @ 18:14:14 #101
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211576801
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 17:36 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Je kunt landen niet gaan verwijten zich aan te sluiten bij de NAVO noch dat zij richting het westen bewegen voor meer welvaart, die landen hebben immers het recht tot zelfbeschikking en daar heeft Rusland zich gewoon bij neer te leggen.

Die landen liggen stil, die bewegen zich niet naar het Westen. Het is het Westen (EU/NAVO) dat ze ich naar het oosten beweegt.

Nu verwijt ik die landen niets, ik snap dat ze uiteraard voor welvaart en veiligheid kiezen, maar doen alsof de invloed van Rusland zich voortdurend naar het Westen uitbreidt en wij bang moeten zijn dat deze uiteindelijk in Nederland staat is gewoon niet waar en dat is eenvoudig in te zien.

quote:
Rusland heeft trouwens ook niets te vrezen van de NAVO tenzij ze een lidstaat aanvallen en laat dat nou net de rede zijn waarom die landen zich voor hun veiligheid zo graag bij de NAVO aansloten.
Ik denk het ook niet, maar de perceptie is wel anders.
The End Times are wild
pi_211576815
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die landen liggen stil, die bewegen zich niet naar het Westen. Het is het Westen (EU/NAVO) dat ze ich naar het oosten beweegt.

Nu verwijt ik die landen niets, ik snap dat ze uiteraard voor welvaart en veiligheid kiezen, maar doen alsof de invloed van Rusland zich voortdurend naar het Westen uitbreidt en wij bang moeten zijn dat deze uiteindelijk in Nederland staat is gewoon niet waar en dat is eenvoudig in te zien.
[..]
Ik denk het ook niet, maar de perceptie is wel anders.
Dat die perceptie daar anders is betekent nog niet dat die correct is of je er begrip voor moet hebben (en er aan tegemoet moet komen)...
  zondag 10 december 2023 @ 18:17:14 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211576835
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 17:15 schreef bleiblei het volgende:
Er wordt hier op dagbasis een lijstje gepost met wat de Russen verloren hebben aan materieel en wat de Oekraners verloren hebben aan materieel. Dat is wel knap selectief dit topic volgen als je dat gemist hebt :')
Alsof die lijstjes betrouwbaar zijn.
  zondag 10 december 2023 @ 18:19:16 #104
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 10 december 2023 @ 18:20:34 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211576869
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ook al veel eerder voorbijgekomen... :')
Dat is ook te zien aan de datum van de post. Maar blijkbaar nog steeds heel actueel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 10 december 2023 @ 18:22:22 #106
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211576902
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 17:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
De werkelijkheid is dat juist Europa zijn invloedssfeer steeds dichter richting Rusland gebracht heeft de afgelopen 30 jaar. Lag de NAVO in 1990 nog 1800 km van Moskou, met toetreding van Oekrane tot EU/NAVO zou dat nog geen 600 km worden.
De “ambitie” van Rusland is een bufferzone te handhaven.

Het narrative dat Rusland na Oekrane de rest van Europa wil veroveren is totaal onrealistisch, zowel vanuit politiek oogpunt (NAVO-landen) als vanuit praktisch oogpunt (alsRusland al te zwak is om 100 km deOekraine in te rijden, hoe zie je ze dan naar Berlijn of Parijs opmarcheren met hun leger)

Het enige wat dit narratief moet bereiken is de steun vanuit het Westen voor Oekrane handhaven, maar het is voor mensen met een IQ boven de 100 gewoon niet geloofwaardig genoeg.
Beter gaat het narratief over de handhaving van de internationale rechtsorde en het zelfbeschikkingsrecht van het Oekraense volk, of over de machtsbalans binnen Eurazie. Dat kan nog hout snijden. He
Near Abroad:

quote:
NEAR ABROAD

The term near abroad is used by the Russian Federation to refer to the fourteen Soviet successor states other than Russia. During the Yeltsin era Russia had to cope with the collapse of Communism and the transition to a market economy, and the end of the Cold War and the loss of superpower status. This caused a national identity crisis that engendered key shifts in Russian foreign policy toward what it designates the near abroad. (The fourteen republics do not call themselves "near abroad.")
  zondag 10 december 2023 @ 18:25:37 #107
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211576940
quote:
84s.gif Op zondag 10 december 2023 18:20 schreef Starhopper het volgende:
Dat is ook te zien aan de datum van de post. Maar blijkbaar nog steeds heel actueel
Uiteraard omdat die geexplodeerde BM-21 langskwam zeker? Ja, dat moet wel door zoiets komen idd volgens het Twittervolk... :')
  zondag 10 december 2023 @ 18:26:42 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211576958
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:25 schreef AchJa het volgende:

[..]
Uiteraard omdat die geexplodeerde BM-21 langskwam zeker? Ja, dat moet wel door zoiets komen idd volgens het Twittervolk... :')
Dat maak jij er van :')
Het is hoe dan ook grappig :Y :Y
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 10 december 2023 @ 18:29:02 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211576981
quote:
84s.gif Op zondag 10 december 2023 18:26 schreef Starhopper het volgende:
Dat maak jij er van :')
Waarom post je hem dan met de opmerking dat het "nog steeds actueel is"?

quote:
Het is hoe dan ook grappig :Y :Y
Dat is wat anders. Maar goed, je weet nog niet half hoe lomp er soms omgesprongen moet worden met militaire middelen.
  zondag 10 december 2023 @ 18:34:23 #110
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_211577030
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef LXIV het volgende:

Verwacht jij nu echt dat ik je serieus neem met zo'n uitspraak? Is dat een rechtstreekse vertaling uit het Russisch of zo? :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 10 december 2023 @ 18:35:20 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_211577040
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Near Abroad:
[..]

Ah, dank.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 10 december 2023 @ 18:36:21 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211577046
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waarom post je hem dan met de opmerking dat het "nog steeds actueel is"?
[..]

Een ontplofte BM21 en het lomp laden van een BM21. Heel actueel dus om dit als grap erbij te plaatsen. Ik weet zeker dat jij er ook om moest gniffelen.
quote:
Dat is wat anders. Maar goed, je weet nog niet half hoe lomp er soms omgesprongen moet worden met militaire middelen.
Lekker boeiend. Het is toch grappig.
  zondag 10 december 2023 @ 18:44:29 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211577097
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:15 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Dat die perceptie daar anders is betekent nog niet dat die correct is of je er begrip voor moet hebben (en er aan tegemoet moet komen)...
Het is altijd goed om te begrijpen wat je tegenstander beweegt
The End Times are wild
pi_211577146
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 17:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Er wordt hier op dagbasis een lijstje gepost met wat de Russen verloren hebben aan materieel en wat de Oekraners verloren hebben aan materieel. Dat is wel knap selectief dit topic volgen als je dat gemist hebt :')
Bullshit

Sinds dag 1 van de invasie wel altijd een lijst van verliezen aan Russische kant maar praktisch nooit van verliezen aan de kant van Oekrane.

Als ik wil weten hoe het (echt?) met het Oekranse leger gaat check ik o.a: BNR, EurAsianTimes (ja beetje biased) , Washington Post etc

hier wat:
quote:
25 Oekraense mannen verdronken na poging dienstplicht te ontvluchten
Minstens 25 Oekraense mannen zijn verdronken in de rivier de Tysa, die het land van Hongarije en Roemeni scheidt, nadat ze deze probeerden over te steken om zo de Oekraense dienstplicht te ontlopen. Ze werden onderschept door grenscontroleurs, meldt de Washington Post.

De Oekraense grenswacht ziet steeds vaker deserteurs aan de grens, vertelt Andriy Demchenko, een woordvoerder van het hoofdkwartier van de staatsgrenswacht, aan de krant. Sinds het begin van de oorlog al 16.000 mannen, zo telt hij uit.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)onder-westerse-steun
pi_211577161
quote:

[..]
De werkelijkheid is dat juist Europa zijn invloedssfeer steeds dichter richting Rusland gebracht heeft de afgelopen 30 jaar. Lag de NAVO in 1990 nog 1800 km van Moskou, met toetreding van Oekrane tot EU/NAVO zou dat nog geen 600 km worden.
De “ambitie” van Rusland is een bufferzone te handhaven.

Het narrative dat Rusland na Oekrane de rest van Europa wil veroveren is totaal onrealistisch, zowel vanuit politiek oogpunt (NAVO-landen) als vanuit praktisch oogpunt (alsRusland al te zwak is om 100 km deOekraine in te rijden, hoe zie je ze dan naar Berlijn of Parijs opmarcheren met hun leger)

Het enige wat dit narratief moet bereiken is de steun vanuit het Westen voor Oekrane handhaven, maar het is voor mensen met een IQ boven de 100 gewoon niet geloofwaardig genoeg.
Beter gaat het narratief over de handhaving van de internationale rechtsorde en het zelfbeschikkingsrecht van het Oekraense volk, of over de machtsbalans binnen Eurazie. Dat kan nog hout snijden. He
Als de Russen problemen hebben met het NAVO lidmaatschap van de door hen voorheen bezette landen is dat hun probleem. Als de Russen zich niet stelselmatig als beesten zouden gedragen zou er ook geen reden zijn voor voormalig Warschaupact landen om NAVO lid te worden. Bovendien is Rusland zo'n enorm land dat het zijn eigen bufferzone vormt, die rol hoeft niet gedwongen door hun buurlanden op zich genomen te worden.

"Binnen de Russische invloedssfeer brengen" hoeft niet pers "veroveren" te betekenen, dat gebeurt alleen met directe buurlanden die geen onderdeel van de Euraziatische natte droom van de Russen willen vormen. In het westen spelen ze het spelletje, samen met de Chinezen, wat vuiler en venijniger.

Ik leef overigens liever niet in een Europa waarin de machtsbalans richting een onderontwikkeld barbarenvolk als de Russen uitslaat, maar da's mijn mening.
pi_211577177
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is altijd goed om te begrijpen wat je tegenstander beweegt
Ik denk dat ze niet hun hele leger in de grinder hadden gegooid, op het moment dat ze zich echt druk maakte om 'de oprukkende NAVO'.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211577193
quote:
81s.gif Op zondag 10 december 2023 17:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tja :')

[ twitter ]
Die professionaliteit 👌 _O_
  zondag 10 december 2023 @ 18:57:45 #118
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_211577212
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:50 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Bullshit

Sinds dag 1 van de invasie wel altijd een lijst van verliezen aan Russische kant maar praktisch nooit van verliezen aan de kant van Oekrane.

Als ik wil weten hoe het (echt?) met het Oekranse leger gaat check ik o.a: BNR, EurAsianTimes (ja beetje biased) , Washington Post etc

hier wat:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)onder-westerse-steun
Bullshit?
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 17:42 schreef oheng het volgende:
Andrew Perpetua's observaties voor vandaag. Google Docs bron. Deze is meer uptodate.:

[ twitter ]

Ga niet de drone video's van de Oekrainsche 110e Brigade tegen de russische 114e Brigade kijken. Ze zijn echt heel, heel erg. Dit is geen grap. Ze zijn NSFL, en ik heb er spijt van. De 114e Brigade klaagt trouwens dat ze een zeer goede officier zijn kwijtgeraakt.
  zondag 10 december 2023 @ 19:00:39 #119
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211577281
quote:
7s.gif Op zondag 10 december 2023 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rusland is gewoon Europa. Ze doen toch ook mee aan het songfestival? Hoe kan Europa zich naar Rusland uitbreiden als Rusland al Europa is? Putin is echt in de war als hij zich aangevallen voelt.
De Russen zijn altijd stikjaloers geweest op het feit dat er in Europa op alle gebieden (intellectueel, cultureel, kunst, burgerrechten, welvaart voor de brede burgerbevolking enz.) wl ontwikkeling plaats vond. De Russische elite heeft Europa dan ook geregeld op verschillende vlakken proberen te kopiren, maar tot meer dan een slap aftreksel er van zijn ze nooit in staat geweest. Het overgrote merendeel van de Russen is door de eeuwen heen echter hun achterlijkheid als deugd en verworvenheid gaan zien steeds meer volhardend geworden in dat totale gebrek aan ontwikkeling.
  zondag 10 december 2023 @ 19:19:38 #121
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211577367
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 18:57 schreef bleiblei het volgende:
Bullshit?
Andrew Perpetua is van huis uit ook maar een sportanalist (honkbal) die nogal dol is op visualiseren. (Ja, ook ik hou daar van). Maar die lijsten van hem zijn gewoon een verzameling van wat hij vindt op internet dus de betrouwbaarheid daarvan kun je echt wel ter discussie stellen. Wat dat betreft vond ik Oryx een betere aangezien die eea nog probeerden te verifieren (en het ook niet zelden verkeerd hadden) maar die zijn er mee gestopt.
  zondag 10 december 2023 @ 19:24:55 #122
36431 bleiblei
pi_211577445
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Andrew Perpetua is van huis uit ook maar een sportanalist (honkbal) die nogal dol is op visualiseren. (Ja, ook ik hou daar van). Maar die lijsten van hem zijn gewoon een verzameling van wat hij vindt op internet dus de betrouwbaarheid daarvan kun je echt wel ter discussie stellen. Wat dat betreft vond ik Oryx een betere aangezien die eea nog probeerden te verifieren (en het ook niet zelden verkeerd hadden) maar die zijn er mee gestopt.
Het punt was toch dat alleen Russische verliezen gedeeld worden, en geen Oekrainse verliezen? Dat was het enige punt waarvan ik zeg "onjuist" met bewijs. Hoe juist de bron is en wie het samenstelt maakt mij eerlijk gezegd vrij weinig uit in deze. In oorlogen kan je alle bronnen tot in den treure ter discussie stellen. Zinloze bezigheid. Maar dat was nogmaals, niet het punt dat lethalninja maakte.
  zondag 10 december 2023 @ 19:28:40 #123
36431 bleiblei
pi_211577486
Wat dat betreft is een discussie voeren hier wel gruwelijk vermoeiend met al die mensen die de posts waarop gereageerd wordt totaal negeren en er een eigen draai aan geven :') . Iets met doelpalen enzo.
pi_211577501
Andrew observaties, Google docs bron:

twitter
  zondag 10 december 2023 @ 19:32:43 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211577539
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 19:24 schreef bleiblei het volgende:
Het punt was toch dat alleen Russische verliezen gedeeld worden, en geen Oekrainse verliezen? Dat was het enige punt waarvan ik zeg "onjuist" met bewijs. Hoe juist de bron is en wie het samenstelt maakt mij eerlijk gezegd vrij weinig uit in deze. In oorlogen kan je alle bronnen tot in den treure ter discussie stellen. Zinloze bezigheid. Maar dat was nogmaals, niet het punt dat lethalninja maakte.
Dan heb ik jou verkeerd begrepen. Aangezien ik de "bullshit" begreep als wel betrouwbare lijsten. Mea culpa.

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:28 schreef bleiblei het volgende:
Wat dat betreft is een discussie voeren hier wel gruwelijk vermoeiend met al die mensen die de posts waarop gereageerd wordt totaal negeren en er een eigen draai aan geven :') . Iets met doelpalen enzo.
Dat is sinds het eerste deel van deze reeks al zo en dat werkt beide kanten op.
pi_211577641
quote:

[..]

In 1949 was Noorwegen een van de oprichters van NAVO. Sinds die tijd heeft Rusland een NAVO-lid aan de grens. Dus wat bedoel je met NAVO dichterbij komen de afgelopen dertig jaar?
pi_211577919
Een Rus die voor de verandering eens blij kan zijn dat hij wordt achtergelaten door z'n maten

twitter
pi_211578110
twitter

Wat een honden. Hongarije moet echt een keertje op zijn plaats gezet gaan worden. Er moeten procedures komen om lidstaten uit de EU en de NAVO te gooien. Niet dat ik verwacht dat ze ook maar enig invloed op de republikeinen zullen hebben. Die zijn bezig met hun eigen belangen op dit ogenblik.

Al geloof ik wel dat een aantal republikeinen in de pocket van Putin zitten. Dat is in de afgelopen jaren al duidelijk geworden. En volgens mij voor enkele republikeinen ook bewezen.

https://amp.theguardian.c(...)ublicans-ukraine-aid
Meer informatie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Delenlill op 10-12-2023 20:36:51 ]
pi_211578119
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Je kunt vinden wat je wil v.w.b. betrouwbaarheid, maar het is een van de weinigen die tenminste een bronvermelding doet in zijn Google Doc. Overigens is de lijst een toevallige bijvangst t.b.v. zijn map updates. Je moet dus goed beseffen dat dit *een* lijst is. Niet *de* lijst, zoals Warspotting of Oryx.

Het is vooral handig als link naar bijzondere gebeurtenissen. Zoals de Buk van vandaag.
  zondag 10 december 2023 @ 20:22:52 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211578149
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 20:22 schreef AchJa het volgende:
Vanwege Volkskrant:

[ twitter ]
Lekker handig zo’n artikel achter een paywall. Als jij exclusieve member bent deel dan even de volledige inhoud via copy paste in een quote??
pi_211578175
twitter
pi_211578212
https://yugmarg.in/st-pet(...)l-on-nazism-charges/
quote:
St. Petersburg Court Holds US-Russian National on Nazism Charges
Saint Petersburg, December 10, 2023: Russian authorities have taken a man with dual US-Russian citizenship into pre-trial custody on charges of “rehabilitating Nazism,” as disclosed by the Saint Petersburg court on Saturday.

Yuri Malev, apprehended on December 8, was swiftly charged on the same day, acknowledging partial guilt during the proceedings. The specific charge of rehabilitating Nazism carries a potential sentence of up to five years in prison.

The court revealed that Malev’s alleged offenses were committed through the publication of two social media posts, both aimed at desecrating the St George ribbona – historical symbol representing Russian and Soviet military triumphs. These posts were deemed to convey “obvious disrespect for society and Russia’s days of military glory.”

The court emphasized that Malev’s actions constituted an insult to the memory of the Great Patriotic War and the defenders of the Fatherland, utilizing the Russian term for World War II. The first post contained explicit language of a sexual nature, while the second post featured a disturbing image coupled with instructions on “how to wear the St George ribbon.”

Yuri Malev, holding both Russian and US citizenship, has been remanded in custody until February 7, 2024.
pi_211578235
twitter

Daar is niet veel van over. Jammer dat het filmpje niet langer is.
  zondag 10 december 2023 @ 20:34:43 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211578267
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 20:25 schreef LethalNinja het volgende:
Lekker handig zo’n artikel achter een paywall. Als jij exclusieve member bent deel dan even de volledige inhoud via copy paste in een quote??
Dat ik het hier op Fok! vanwege de regelgeving moet delen middels een Tweet is al een teken aan de wand he?

Uit NWS FB:
quote:
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiren en plakken aangezien dat niet is toegestaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik dit nog moet uitleggen aan iemand die al 15 jaar lid is van deze vereniging... :')
  zondag 10 december 2023 @ 20:35:59 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211578279
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
In 1949 was Noorwegen een van de oprichters van NAVO. Sinds die tijd heeft Rusland een NAVO-lid aan de grens. Dus wat bedoel je met NAVO dichterbij komen de afgelopen dertig jaar?

Dit. En die hele expansie is natuurlijk vrijwillig gegaan door die landen. Maar beweren dat Rusland zijn ambities steeds verder naar het Westen heeft gelegd is gewoon onzin
The End Times are wild
pi_211578329
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 20:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit. En die hele expansie is natuurlijk vrijwillig gegaan door die landen. Maar beweren dat Rusland zijn ambities steeds verder naar het Westen heeft gelegd is gewoon onzin
Hee, een grens tussen Noorwegen en Rusland. Sinds 1949. Toen was het geen probleem?

En de Russen zijn uit de bezette landen als de Baltische staten en Oekraine geschopt. De Warschaupact landen zeiden ook direct doei toen ze de kans kregen.
En Poetin wil die invloed weer terug.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2023 20:41:13 ]
pi_211578399
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Niet helemaal onzin. Na het uiteenvallen van de Sovjet Unie heeft Rusland het ene na het andere land aangevallen om ze terug in hun invloedsfeer te krijgen. Oekrane is hier gewoon het laatste voorbeeld van. Denk bijvoorbeeld aan Moldavi. Ook hebben ze de laatste paar jaar dreigende taal uitgesproken naar de Baltische staten toe, en ook andere westerse landen.

En vergeet niet al die omgekochte (vooral rechtse) politici in Europa (en ook daarbuiten). Het innemen van land is niet de enige manier om een land (terug) in hun invloedssfeer te krijgen. Orban, Kadyrov (Is een slecht voorbeeld daar zijn land wel degelijk 2 keer aangevallen is ofzo) en ook Loekasjenko zijn hier duidelijke voorbeelden van.

[ Bericht 1% gewijzigd door Delenlill op 10-12-2023 21:01:28 ]
pi_211578632
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 20:34 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat ik het hier op Fok! vanwege de regelgeving moet delen middels een Tweet is al een teken aan de wand he?

Uit NWS FB:
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik dit nog moet uitleggen aan iemand die al 15 jaar lid is van deze vereniging... :')
Zit ik al 15 jaar met deze account op dit autisten forum? (en dan te bedenken dat ik daarvoor via een andere account ook al jaren lid was) ik word oud.

Maar euh ik heb niks aan je artikel. Bij Telegraaf artikelen heb ik nog een archief link die ik kan gebruiken bij Volkskrant helaas niet.
  zondag 10 december 2023 @ 21:04:43 #141
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211578649
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 21:03 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Zit ik al 15 jaar met deze account op dit autisten forum? (en dan te bedenken dat ik daarvoor via een andere account ook al jaren lid was) ik word oud.
Dan had je helemaal beter moeten weten.

quote:
Maar euh ik heb niks aan je artikel. Bij Telegraaf artikelen heb ik nog een archief link die ik kan gebruiken bij Volkskrant helaas niet.
Lees mijn spoiler en succes er mee verder. :W
pi_211578661
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 21:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dan had je helemaal beter moeten weten.
[..]
Lees mijn spoiler en succes er mee verder. :W
Dan doe je de aanname dat ik al 15+ jaar op NWS zit daar zit ik pas een paar jaar actief. Daarvoor alleen KLB.

Edit javascript disablen was de truuk, thanks

[ Bericht 3% gewijzigd door LethalNinja op 10-12-2023 21:31:26 ]
pi_211578835
https://www.reddit.com/r/(...)t_shotgun_fpv_drone/
Another video of the air burst shotgun FPV drone in action. Looks to drop three russians.
Oh, een shotgun drone. Die had ik nog niet eerder gezien (Al heb ik even gegoogeld en ik heb meer voorbeelden gevonden. Wist alleen niet dat het shotgun drones waren). Zou de drone dit overleven? Lijkt me niet als ik het zo bekijk.
pi_211578933
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 21:27 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)t_shotgun_fpv_drone/
Another video of the air burst shotgun FPV drone in action. Looks to drop three russians.
Oh, een shotgun drone. Die had ik nog niet eerder gezien (Al heb ik even gegoogeld en ik heb meer voorbeelden gevonden. Wist alleen niet dat het shotgun drones waren). Zou de drone dit overleven? Lijkt me niet als ik het zo bekijk.
Als ze nog geen naam hebben stel ik de Charles Bronson drone voor :)
pi_211579091
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 21:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als ze nog geen naam hebben stel ik de Charles Bronson drone voor :)
Of, weliswaar geen shotgun maar evengoed krachtig, de 'Do you feel lucky, punk' drone :7
pi_211579214
quote:

[..]
[ afbeelding ]

De hybride oorlogsvoering van de laatste decennia door de Russen en Chinezen om het westen te destabiliseren, met als laatste wapenfeit het saboteren van een Finse gaspijpleiding door de Chinezen, is je al die tijd al ontgaan?
pi_211579261
https://www.reddit.com/r/(...)nade_hits_a_russian/
Ukrainian drone-dropped grenade hits a Russian soldier, blowing the seat out of his trousers, and probably killing him.
Hij gaat met de billen bloot.
pi_211579383
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 22:08 schreef Delenlill het volgende:
Ukrainian drone-dropped grenade hits a Russian soldier, blowing the seat out of his trousers, and probably killing him.
Billen gebrand maar hij wil niet op de blaren zitten

Van boven kijk je een Rus in de kont

Zo, spreekwoorden weer gehad.
pi_211579479
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 22:08 schreef Delenlill het volgende:
als je dit leuk vindt om te kijken ben je mogelijk een psychopaat
  zondag 10 december 2023 @ 22:29:02 #150
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_211579499
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 21:52 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Of, weliswaar geen shotgun maar evengoed krachtig, de 'Do you feel lucky, punk' drone :7
Gewoon “drone with a shotgun” voldoet ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')