@Nattekat en zijn mening over nieuwe straatracesquote:
ja maar die plaat lijkt niet stukquote:Op maandag 18 december 2023 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat en zijn mening over nieuwe straatraces
In dat plaatje ook nietquote:
de uitdrukking is toch dat iemand klinkt als een kapotte plaat als het steeds herhalend isquote:
Haha, die Lewis had weer een orgineel kado zeg!quote:
Eerder dat die blijft hangen, toch?quote:Op maandag 18 december 2023 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
de uitdrukking is toch dat iemand klinkt als een kapotte plaat als het steeds herhalend is
ja oke, mijne was de engelse...quote:Op maandag 18 december 2023 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder dat die blijft hangen, toch?
Bij Mercedes kennen ze dat nietquote:Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haha, die Lewis had weer een orgineel kado zeg!
Zo triest dat die gozer nooit eens mee doet aan dit soort dingen. Je zou eens wat humor en zelfspot hebben.
sjors dut wel meequote:Op maandag 18 december 2023 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Mercedes kennen ze dat niet
Sjors heeft zijn ziel nog.quote:
Dat was allang bekend toch?quote:Op maandag 18 december 2023 20:11 schreef Gehrman het volgende:
Het was niet Albon maar GP die op de radio schreeuwde bij Max z'n eerste kampioenschap.
https://www.instagram.com/reel/C1ABOFeMkZZ/
Je begrijpt meteen waarom Bottas bijna non stop hysterisch blij is sinds hij daar weg isquote:Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo triest dat die gozer nooit eens mee doet aan dit soort dingen. Je zou eens wat humor en zelfspot hebben.
Zou bijzonder hypocriet zijn als ik op eens een andere mening zou krijgen over nieuwe straatraces.quote:Op maandag 18 december 2023 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat en zijn mening over nieuwe straatraces
Hij is er mentaal niet toe in staat, denk ik. En dat zeg ik zonder vervelende bijbedoelingen, maar als iets waar we eigenlijk medelijden mee zouden moeten hebben. Hij lijkt het psychisch niet aan te kunnen om elkaars rivalen te zijn op de baan, maar daarbuiten vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Dat merk je aan zoveel dingen en het is iets waar de rest geen moeite mee lijkt te hebben. Ik denk dat hij vrij eenzaam is.quote:Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2023 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder dat die blijft hangen, toch?
Ik zag m overslaan hoor!quote:Op maandag 18 december 2023 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke, mijne was de engelse...
maar goed hangen doet ie in dit plaatje ook niet
Erg leuk gedaan!quote:
Hij komt natuurlijk ook uit een tijdperk waarin coureurs héél anders met elkaar omgingen. In 2007 was hij nota bene teamgenoot van enfant terrible Fernando Alonso.quote:Op maandag 18 december 2023 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij is er mentaal niet toe in staat, denk ik. En dat zeg ik zonder vervelende bijbedoelingen, maar als iets waar we eigenlijk medelijden mee zouden moeten hebben. Hij lijkt het psychisch niet aan te kunnen om elkaars rivalen te zijn op de baan, maar daarbuiten vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Dat merk je aan zoveel dingen en het is iets waar de rest geen moeite mee lijkt te hebben. Ik denk dat hij vrij eenzaam is.
Ftfyquote:Op dinsdag 19 december 2023 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik zag m overslaan hoor!
En dus blijftie in dezelfde groef hangen.
So, it ís bwoken
De halve grid kent elkaar ook door en door van het karten.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:50 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hij komt natuurlijk ook uit een tijdperk waarin coureurs héél anders met elkaar omgingen. In 2007 was hij nota bene teamgenoot van enfant terrible Fernando Alonso.
Deze lichting is wat dat betreft compleet anders. De halve grid is zowat één grote vriendengroep.
Nog steeds maar 23 races? Dat aantal moet toch opgekrikt kunnen worden, lijkt me.quote:
Schijnt dat ze 6 weekenden per jaar op donderdag gaan loten wie in welke auto mag.quote:Op woensdag 20 december 2023 01:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Nog steeds maar 23 races? Dat aantal moet toch opgekrikt kunnen worden, lijkt me.
Maar ik ga er wel vanuit dat er iig elk GP-weekend ook een sprintrace wordt gehouden, dus dat maakt het dan een beetje goed.
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:59 schreef Jane het volgende:
Het officiële kanaal heeft de meme omarmd.
Ik zie andere foto's uit '94 waar Mild Seven niet op de vleugel staat maar op de zijkant van de wagen. Dat is op deze foto niet te zien. Op de luchtinlaat boven de coureur, zeg maar.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kwam op een internet site deze foto tegen van de GP van Canada 1994
[ afbeelding ]
Vreemd genoeg heeft de wagen van Williams (Coulthard) WEL (Rothmans) en de Benetton (Lehto) (normaliter Mild Seven) GEEN tabaksreclame.
Zover ik weet was er in die tijd geen verbod op tabaksreclame in Canada. Weet iemand de reden waarom de benetton hier Zonder Mild Seven op de auto rondrijdt?
In 1994 stond Mild Seven zowel op de vleugel als op de luchtinlaat.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie andere foto's uit '94 waar Mild Seven niet op de vleugel staat maar op de zijkant van de wagen. Dat is op deze foto niet te zien. Op de luchtinlaat boven de coureur, zeg maar.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Benetton_B194
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk ja, er zijn veel foto's van demo runs met de B194 waar ofwel Benetton of Motorworld op de vleugel staat. My bad.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
In 1994 stond Mild Seven zowel op de vleugel als op de luchtinlaat.
Dit is een foto van 2020 oid. Toen Mick Schumacher demo run reed.
op de achtervleugel staat MotorWorld. dit is een garage/museum in oa Keulen die een collectie van Michael Schumacher hebben. Deze auto staat daar ook.
Motorworld bestond in 1994 nog niet. Dus stickering is later toegevoegd.
Ik kwam dit tegen maar of dat klopt weet ik nietquote:Op donderdag 21 december 2023 08:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kwam op een internet site deze foto tegen van de GP van Canada 1994
[ afbeelding ]
Vreemd genoeg heeft de wagen van Williams (Coulthard) WEL (Rothmans) en de Benetton (Lehto) (normaliter Mild Seven) GEEN tabaksreclame.
Zover ik weet was er in die tijd geen verbod op tabaksreclame in Canada. Weet iemand de reden waarom de benetton hier Zonder Mild Seven op de auto rondrijdt?
quote:You could run U.S.A branded cigarette sponsors but not foreign manufactured ones, Notice it says "rothmans ltd" whereas it usually just said rothmans, i think this was some legal trickery to use a different sponsor name registered in the U.S.
quote:Sauber heeft aangekondigd een nieuwe naamswijziging te ondergaan. Het team dat eerder nog Alfa Romeo heette, zal volgend jaar met een nieuwe naam op de baan staan. De recentelijk onthulde naam is niet bijzonder positief ontvangen door de fans.
De FIA presenteerde recentelijk de officiële lijst met deelnemers aan het seizoen 2024. Voor twee teams betekende dat de eerste keer dat de nieuwe naam getoond werd. Van AlphaTauri was namelijk aangekondigd dat het team een nieuwe titelsponsor en naamgever zou krijgen. Het vertrek van Alfa Romeo betekende ook dat dat team op zoek moest naar een nieuwe naam voordat het in 2026 omgedoopt wordt tot Audi. AlphaTauri staat nog steeds met die naam op de lijst, maar Alfa Romeo ging een iets andere kant op: Stake F1 Team Kick Sauber.
De naam van Sauber is niet heel verrassend. Met die naam stond het team al meerdere keren op de baan in de dertig jaar dat het team inmiddels meedoet. Maar de rest van de naam is nogal een mondvol. En hoewel het niet ongebruikelijk is om een lange naam met sponsoren te hebben (Mercedes staat officieel te boek als Mercedes-AMG Petronas F1 Team), leidde dit toch tot wat grappen en kritiek van fans online.
Dat is het team zelf ook opgevallen. Op X (voorheen Twitter) heeft het team een reactie geplaatst op de grappen van de fans. “Onze naam heeft blijkbaar nogal wat aandacht gekregen…” schrijft het team. “Hoewel we nog niet klaar zijn om het eindresultaat te onthullen, zijn we ons wel bewust van wat er op het spel staat. Wees gerust, wij hebben de missie om de spannendste identiteit ooit van dit team te onthullen.” Deze nieuwe onthulling komt op 1 januari, zo maakt het bericht ook duidelijk.
Ik denk eerder dat het om de chassisnaam (Kick Sauber) dan de teamnaam gaat.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:07 schreef DjVero het volgende:
Naam gaat toch weer veranderen. Het bekte natuurlijk ook voor geen meter. Bron: formule1.nl
[..]
Bedankt voor het nazoeken. Maar lijkt me dat wetgeving van USA overbodig is, aangezien dit om Canada gaat. Of ze hebben hierin dezelfde wetgeving. Vreemd dat op achtervleugel dan geen Ltd. Erachter staat.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen maar of dat klopt weet ik niet
[..]
Ik neem aan de vader van Max, die kent hem het beste en heeft wel tips hoe met Max om te gaan lijkt me.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max Verstappen over 'vuur' in boordradio's Lambiase: "Wil geen jaknikker"
Max Verstappen stelt dat hij het 'vuur' in de boordradio's van Gianpiero Lambiase juist nodig heeft. De Red Bull-coureur laat weten 'zeker geen jaknikker' als race-engineer te willen hebben in de Formule 1. Hij bevestigt dat vader Jos Verstappen Lambiase ook groen licht heeft gegeven om (meer) tegengas te geven en beantwoordt de vraag of hij Lambiase bij een eventuele vervolgstap in zijn carrière mee wil nemen.
Wie denkt die Jos dat die is dan? Ik hoop nou niet dat ze echt onder zijn juk werken want dit vind ik dan wel weer heel pijnlijk.
Volgens mij kan Max dat het beste zelf aangeven. Heeft die Jos niet voor nodig. GP kent Max zelf ook al goed genoeg na 7 jaar samenwerking.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan de vader van Max, die kent hem het beste en heeft wel tips hoe met Max om te gaan lijkt me.
Je kan er ook punt van maken inderdaad als je dat graag wil.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij kan Max dat het beste zelf aangeven. Heeft die Jos niet voor nodig. GP kent Max zelf ook al goed genoeg na 7 jaar samenwerking.
Of je leest het hele artikel even en begrijpt dan dat de context is dat Max en Jos bij elkaar zaten toen Jos dit zei.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie denkt die Jos dat die is dan? Ik hoop nou niet dat ze echt onder zijn juk werken want dit vind ik dan wel weer heel pijnlijk.
quote:Bij Viaplay erkent Verstappen dat vader Jos het zogenaamde vuur zelfs nog iets verder heeft aangewakkerd. Verstappen senior zou aan Lambiase hebben doorgegeven dat hij Max best iets meer tegengas mag geven. "Ja, maar ik zat er zelf ook gewoon bij hoor, toen hij dat zei", haakt de drievoudig wereldkampioen in. "Ik vind dat prima, want zo wil ik het juist. Ik wil geen jaknikker op de radio hebben."
Klopt hè, een mening geven op een forum.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er ook punt van maken inderdaad als je dat graag wil.
Standpunt blijft staan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of je leest het hele artikel even en begrijpt dan dat de context is dat Max en Jos bij elkaar zaten toen Jos dit zei.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |