@Nattekat en zijn mening over nieuwe straatracesquote:
ja maar die plaat lijkt niet stukquote:Op maandag 18 december 2023 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat en zijn mening over nieuwe straatraces
In dat plaatje ook nietquote:
de uitdrukking is toch dat iemand klinkt als een kapotte plaat als het steeds herhalend isquote:
Haha, die Lewis had weer een orgineel kado zeg!quote:
Eerder dat die blijft hangen, toch?quote:Op maandag 18 december 2023 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
de uitdrukking is toch dat iemand klinkt als een kapotte plaat als het steeds herhalend is
ja oke, mijne was de engelse...quote:Op maandag 18 december 2023 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder dat die blijft hangen, toch?
Bij Mercedes kennen ze dat nietquote:Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haha, die Lewis had weer een orgineel kado zeg!
Zo triest dat die gozer nooit eens mee doet aan dit soort dingen. Je zou eens wat humor en zelfspot hebben.
sjors dut wel meequote:Op maandag 18 december 2023 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Mercedes kennen ze dat niet
Sjors heeft zijn ziel nog.quote:
Dat was allang bekend toch?quote:Op maandag 18 december 2023 20:11 schreef Gehrman het volgende:
Het was niet Albon maar GP die op de radio schreeuwde bij Max z'n eerste kampioenschap.
https://www.instagram.com/reel/C1ABOFeMkZZ/
Je begrijpt meteen waarom Bottas bijna non stop hysterisch blij is sinds hij daar weg isquote:Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo triest dat die gozer nooit eens mee doet aan dit soort dingen. Je zou eens wat humor en zelfspot hebben.
Zou bijzonder hypocriet zijn als ik op eens een andere mening zou krijgen over nieuwe straatraces.quote:Op maandag 18 december 2023 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat en zijn mening over nieuwe straatraces
Hij is er mentaal niet toe in staat, denk ik. En dat zeg ik zonder vervelende bijbedoelingen, maar als iets waar we eigenlijk medelijden mee zouden moeten hebben. Hij lijkt het psychisch niet aan te kunnen om elkaars rivalen te zijn op de baan, maar daarbuiten vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Dat merk je aan zoveel dingen en het is iets waar de rest geen moeite mee lijkt te hebben. Ik denk dat hij vrij eenzaam is.quote:Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2023 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder dat die blijft hangen, toch?
Ik zag m overslaan hoor!quote:Op maandag 18 december 2023 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke, mijne was de engelse...
maar goed hangen doet ie in dit plaatje ook niet
Erg leuk gedaan!quote:
Hij komt natuurlijk ook uit een tijdperk waarin coureurs héél anders met elkaar omgingen. In 2007 was hij nota bene teamgenoot van enfant terrible Fernando Alonso.quote:Op maandag 18 december 2023 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij is er mentaal niet toe in staat, denk ik. En dat zeg ik zonder vervelende bijbedoelingen, maar als iets waar we eigenlijk medelijden mee zouden moeten hebben. Hij lijkt het psychisch niet aan te kunnen om elkaars rivalen te zijn op de baan, maar daarbuiten vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Dat merk je aan zoveel dingen en het is iets waar de rest geen moeite mee lijkt te hebben. Ik denk dat hij vrij eenzaam is.
Ftfyquote:Op dinsdag 19 december 2023 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik zag m overslaan hoor!
En dus blijftie in dezelfde groef hangen.
So, it ís bwoken
De halve grid kent elkaar ook door en door van het karten.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:50 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hij komt natuurlijk ook uit een tijdperk waarin coureurs héél anders met elkaar omgingen. In 2007 was hij nota bene teamgenoot van enfant terrible Fernando Alonso.
Deze lichting is wat dat betreft compleet anders. De halve grid is zowat één grote vriendengroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |