Was er een vraag?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:04 schreef Nizno het volgende:
dat was niet het antwoord op de vraag Lewis
lewis zag een microfoon en hield zn kreet kraut speechquote:
Toch mooi om te zien als je het al sinds zijn vader volgt, waar het talent wel inzat maar de potentie er nooit uitkwam door verkeerde keuzes in management dat het nu zo gaat. Geleerd van fouten in het verleden en het nu in 1x goed doen. Ik verwachtte wel mooie dingen na wat Max in de Torro Rosso liet zien, maar hij heeft ze ruimschoots overtroffen.quote:
Ik denk ook niet dat Jos het talent had wat Max heeft, vond dat wel goed aangegeven door Mike Hezemans, de rust en overcapaciteit die Max heeft als hij op de limiet zit heeft Jos nooit gehad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien als je het al sinds zijn vader volgt, waar het talent wel inzat maar de potentie er nooit uitkwam door verkeerde keuzes in management dat het nu zo gaat. Geleerd van fouten in het verleden en het nu in 1x goed doen. Ik verwachtte wel mooie dingen na wat Max in de Torro Rosso liet zien, maar hij heeft ze ruimschoots overtroffen.
Dat lijkt me ook. Al had ik Jos wel wat langer in een fatsoenlijke wagen willen zien. Ik denk dat hij echt wel goed F1 materiaal was in die tijd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jos het talent had wat Max heeft, vond dat wel goed aangegeven door Mike Hezemans, de rust en overcapaciteit die Max heeft als hij op de limiet zit heeft Jos nooit gehad.
Maar kan hij met zijn conditie ook 50 of 70 rondes volhouden?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:36 schreef mikieu het volgende:
https://x.com/rich_energy(...)azYc8J5Jn038-m6fcWWA
De rijden ook maar met twee wielen, die hebben dus wat te compenserenquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die bekers voor motogp zijn groter.
Jij gelooft dit?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar kan hij met zijn conditie ook 50 of 70 rondes volhouden?
En daarom lach jij mij uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jij gelooft dit?
Hebben hem ooit gezien met een stuur in zn handen
Misschien heeft hij er wel in gereden. Want ritten in een Renault uit 2012 zijn gewoon te koop. Alleen dat hij sneller zou zijn dan Stroll of Ricciardo is natuurlijk lariekoek.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jij gelooft dit?
Hebben hem ooit gezien met een stuur in zn handen
Nee nee, maar toch een fijn weekend.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En daarom lach jij mij uit.
Ben niet continu bezig met fact checken als jij een slecht geplaatste link van Twitter plaatst.
Goed weekend.
prima samengevat in twee tweetsquote:
Blijkbaar gaat ie op dezelfde dag ook nog eens deelnemen aan een padel-toernooi samen met Charles: https://www.reddit.com/r/(...)will_take_part_in_a/quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Max rijdt schijnbaar in een 23-uurs race voor een goed doel met geweldige donatie-acties zoals een blauw schild (Stop en go penalty voor de leider)
https://www.twitch.tv/jimmy_broadbent
Hier is één stream daarvan, kan nog niet echt verdere informatie vinden.
Straks om 8:30 live op YouTube, lees ik. Ben bang dat ik dat niet ga halen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat ie op dezelfde dag ook nog eens deelnemen aan een padel-toernooi samen met Charles: https://www.reddit.com/r/(...)will_take_part_in_a/
Is toch ook verder geen probleem, voor hem is een 3e prijs ook een beetje zonde van de reis en dit heeft meer met de FIA dan met respectloosheid tov de winnaar te maken.quote:
Ik spreek geen Frans, dus geen idee wat hier staat.quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Straks om 8:30 live op YouTube, lees ik. Ben bang dat ik dat niet ga halen.
quote:Mercedes reageert op speculaties over achtergelaten FIA-trofee Hamilton
Lewis Hamilton heeft tijdens het FIA Prize Giving Gala in Baku een prijs ontvangen voor de derde plek in het coureurskampioenschap. Nu leek het er even op dat hij de prijs daar moedwillig had achtergelaten afgelopen vrijdag. Iemand plaatste op X vervolgens een foto dat hij de trofee thuis heeft staan, nadat hij hem zou hebben gekregen van de Britse coureur. Mercedes laat in een statement echter weten dat de trofee aan niemand cadeau is gedaan.
https://www.gpblog.com/nl(...)trofee-hamilton.html
Heeft er iemand in dit topic wellicht een studie Frans afgerond? Alvast merci.quote:Op zondag 10 december 2023 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans, dus geen idee wat hier staat.
Wat wel schijnt overigens is dat deze gast de troffee gewoon gejat heeft.
[ afbeelding ]
Het klopt nog ookquote:Op zondag 10 december 2023 16:32 schreef tripel7 het volgende:
Lewis die denkt dat de hele wereld ten dienste van hem staat, en dus te maken heeft met een loopjongen van de FIA: here, take this
Random gast op event die een prijs in z'n handen geduwd krijgt lewis: cool, i can keep this
TeamLH op zijn bestquote:Op maandag 11 december 2023 02:26 schreef Jane het volgende:
Maar had Lewis hem nou wel of niet achtergelaten als protest? Want daar begon het allemaal mee, toch? Daarna pas kwam deze gast er mee op de proppen dat hij hem meegenomen had.
Ik zag wel heel veel negatieve reacties op het bericht dat Hamilton z'n prijs achtergelaten zou hebben, dus misschien wil hij nu toch liever een andere draai aan het verhaal geven.
Ik moest er éééven een paar seconden over nadenken.... wiens verjaardag.... of zo.quote:
SPOILER: Maar..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moest er éééven een paar seconden over nadenken.... wiens verjaardag.... of zo.Super MaxSPOILER: Maar..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Ik heb nog nooit zo hard naar de tv zitten schreeuwen denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Mèn, wat een laatste paar ronden en bochten waren dat...!
Ik werd doof geschreeuwd in 1 oor![]()
![]()
En daarna sprongen we op van de bank en waren aan het springen door de kamer![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard naar de tv zitten schreeuwen denk ik
Heel F1-Nederland was 1 op dat momentquote:
Ik dacht eerst idd aan dezequote:Op dinsdag 12 december 2023 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoort een plaatje bij:
[ afbeelding ]
12-12-21quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel F1-Nederland was 1 op dat moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Palingdroom met getallen, het heeft zo moeten zijn.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:11 schreef Nober het volgende:
Lewis had in de laatste ronde ook gewoon rechtdoor moeten rijden zoals in de eerste ronde.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Helaas niet opgenomen in het Ferrari junior programmaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)lijke-doel~a873fd2c/
Leuk voor Lammers
Was al gepost, maar blijft leuk om te zien (en horenquote:
Zo leuk dat we het nog een keer kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Was al gepost, maar blijft leuk om te zien (en horen)
Krijg weer kippenvel hiervan! Niet alleen deze race met een fenomenale ontknoping, maar het gehele seizoen was zó mooi.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:11 schreef Nober het volgende:
Lewis had in de laatste ronde ook gewoon rechtdoor moeten rijden zoals in de eerste ronde.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Vond het seizoen zelf geen flikker aan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:28 schreef DjVero het volgende:
[..]
Krijg weer kippenvel hiervan! Niet alleen deze race met een fenomenale ontknoping, maar het gehele seizoen was zó mooi.
Eens, dat politieke gedoe was wel een smetje.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vond het seizoen zelf geen flikker aan.
Veel te veel spanning
Even serieus, de spanning was top, de negatieve lading die het bevatte niet.
Nog steeds kippenvelquote:
Je bent niet de enige. Volgens mij konden de buren van 3 huizen verderop mij horenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard naar de tv zitten schreeuwen denk ik
Bij mij ook denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Volgens mij konden de buren van 3 huizen verderop mij horen
Idem hier.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was muisstil. Gewoon sprakeloos.
Haha, ja, dat heb ik ook. Ik heb wel nu zoiets van: 3 titels, top 3 overwinningen, 30+ poles en snelste rondes. Nu is het allemaal wat minder erg als iets een keer mislukt. De lading is nu toch veel minder.quote:Op woensdag 13 december 2023 07:08 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Idem hier.
Ik geloofde er al niet meer in na de race ervoor, Saudi Arabië. Die race met de straf voor Max (en dat geklooi met remmen voor de DRS waarop Lewis achterop reed) zorgde ervoor dat ze gelijk in punten kwamen... Momentum zat volledig bij Mercedes. En dat was met deze laatste race ook zo. En dat het uiteindelijk dan zo omdraaide...ik kon het niet geloven.
Christian Horner zei een tijdje terug dat hij nog aan het herstellen is van 2021. Ik heb hetzelfde. Dat seizoen was te spannend. Nog nooit zoiets meegemaakt in de 25 jaar dat ik F1 kijk. En dat Max nu alles heeft gewonnen in 2 jaar tijd, helemaal prima. Dan is het maar een tijdje "saai". Beter voor de gezondheid.
Dat hebben ze uiteraard wel geprobeerd maar verder dan de uitslag van die race schrappen waren ze nooit gekomen en dat had geen effect op de eindstand.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:24 schreef beantherio het volgende:
Ik ging er vooral vanuit dat er protest zou komen en dat het dan omgeturned zou worden. Voor de race dacht ik al dat er geen kans was op een kampioenschap omdat Mercedes de motor zo opgevoerd had na Turkije. Het was allemaal te bizar om te kunnen bevatten.
Voor de liefhebbers die de topics van die tijd nog terug willen halen: Formule 1 (deel 22 voor het moment suprême)
Ik was heel erg opgelucht vorig jaar dat het doodsaai werdquote:Op woensdag 13 december 2023 07:08 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Idem hier.
Ik geloofde er al niet meer in na de race ervoor, Saudi Arabië. Die race met de straf voor Max (en dat geklooi met remmen voor de DRS waarop Lewis achterop reed) zorgde ervoor dat ze gelijk in punten kwamen... Momentum zat volledig bij Mercedes. En dat was met deze laatste race ook zo. En dat het uiteindelijk dan zo omdraaide...ik kon het niet geloven.
Christian Horner zei een tijdje terug dat hij nog aan het herstellen is van 2021. Ik heb hetzelfde. Dat seizoen was te spannend. Nog nooit zoiets meegemaakt in de 25 jaar dat ik F1 kijk. En dat Max nu alles heeft gewonnen in 2 jaar tijd, helemaal prima. Dan is het maar een tijdje "saai". Beter voor de gezondheid.
Nou, dit inderdaad, precies.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:20 schreef beantherio het volgende:
In 2021 had ik bij bijna iedere race zoiets van "wat voor idioots gaat er deze keer weer gebeuren?". Vooral bij de races in de tweede helft van het seizoen dan. F1 heeft altijd wel een handje gehad van drama maar 2021 was wel echt bijna "too much". Het werd op een gegeven moment haast stressvol om te kijken.
Ik had het ook niet meer aan het einde. Echt, ik moest volgens mij enorm naar de wc maar heb het op weten te houden omdat ik dit niet wou missenquote:Op woensdag 13 december 2023 11:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, dit inderdaad, precies.
Ik durf het hier bijna niet toe te geven, uit angst verbannen te worden uit het subforum, maar wij hebben AD '21 niet eens live gezien.Min of meer bewust.
Een week van te voren ofzo, kwam er iets tussendoor voor die zondagmiddag - iets dat we anders wel zouden hebben geprobeerd te verplaatsen - maar toen, na alles wat er zich al had afgespeeld dat seizoen en hoe het momentum weer bij Hamilton leek te liggen, dachten we allebei: "Ach, misschien maar beter om het achteraf te horen."
Ik weet nog dat @:Tijn op een gegeven moment toch maar eens op z'n telefoon keek en riep "Max heeft het gewoon geflikt!"Ik kon het bijna niet geloven. Toen we thuis waren gelijk teruggekeken natuurlijk en toen werd me wel duidelijk dat ik die spanning op het eind waarschijnlijk toch niet aangekund had. Ik heb er dus wel vrede mee het niet live meegemaakt te hebben.
Ik zie dat iets anders. Volgens mij was Mercedes het hele seizoen al ruim de beste auto op de meeste banen. Net als de jaren er voor eigenlijk, met het verschil dat Red Bull er nu wel een stuk dichterbij zat. Mijn mening is dat Hamilton de titel met twee vingers in de neus had moeten winnen en dat hij en het team het zelf compleet hebben weggegooid. Verstappen was kansloos in bijvoorbeeld Portugal en Spanje, waar de Mercedes gewoon ouderwets dominant was.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:20 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat Mercedes vanaf Turkije precies heeft gedaan met de auto want die was ineens veruit superieur. Hamilton-fans roepen online wel eens dat de titel van Max "besmet" is maar ik denk dat een eventuele titel van Hamilton dat net zo goed was geweest. Vanaf Brazilië was het prestatieniveau van de auto radicaal beter dan daarvoor. Het voelde alsof Mercedes aan de noodrem getrokken had met een aanpassing aan de motor.
Het seizoen van bottas gesloopt voor HAMquote:Op woensdag 13 december 2023 10:20 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat Mercedes vanaf Turkije precies heeft gedaan met de auto want die was ineens veruit superieur.
Als je goed luistert hoor je de hele Marketing afdeling van RBR opgelucht ademhalen; Daniel kan weer meegestuurd worden om het niveau schijtlollige filmpjes weer wat omhoog te krikken.quote:
geen onbegrijpelijke beslissing, het scheelde ook heel weinig of het was gelukt.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:13 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Het seizoen van bottas gesloopt voor HAM
Ik denk inderdaad dat ze wat fouten hebben gemaakt en volgens mij ook een beetje te laat hebben gereageerd op hoe goed Max het deed. Hoe sterk hun motor opeens was vanaf Turkije was niet normaal.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik zie dat iets anders. Volgens mij was Mercedes het hele seizoen al ruim de beste auto op de meeste banen. Net als de jaren er voor eigenlijk, met het verschil dat Red Bull er nu wel een stuk dichterbij zat. Mijn mening is dat Hamilton de titel met twee vingers in de neus had moeten winnen en dat hij en het team het zelf compleet hebben weggegooid. Verstappen was kansloos in bijvoorbeeld Portugal en Spanje, waar de Mercedes gewoon ouderwets dominant was.
Maar Hamilton en het team waren gewoon te matig en maakten te veel fouten in de rest van het seizoen. Imola kostte dan door veel geluk geen punten maar het was wel heel opzichtig. In Monaco was Hamilton gewoon nergens, verslagen door Bottas. Silverstone was ook een fout, maar door een dosis geluk leverde dat weer heel veel punten op. Baku kennen we wel, heel erg dom en daar heeft hij het kampioenschap eigenlijk weggegooid. Turkije was ook dom, daar had Hamilton gewoon naar het team moeten luisteren, dan was hij 3e geworden. Onnodig veel punten weggegooid. In Italië wordt vaak vergeten dat Hamilton zijn start bij de sprint volledig verklootte waardoor de McLarens er langs kwamen. Als hij gewoon fatsoenlijk gestart was had hij die clash met Verstappen nooit gehad en veel meer punten gepakt.
Het enige wat je kan zeggen over pech is wat vloerschade in Oostenrijk, die diskwalificatie in Brazilië (wat tegelijkertijd geluk was dat het in een sprintweekend gebeurde) en die crash van Laffiti in Abu Dhabi. Vergeleken met hoeveel punten Verstappen is verloren buiten zijn schuld is dat nihil.
Naar mijn mening is dat gedoe in Abu Dhabi een druppel op een gloeiende plaat. De echte punten werden gepakt (of niet) in de rest van het seizoen, en ondanks een hele hoop mazzel konden Hamilton en Mercedes dat niet voor elkaar krijgen.
Max had weer wat afleiding, zag ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Max rijdt schijnbaar in een 23-uurs race voor een goed doel met geweldige donatie-acties zoals een blauw schild (Stop en go penalty voor de leider)
https://www.twitch.tv/jimmy_broadbent
Hier is één stream daarvan, kan nog niet echt verdere informatie vinden.
Toch best gaaf om te zienquote:Op donderdag 14 december 2023 00:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemachtig, dat zijn toch wel heel veel mensen als je ze zo bijelkaar ziet.
Ahwquote:Op woensdag 13 december 2023 20:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Max had weer wat afleiding, zag ik.![]()
[ twitter ]
Heel gaafquote:Op donderdag 14 december 2023 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch best gaaf om te zien
Lijkt me ook best tof om deel uit te maken van zo'n team, dat je weet dat jouw bijdrage heeft, nou bijgedragen, aan het succes.quote:
Lijkt mij ook, ja. Het is niet voor niets dat Horner en ook Max altijd ook de mensen in Milton Keynes noemen bij hun bedankjes.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook best tof om deel uit te maken van zo'n team, dat je weet dat jouw bijdrage heeft, nou bijgedragen, aan het succes.
Doen ze goed. Een aantal teams komt onder daglicht al niet aan die tijdquote:
In de categorie "je moet wat als je al zo goed bent"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |