Zeker omdat Newey als luchtstroomgod geen windtunnel nodig heeft.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:50 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Deze nog maar een keer, maar het komt er dus op neer dat er in 25 nauwelijks ontwikkelingen zullen zijn van die auto omdat iedereen alles op die van 26 zet. Gunstig voor Red Bull.
Ook dat maar die voorsprong die ze nu hebben zie ik niemand inhalen het komende jaar en in 25 dan dus ook niet meer omdat de aandacht naar 26 gaat.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker omdat Newey als luchtstroomgod geen windtunnel nodig heeft.
Dus we moeten nog twee seizoenen overleven voor we weer hoop mogen hebben op spanning?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar die voorsprong die ze nu hebben zie ik niemand inhalen het komende jaar en in 25 dan dus ook niet meer omdat de aandacht naar 26 gaat.
Ik vrees van wel ja, dit jaar is niemand dichterbij gekomen en Red Bull is zeker 3 maanden eerder gestopt met doorontwikkelen dan de rest.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus we moeten nog twee seizoenen overleven voor we weer hoop mogen hebben op spanning?
De enige spanning die je dan hebt is wat er op de socials wordt gezet.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus we moeten nog twee seizoenen overleven voor we weer hoop mogen hebben op spanning?
Dat weet je helemaal niet. Als je zag hoe verrassend goed Aston Martin afgelopen jaar aan het seizoen begon, maar ook hoeveel sneller de McLaren halverwege het seizoen werd, kun je helemaal niet zeggen dat het niet 'spannend' wordt. Zeker niet als je het over de individuele races gaat. Over een heel seizoen gaat vooral meespelen dat zowel de coureur als het team geen fouten maakt en daarin zijn Max + RB momenteel wel heer en meester. Maar toch, ook dat kan zomaar een keer misgaan...quote:Op donderdag 7 december 2023 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik zeg zeker niet dat de races an sich niet leuk zijn, ik heb me ook dit jaar weer meer dan prima vermaakt. Maar spanning om de titel is wel leuk, en dat hebben we de afgelopen twee jaar natuurlijk totaal niet gehad (met 2021 wel weer als andere uiterste, dus op zich hebben we onze dosis wel even gehad).quote:Op donderdag 7 december 2023 16:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Als je zag hoe verrassend goed Aston Martin afgelopen jaar aan het seizoen begon, maar ook hoeveel sneller de McLaren halverwege het seizoen werd, kun je helemaal niet zeggen dat het niet 'spannend' wordt. Zeker niet als je het over de individuele races gaat. Over een heel seizoen gaat vooral meespelen dat zowel de coureur als het team geen fouten maakt en daarin zijn Max + RB momenteel wel heer en meester. Maar toch, ook dat kan zomaar een keer misgaan...
Sowieso zijn de races een stuk leuker om naar te kijken sinds de auto's elkaar dichter op elkaar kunnen volgen c.q. makkelijker kunnen inhalen. Dag en nacht verschil, imho. Dat er dan uiteindelijk iemand is die vaak of zelfs meestal wint is iets dat bij sport hoort. Ik begrijp echt niet dat over dat aspect an sich zoveel geklaagd wordt. Tenzij het gewoon is omdat je zuur bent dat een ander niet gewonnen heeft.
Ik heb het idee dat AM, maar ook Mercedes niet heel hard hun best hebben gedaan qua doorontwikkelen.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees van wel ja, dit jaar is niemand dichterbij gekomen en Red Bull is zeker 3 maanden eerder gestopt met doorontwikkelen dan de rest.
Het zou natuurlijk kunnen dat Red Bull volgend jaar z'n plafond bereikt en anderen dichterbij komen maar dat is nog wat anders dan er voorbij.
Zak geld van Toto was groot genoeg.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:02 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben 100% overtuigd dat er achter de schermen iets gezegd/afgesproken/afgedwongen is.
Het is echt geen toeval dat opeens meerdere teams met copy/paste berichten kwamen en daarna de FIA laat weten dat ze het niet verder gaan onderzoeken. Sure dude ...
Nee, ik ben er 100% van overtuigd dat dit weer een poging van de FIA was om meer controle over F1 te krijgen, ik denk dat ze gewoon verrast zijn door het feit dat de teams een lijn trokken en niet van plan waren om dit BS verhaal te tolereren.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:02 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben 100% overtuigd dat er achter de schermen iets gezegd/afgesproken/afgedwongen is.
Het is echt geen toeval dat opeens meerdere teams met copy/paste berichten kwamen en daarna de FIA laat weten dat ze het niet verder gaan onderzoeken. Sure dude ...
Doe eens normaal, joh. Dit soort beschuldigingen slaat nergens op.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zak geld van Toto was groot genoeg.
Het is eigenlijk gewoon een TV-serie.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:42 schreef THEFXR het volgende:
is het nog wel een sport, met zoveel drama?
Nouja, bij mb is het voorspelbaar als George beter presteert dan HAMquote:Op donderdag 7 december 2023 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De enige spanning die je dan hebt is wat er op de socials wordt gezet.
Misschien speelt er op een bepaalde manier oud zeer mee, maar op zich is het niet zo raar dat de FIA onderzoek instelt op het moment dat er signalen zijn van wat ik maar even in het algemeen 'valsspelen' noem? Dat verwachten we toch juist ook van ze? Zij gaan daarover.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Ome Ben van de FIA is nog steeds boos dat een vage investeringsmaatschappij uit de zandbak niet met open armen ontvangen werd als potentiële koper van de commerciële rechten?
Dat zal volgend seizoen zeker vaker gaan gebeuren vermoed ik.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nouja, bij mb is het voorspelbaar als George beter presteert dan HAM
We leven met je meequote:Op donderdag 7 december 2023 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Madrid wil trouwens een avondrace worden.
Het roept bij mij niet eens meer emotie op. Ik ben door alle fases van rouwverwerking heen, deze sport wordt richting de afgrond gebonjourd
Gelukkig wordt het pas vrij laat donker in Madrid in mei/juni.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Madrid wil trouwens een avondrace worden.
Het roept bij mij niet eens meer emotie op. Ik ben door alle fases van rouwverwerking heen, deze sport wordt richting de afgrond gebonjourd
Start race: 02:00.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het pas vrij laat donker in Madrid in mei/juni.![]()
Of bedoelen ze 'nachtrace'?
Het is goedkoper en steden hebben meer geld te besteden, waar Liberty vervolgens heel blij van wordt.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:25 schreef Jane het volgende:
Help mij nog eens herinneren wat men zo (commercieel) aantrekkelijk vindt aan avond-straatraces? Want het is me ontschoten.
Specifiek het avond-element zal wel iets te maken hebben met dat ze dan in andere werelddelen wat meer flexibiliteit hebben met uitzendtijden. Het is bijv. voor de Amerikaanse markt natuurlijk wat minder fijn dat alle Europese races daar in de ochtend moeten worden uitgezonden.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:25 schreef Jane het volgende:
Help mij nog eens herinneren wat men zo (commercieel) aantrekkelijk vindt aan avond-straatraces? Want het is me ontschoten.
Ja, ik zag net ook een Spanjaard op Twitter zeggen dat Madrid wrs veel duurder wordt om bij te wonen dan Barcelona. Die was niet zo blij.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is goedkoper en steden hebben meer geld te besteden, waar Liberty vervolgens heel blij van wordt.
Tja, wie weet is dat het... alhoewel Las Vegas dan ook weer nergens op sloeg als dat een overweging is. Die was alleen in AUS en NZ een beetje om een normale tijd.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Specifiek het avond-element zal wel iets te maken hebben met dat ze dan in andere werelddelen wat meer flexibiliteit hebben met uitzendtijden. Het is bijv. voor de Amerikaanse markt natuurlijk wat minder fijn dat alle Europese races daar in de ochtend moeten worden uitgezonden.
Niemand is blij, echt niemand wil dit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:23 schreef Jane het volgende:
Ja, ik zag net ook een Spanjaard op Twitter zeggen dat Madrid wrs veel duurder wordt om bij te wonen dan Barcelona. Die was niet zo blij.
jawel, Perez houdt van straatracesquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand is blij, echt niemand wil dit.
Ik hoop dat hij alleen veel consistenter gaat presteren volgend seizoen.quote:
ik was er in de zomerstop al klaar mee, alleen Helmut is tegengehouden. vergeet niet dat hij gewoon geen zitje had en RB hem gepakt heeft vanwege zijn grote sponsoren?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij alleen veel consistenter gaat presteren volgend seizoen.
Dat is onzin, Perez is niet binnengehaald voor zijn sponsors maar omdat RBR na een aantal mislukte rookies een meer ervaren coureur in de 2e auto wilde hebben en liefst een die bewezen had races te kunnen winnen in minder dan optimaal materieel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik was er in de zomerstop al klaar mee, alleen Helmut is tegengehouden. vergeet niet dat hij gewoon geen zitje had en RB hem gepakt heeft vanwege zijn grote sponsoren?
Max was er ook al een tijd klaar mee, maar mag dat logischerwijs openlijk niet zeggen.
Mwa, het blijft altijd een beetje ad hoc bij Red Bull, coureurs worden net zo snel aangenomen als bij het grof vuil gezet, dus best wel verbazingwekkend dat Perez er nog zit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is onzin, Perez is niet binnengehaald voor zijn sponsors maar omdat RBR na een aantal mislukte rookies een meer ervaren coureur in de 2e auto wilde hebben en liefst een die bewezen had races te kunnen winnen in minder dan optimaal materieel.
Hmmm, ja, maar je kan ook stellen dat dit een stukje voortschrijdend inzicht was en daarbij ook als RBR kijkende naar wat er op de markt aanwezig was.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, het blijft altijd een beetje ad hoc bij Red Bull, coureurs worden net zo snel aangenomen als bij het grof vuil gezet, dus best wel verbazingwekkend dat Perez er nog zit.
dan hadden ze Hulk genomenquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is onzin, Perez is niet binnengehaald voor zijn sponsors maar omdat RBR na een aantal mislukte rookies een meer ervaren coureur in de 2e auto wilde hebben en liefst een die bewezen had races te kunnen winnen in minder dan optimaal materieel.
Hulk had en heeft nog nooit een race gewonnen of zelfs maar een podium behaald. Perez had dat wel.quote:
perez heeft ook de reputatie om zijn teamgenoten eruit te knallen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hulk had en heeft nog nooit een race gewonnen of zelfs maar een podium behaald. Perez had dat wel.
Er wordt nu ook net gedaan alsof Perez een complete nono is maar in principe is hij gewoon een midfield coureur. Het is alleen dat Verstappen hem de vernieling in rijdt, maar dat deed hij ook met Albon en Gasly.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hulk had en heeft nog nooit een race gewonnen of zelfs maar een podium behaald. Perez had dat wel.
Dat was vooral met Ocon. De vraag is of dat aan Perez of Ocon ligt, want die laatste heeft wel vaker een akkefietje met z'n teamgenoot.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
perez heeft ook de reputatie om zijn teamgenoten eruit te knallen.
Daar is weinig van gebleken in zijn tijd bij RB.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
perez heeft ook de reputatie om zijn teamgenoten eruit te knallen.
Zulke compilaties kun je van elke coureur vinden. En natuurlijk is Perez ook niet briljant en niet al te consistent. Maar hij weet wel vaak over een heel seizoen een aardig resultaat te bereiken.quote:
Het heeft ze iig doen beseffen dat er geen maat op Verstappen staat en het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt wie je in die 2e auto stopt. Al ben ik er van overtuigd dat Albon indien gebleven het minimaal net zo goed had gedaan als Perez in 21 en een stuk beter in de jaren erna.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmm, ja, maar je kan ook stellen dat dit een stukje voortschrijdend inzicht was en daarbij ook als RBR kijkende naar wat er op de markt aanwezig was.
Ja, dat denk ik ook. Plus dat Albon meer potentie dan Perez heeft.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft ze iig doen beseffen dat er geen maat op Verstappen staat en het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt wie je in die 2e auto stopt. Al ben ik er van overtuigd dat Albon indien gebleven het minimaal net zo goed had gedaan als Perez in 21 en een stuk beter in de jaren erna.
Dat denk ik ook, ik had het helemaal geen gek idee gevonden als ze Albon hadden gehandhaaft toendertijd maar goed, dat is achteraf en ik kan alleen maar zeggen dat Albon zich uitermate goed gedragen en ontwikkeld heeft, eerst als RBR reserve en daarna bij Williams.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft ze iig doen beseffen dat er geen maat op Verstappen staat en het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt wie je in die 2e auto stopt. Al ben ik er van overtuigd dat Albon indien gebleven het minimaal net zo goed had gedaan als Perez in 21 en een stuk beter in de jaren erna.
je kijkt welk F1 neem ik aan? want ik heb Per heel vaak zien crashen afgelopen seizoen, want ook in de schades terugkomt op Nr3, zou nr2 moeten zijn, want Sainz kan je een losse putdeksel niet aanrekenen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar is weinig van gebleken in zijn tijd bij RB.
5 overwinningen, 4e, 3e en 2e in de WDC en nu 2 constructeurs titels. RBR zal best tevreden zijn met die resultaten voor het salaris wat Perez krijgt.
hij wil niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik had het helemaal geen gek idee gevonden als ze Albon hadden gehandhaaft toendertijd maar goed, dat is achteraf en ik kan alleen maar zeggen dat Albon zich uitermate goed gedragen en ontwikkeld heeft, eerst als RBR reserve en daarna bij Williams.
Ik zou het ook geen rare zaak vinden als hij terugkeerde bij RBR
Je had het over aanrijdingen met teamgenoten, nu maak je er ineens een ander verhaal van.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kijkt wek F1 neem ik aan? want ik heb Per heel vaak zien crashen afgelopen seizoen, want ook in de schades terugkomt op Nr3, zou nr2 moeten zijn, want Sainz kan je een losse putdeksel niet aanrekenen.
twee aparte dingen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je had het over aanrijdingen met teamgenoten, nu maak je er ineens een ander verhaal van.
Ja, dat zijn twee aparte dingen en mijn reactie was op basis van jouw claim over clashes met teamgenoten.quote:
klopt toch ook, monaco 21 en Red bull ring 22.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat zijn twee aparte dingen en mijn reactie was op basis van jouw claim over clashes met teamgenoten.
Het houdt niet op...quote:
Laat hem toch. Als hij het echt kan, dan mag hij het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.racefans.net/(...)rgets-2024-f1-title/
Perez 100.0 gelooft er nog nog in hoor.
Heerlijk hoe ze in een slachtofferrol kruipen.quote:
The lady doth protest too much, methinks...quote:
Het is ook terecht dat-ie er in elk geval met goede moed aan begint. Het gaat 'm natuurlijk nooit lukken om Verstappen te verslaan, maar het is wel begrijpelijk dat-ie het in elk geval wil proberen. Je wil ook niet straks met pensioen gaan met het gevoel dat je niet alles gegeven hebt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat hem toch. Als hij het echt kan, dan mag hij het gewoon proberen.
Nee, maar ik hoop voor hem dat hij consistent blijft. Podiums pakken, goed kwalificeren, wellicht hier en daar een race winnen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook terecht dat-ie er in elk geval met goede moed aan begint. Het gaat 'm natuurlijk nooit lukken om Verstappen te verslaan, maar het is wel begrijpelijk dat-ie het in elk geval wil proberen. Je wil ook niet straks met pensioen gaan met het gevoel dat je niet alles gegeven hebt.
Zoals vaak in topsport zal het uiteindelijk op mentale kracht aankomen. Kan-ie ermee omgaan als het een keer mis gaat? Raakt-ie gefrustreerd als Verstappen beter blijft presteren? Perez heeft laten zien dat-ie best een goed resultaat kan bereiken af en toe, maar tegenover die hoge pieken staan ook diepe dalen. Ik denk dat de problemen bij Perez vooral in z'n koppie plaatsvinden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop voor hem dat hij consistent blijft. Podiums pakken, goed kwalificeren, wellicht hier en daar een race winnen.
Ja dat ook. Hij heeft ook met Red Bull rond tafel gezeten. Hij wil het heel graag maar mentaal moet je ook heel sterk zijn. En met Max naast je, is heel sterk zelfs niet genoeg.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals vaak in topsport zal het uiteindelijk op mentale kracht aankomen. Kan-ie ermee omgaan als het een keer mis gaat? Raakt-ie gefrustreerd als Verstappen beter blijft presteren? Perez heeft laten zien dat-ie best een goed resultaat kan bereiken af en toe, maar tegenover die hoge pieken staan ook diepe dalen. Ik denk dat de problemen bij Perez vooral in z'n koppie plaatsvinden.
Hij staat achter zijn werkgeverquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
Lewis doet er nog maar een keer een plasje overheen, om zeker te weten dat de lucht goed blijft hangen? Of is dit nog gewoon n.a.v. z'n eerdere tweet?
You are the fastest on the track!quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij staat achter zijn werkgever
*Max zijn voorsprong wordt steeds groterquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
You are the fastest on the track!
Even z'n loyaliteit bewijzen, nu natuurlijk bekend is geworden dat hij eerder dit jaar bij RBR geïnformeerd heeft (of heeft laten informeren) naar een mogelijke overstap.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij staat achter zijn werkgever
ooh, als hij permanente schade heeft, is dat afkeur voor zijn baan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Komt Ben wel mooi uit zo.
[ twitter ]
gelukkig is Russel loyaal en betrouwbaar gebleven en heeft niet als wraak, de snitch uitgehangen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
You are the fastest on the track!
Max ziet er beter uit in zijn racepakquote:
Geen idee wat ze zeggen, maar eens.quote:
quote:
dat zekerquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max ziet er beter uit in zijn racepak
Sportswashing.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Baku oké... maar Rwanda?! Waarom?!
Een vriendin van mij had ooit een internationaal werkcongres op Hawaii, puur omdat een paar mensen van de organisatie het wel leuk vonden om een keer naar Hawaii te gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Om Lewis te pleasenquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Komt Ben wel mooi uit zo.
[ twitter ]
Hij kwam blijkbaar wel awards uitdelen, maar het eerste deel met interviews heeft hij overgeslagen.quote:
Tijd voor een Afrikaanse GP, Rwanda is wellicht een optie. De Tutsibocht afsnijden alvast gemaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |