Dat denk ik ook, ik had het helemaal geen gek idee gevonden als ze Albon hadden gehandhaaft toendertijd maar goed, dat is achteraf en ik kan alleen maar zeggen dat Albon zich uitermate goed gedragen en ontwikkeld heeft, eerst als RBR reserve en daarna bij Williams.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft ze iig doen beseffen dat er geen maat op Verstappen staat en het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt wie je in die 2e auto stopt. Al ben ik er van overtuigd dat Albon indien gebleven het minimaal net zo goed had gedaan als Perez in 21 en een stuk beter in de jaren erna.
je kijkt welk F1 neem ik aan? want ik heb Per heel vaak zien crashen afgelopen seizoen, want ook in de schades terugkomt op Nr3, zou nr2 moeten zijn, want Sainz kan je een losse putdeksel niet aanrekenen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar is weinig van gebleken in zijn tijd bij RB.
5 overwinningen, 4e, 3e en 2e in de WDC en nu 2 constructeurs titels. RBR zal best tevreden zijn met die resultaten voor het salaris wat Perez krijgt.
hij wil niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik had het helemaal geen gek idee gevonden als ze Albon hadden gehandhaaft toendertijd maar goed, dat is achteraf en ik kan alleen maar zeggen dat Albon zich uitermate goed gedragen en ontwikkeld heeft, eerst als RBR reserve en daarna bij Williams.
Ik zou het ook geen rare zaak vinden als hij terugkeerde bij RBR
Je had het over aanrijdingen met teamgenoten, nu maak je er ineens een ander verhaal van.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kijkt wek F1 neem ik aan? want ik heb Per heel vaak zien crashen afgelopen seizoen, want ook in de schades terugkomt op Nr3, zou nr2 moeten zijn, want Sainz kan je een losse putdeksel niet aanrekenen.
twee aparte dingen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je had het over aanrijdingen met teamgenoten, nu maak je er ineens een ander verhaal van.
Ja, dat zijn twee aparte dingen en mijn reactie was op basis van jouw claim over clashes met teamgenoten.quote:
klopt toch ook, monaco 21 en Red bull ring 22.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat zijn twee aparte dingen en mijn reactie was op basis van jouw claim over clashes met teamgenoten.
Het houdt niet op...quote:
Laat hem toch. Als hij het echt kan, dan mag hij het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.racefans.net/(...)rgets-2024-f1-title/
Perez 100.0 gelooft er nog nog in hoor.
Heerlijk hoe ze in een slachtofferrol kruipen.quote:
The lady doth protest too much, methinks...quote:
Het is ook terecht dat-ie er in elk geval met goede moed aan begint. Het gaat 'm natuurlijk nooit lukken om Verstappen te verslaan, maar het is wel begrijpelijk dat-ie het in elk geval wil proberen. Je wil ook niet straks met pensioen gaan met het gevoel dat je niet alles gegeven hebt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat hem toch. Als hij het echt kan, dan mag hij het gewoon proberen.
Nee, maar ik hoop voor hem dat hij consistent blijft. Podiums pakken, goed kwalificeren, wellicht hier en daar een race winnen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook terecht dat-ie er in elk geval met goede moed aan begint. Het gaat 'm natuurlijk nooit lukken om Verstappen te verslaan, maar het is wel begrijpelijk dat-ie het in elk geval wil proberen. Je wil ook niet straks met pensioen gaan met het gevoel dat je niet alles gegeven hebt.
Zoals vaak in topsport zal het uiteindelijk op mentale kracht aankomen. Kan-ie ermee omgaan als het een keer mis gaat? Raakt-ie gefrustreerd als Verstappen beter blijft presteren? Perez heeft laten zien dat-ie best een goed resultaat kan bereiken af en toe, maar tegenover die hoge pieken staan ook diepe dalen. Ik denk dat de problemen bij Perez vooral in z'n koppie plaatsvinden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop voor hem dat hij consistent blijft. Podiums pakken, goed kwalificeren, wellicht hier en daar een race winnen.
Ja dat ook. Hij heeft ook met Red Bull rond tafel gezeten. Hij wil het heel graag maar mentaal moet je ook heel sterk zijn. En met Max naast je, is heel sterk zelfs niet genoeg.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals vaak in topsport zal het uiteindelijk op mentale kracht aankomen. Kan-ie ermee omgaan als het een keer mis gaat? Raakt-ie gefrustreerd als Verstappen beter blijft presteren? Perez heeft laten zien dat-ie best een goed resultaat kan bereiken af en toe, maar tegenover die hoge pieken staan ook diepe dalen. Ik denk dat de problemen bij Perez vooral in z'n koppie plaatsvinden.
Hij staat achter zijn werkgeverquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
Lewis doet er nog maar een keer een plasje overheen, om zeker te weten dat de lucht goed blijft hangen? Of is dit nog gewoon n.a.v. z'n eerdere tweet?
You are the fastest on the track!quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij staat achter zijn werkgever
*Max zijn voorsprong wordt steeds groterquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
You are the fastest on the track!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |