Toch mooi om te zien als je het al sinds zijn vader volgt, waar het talent wel inzat maar de potentie er nooit uitkwam door verkeerde keuzes in management dat het nu zo gaat. Geleerd van fouten in het verleden en het nu in 1x goed doen. Ik verwachtte wel mooie dingen na wat Max in de Torro Rosso liet zien, maar hij heeft ze ruimschoots overtroffen.quote:
Ik denk ook niet dat Jos het talent had wat Max heeft, vond dat wel goed aangegeven door Mike Hezemans, de rust en overcapaciteit die Max heeft als hij op de limiet zit heeft Jos nooit gehad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien als je het al sinds zijn vader volgt, waar het talent wel inzat maar de potentie er nooit uitkwam door verkeerde keuzes in management dat het nu zo gaat. Geleerd van fouten in het verleden en het nu in 1x goed doen. Ik verwachtte wel mooie dingen na wat Max in de Torro Rosso liet zien, maar hij heeft ze ruimschoots overtroffen.
Dat lijkt me ook. Al had ik Jos wel wat langer in een fatsoenlijke wagen willen zien. Ik denk dat hij echt wel goed F1 materiaal was in die tijd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jos het talent had wat Max heeft, vond dat wel goed aangegeven door Mike Hezemans, de rust en overcapaciteit die Max heeft als hij op de limiet zit heeft Jos nooit gehad.
Maar kan hij met zijn conditie ook 50 of 70 rondes volhouden?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:36 schreef mikieu het volgende:
https://x.com/rich_energy(...)azYc8J5Jn038-m6fcWWA
De rijden ook maar met twee wielen, die hebben dus wat te compenserenquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die bekers voor motogp zijn groter.
Jij gelooft dit?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar kan hij met zijn conditie ook 50 of 70 rondes volhouden?
En daarom lach jij mij uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jij gelooft dit?
Hebben hem ooit gezien met een stuur in zn handen
Misschien heeft hij er wel in gereden. Want ritten in een Renault uit 2012 zijn gewoon te koop. Alleen dat hij sneller zou zijn dan Stroll of Ricciardo is natuurlijk lariekoek.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jij gelooft dit?
Hebben hem ooit gezien met een stuur in zn handen
Nee nee, maar toch een fijn weekend.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En daarom lach jij mij uit.
Ben niet continu bezig met fact checken als jij een slecht geplaatste link van Twitter plaatst.
Goed weekend.
prima samengevat in twee tweetsquote:
Blijkbaar gaat ie op dezelfde dag ook nog eens deelnemen aan een padel-toernooi samen met Charles: https://www.reddit.com/r/(...)will_take_part_in_a/quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Max rijdt schijnbaar in een 23-uurs race voor een goed doel met geweldige donatie-acties zoals een blauw schild (Stop en go penalty voor de leider)
https://www.twitch.tv/jimmy_broadbent
Hier is één stream daarvan, kan nog niet echt verdere informatie vinden.
Straks om 8:30 live op YouTube, lees ik. Ben bang dat ik dat niet ga halen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat ie op dezelfde dag ook nog eens deelnemen aan een padel-toernooi samen met Charles: https://www.reddit.com/r/(...)will_take_part_in_a/
Is toch ook verder geen probleem, voor hem is een 3e prijs ook een beetje zonde van de reis en dit heeft meer met de FIA dan met respectloosheid tov de winnaar te maken.quote:
Ik spreek geen Frans, dus geen idee wat hier staat.quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Straks om 8:30 live op YouTube, lees ik. Ben bang dat ik dat niet ga halen.
quote:Mercedes reageert op speculaties over achtergelaten FIA-trofee Hamilton
Lewis Hamilton heeft tijdens het FIA Prize Giving Gala in Baku een prijs ontvangen voor de derde plek in het coureurskampioenschap. Nu leek het er even op dat hij de prijs daar moedwillig had achtergelaten afgelopen vrijdag. Iemand plaatste op X vervolgens een foto dat hij de trofee thuis heeft staan, nadat hij hem zou hebben gekregen van de Britse coureur. Mercedes laat in een statement echter weten dat de trofee aan niemand cadeau is gedaan.
https://www.gpblog.com/nl(...)trofee-hamilton.html
Heeft er iemand in dit topic wellicht een studie Frans afgerond? Alvast merci.quote:Op zondag 10 december 2023 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans, dus geen idee wat hier staat.
Wat wel schijnt overigens is dat deze gast de troffee gewoon gejat heeft.
[ afbeelding ]
Het klopt nog ookquote:Op zondag 10 december 2023 16:32 schreef tripel7 het volgende:
Lewis die denkt dat de hele wereld ten dienste van hem staat, en dus te maken heeft met een loopjongen van de FIA: here, take this
Random gast op event die een prijs in z'n handen geduwd krijgt lewis: cool, i can keep this
TeamLH op zijn bestquote:Op maandag 11 december 2023 02:26 schreef Jane het volgende:
Maar had Lewis hem nou wel of niet achtergelaten als protest? Want daar begon het allemaal mee, toch? Daarna pas kwam deze gast er mee op de proppen dat hij hem meegenomen had.
Ik zag wel heel veel negatieve reacties op het bericht dat Hamilton z'n prijs achtergelaten zou hebben, dus misschien wil hij nu toch liever een andere draai aan het verhaal geven.
Ik moest er éééven een paar seconden over nadenken.... wiens verjaardag.... of zo.quote:
SPOILER: Maar..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moest er éééven een paar seconden over nadenken.... wiens verjaardag.... of zo.Super MaxSPOILER: Maar..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Ik heb nog nooit zo hard naar de tv zitten schreeuwen denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Mèn, wat een laatste paar ronden en bochten waren dat...!
Ik werd doof geschreeuwd in 1 oor![]()
![]()
En daarna sprongen we op van de bank en waren aan het springen door de kamer![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard naar de tv zitten schreeuwen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |