Om Lewis te pleasenquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Baku oké... maar Rwanda?! Waarom?!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Komt Ben wel mooi uit zo.
[ twitter ]
Hij kwam blijkbaar wel awards uitdelen, maar het eerste deel met interviews heeft hij overgeslagen.quote:
Tijd voor een Afrikaanse GP, Rwanda is wellicht een optie. De Tutsibocht afsnijden alvast gemaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Baku oké... maar Rwanda?! Waarom?!
Was er een vraag?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:04 schreef Nizno het volgende:
dat was niet het antwoord op de vraag Lewis
lewis zag een microfoon en hield zn kreet kraut speechquote:
Toch mooi om te zien als je het al sinds zijn vader volgt, waar het talent wel inzat maar de potentie er nooit uitkwam door verkeerde keuzes in management dat het nu zo gaat. Geleerd van fouten in het verleden en het nu in 1x goed doen. Ik verwachtte wel mooie dingen na wat Max in de Torro Rosso liet zien, maar hij heeft ze ruimschoots overtroffen.quote:
Ik denk ook niet dat Jos het talent had wat Max heeft, vond dat wel goed aangegeven door Mike Hezemans, de rust en overcapaciteit die Max heeft als hij op de limiet zit heeft Jos nooit gehad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien als je het al sinds zijn vader volgt, waar het talent wel inzat maar de potentie er nooit uitkwam door verkeerde keuzes in management dat het nu zo gaat. Geleerd van fouten in het verleden en het nu in 1x goed doen. Ik verwachtte wel mooie dingen na wat Max in de Torro Rosso liet zien, maar hij heeft ze ruimschoots overtroffen.
Dat lijkt me ook. Al had ik Jos wel wat langer in een fatsoenlijke wagen willen zien. Ik denk dat hij echt wel goed F1 materiaal was in die tijd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jos het talent had wat Max heeft, vond dat wel goed aangegeven door Mike Hezemans, de rust en overcapaciteit die Max heeft als hij op de limiet zit heeft Jos nooit gehad.
Maar kan hij met zijn conditie ook 50 of 70 rondes volhouden?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:36 schreef mikieu het volgende:
https://x.com/rich_energy(...)azYc8J5Jn038-m6fcWWA
De rijden ook maar met twee wielen, die hebben dus wat te compenserenquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die bekers voor motogp zijn groter.
Jij gelooft dit?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar kan hij met zijn conditie ook 50 of 70 rondes volhouden?
En daarom lach jij mij uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jij gelooft dit?
Hebben hem ooit gezien met een stuur in zn handen
Misschien heeft hij er wel in gereden. Want ritten in een Renault uit 2012 zijn gewoon te koop. Alleen dat hij sneller zou zijn dan Stroll of Ricciardo is natuurlijk lariekoek.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jij gelooft dit?
Hebben hem ooit gezien met een stuur in zn handen
Nee nee, maar toch een fijn weekend.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En daarom lach jij mij uit.
Ben niet continu bezig met fact checken als jij een slecht geplaatste link van Twitter plaatst.
Goed weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |