Oeps, dat wist ik niet. Dus huishonden mogen daar een half jaar lang niet vrij rondrennen, zelfs niet onder appel. Begrijpelijk maar toch zielig.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
In Zweden en ook in Guido's woonplaats Arjeplog, Lapland, ver verwijderd van de bewoonde wereld moeten honden officieel van 1 maart tot 20 augustus aangelijnd zijn, ten alle tijde aan de riem blijven tijdens het wandelen, dus ook rondom je eigen huis en in de bossen.
De opnames van Winter Vol Liefde waren in Maart 2023.
Niet laten loslopen dus, want dan krijg je een rode vlag.
Want dit wordt in verband met het jonge wild gezien als illegaal jagen. Daar tillen de Zweden zwaar aan en dat wordt ook zwaar bestraft.
Als je hond een sterk jachtinstinct heeft moet je sowiezo de verantwoordelijkheid opbrengen om de jonkies en mama grote kuddes rendieren en ook dieren zoals de bruine beer, wolf, lynx en de veelvraat. niet te storen - aan de lijn dus.
Een fluorescerende halsband is trouwens nooit een overbodige luxe. Dan wordt je eigen huishond door jagers in ieder geval niet gezien als locale zwerver.
https://m.dogsincluded.nl(...)antie-in-zweden.html
Rijke man aan de haak en hoppaquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:05 schreef roos94 het volgende:
Volgens de juice kanalen is Amy Rose mogelijk zwanger.
Ik vond Esmeralda leuker, maar ze is eigenlijk ook te leuk om daar weg te kwijnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Laatste aflevering gezien, toch geen Esmeralda maar geitenwollensokje Marja. Denk dat dit uiteindelijk toch gaat botsen en vraag me dan ook af of ze as we speak nog bij elkaar zijn bijna een jaar na opnames.
Ze haat mensen om haar heen, dus ik gunde haar die vrijheid daar wel. Jammer dat ze weer naar dat kut Nederland moest, je zag dat gewoon aan haar...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vond Esmeralda leuker, maar ze is eigenlijk ook te leuk om daar weg te kwijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
😂😂😂quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
Seizoen voorbij.....
Edith kan beter een stevige Oostenrijkse pot zoeken.
Benjamin kan beter de liefde zoeken in WD40 contactspray.
Lege huls Saul kiest voor de nog legere huls Amy Rose.
Guido kiest Marja die niks te doen heeft en direct kan intrekken zodat hij na al die jaren weer een keer kan neuken.
Marco is Marco. Eigenlijk de enige normale van het stel. Prima kerel.
Voor de rest.
FLAUWEKUL OP 1!
[ afbeelding ]
Ruud dus zoals je al zei.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:34 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. Die komt toch uit een ouder seizoen ofzoiets?
Edit. Harm? Harm Jan?
Het is dan ook geen B&B vol liefde, maar slechts winter.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:40 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ruud dus zoals je al zei.
Maar blijkbaar is "ski-lift bediende in Oostenrijk" zijn al genoeg om mee te doen aan Winter vol liefde. Het wordt steeds gekker
Daar was ook echt helemaal niks te doen. Zal wel geen topsalaris zijn ook.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Benjamin stond gewoon achter de bar in een cafe-restaurant (floor manager).
Vandaar dat ik ook bij een ander inwoonde gok ik.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar was ook echt helemaal niks te doen. Zal wel geen topsalaris zijn ook.
Ik vind Guido een guitge kop hebben. Werd ook door 1 van de dames zo benoemd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een slappe hap was dit seizoen.
Wat is er zo leuk aan Guido eigenlijk? Lees hier verschillende malen dat die zo leuk is. Ik zie het niet.
En Edith vind ik juist wel weer een tof wijf. Heeft haar zaakjes goed voor elkaar en zoekt iemand die daar in past, maar ook zijn eigen ding kan doen prima toch.
Ben jij Benjamin?quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Vandaar dat ik ook bij een ander inwoonde gok ik.
Engnekje? Hoe dan? Hij heeft niet eens een nekje!quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef roos94 het volgende:
Hopelijk eindigt benjamin eenzaam alleen met 9 katten. Engnekje.
Eng-nekloos-nekjequote:Op donderdag 11 januari 2024 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Engnekje? Hoe dan? Hij heeft niet eens een nekje!
Wie heeft nu wie de volle laag gegeven?quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:57 schreef EdVe het volgende:
'De volle laag'
Joshua vertelt vanavond aan RTL Boulevard dat hij ‘een beetje geschrokken is’ van de beelden. Hij stelt dat hij Benjamin de dag voordat de bom barstte al liet weten naar huis te gaan. “Toen de dag daarna hebben we nog opgenomen en kreeg ik de volle laag.” Joshua zegt nooit geschreeuwd te hebben en manipulatief vindt hij zichzelf ook niet: “Ik mag mensen graag liefde geven.”
https://www.veronicasuper(...)en-elkaar-nog-gezien
Ik geloof best dat Joshua niet geschreeuwd heeft. Maar zichzelf niet manipulatief vinden? Dan moet ie toch beter in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft nu wie de volle laag gegeven?
#askingforafriend
Dan hebben die Anna en Benjamin dus samen besloten te verzinnen dat dat is gebeurd en zij daar getuige van was. Wat gek, waarom zouden ze zoiets helemaal in scene zetten voor iemand die, naar eigen zeggen, al had aangekondigd naar huis te gaan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat Joshua niet geschreeuwd heeft. Maar zichzelf niet manipulatief vinden? Dan moet ie toch beter in de spiegel kijken.
Vond ik ook best apart en vreemd gemonteerd. Maar Joshua was na die twee dagen weggeweest toch wel stellig dat hij die avond gezellig met Benjamin zou doorbrengen. Die had daar geen zin in en wilde juist alleen zijn. Rare montage. Het kan dan best geweest zijn dat Joshua toen zelf al bedacht had dat ie ging opstappen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan hebben die Anna en Benjamin dus samen besloten te verzinnen dat dat is gebeurd en zij daar getuige van was. Wat gek, waarom zouden ze zoiets helemaal in scene zetten voor iemand die, naar eigen zeggen, al had aangekondigd naar huis te gaan?
Ik geloof hoe dan ook absoluut dat Joshua hysterisch heeft lopen schreeuwen aan de telefoon. Het lijkt me onzin dat twee mensen dat gaan verzinnen. Je kan veel van Benjamin zeggen, maar ik geloof niet dat hij willens en wetens iemand kapot maakt voor de camera.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook best apart en vreemd gemonteerd. Maar Joshua was na die twee dagen weggeweest toch wel stellig dat hij die avond gezellig met Benjamin zou doorbrengen. Die had daar geen zin in en wilde juist alleen zijn. Rare montage. Het kan dan best geweest zijn dat Joshua toen zelf al bedacht had dat ie ging opstappen.
Brrrrrr, typisch een stalker.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Toch blijkt Joshua buiten de camera nog contact gehad te hebben met Benjamin. “Benjamin heeft mij uiteindelijk nog bericht. Ik vond het zelf wel grappig. Hij stuurde mij toen: ‘Ik wilde een enclosure.’ Eigenlijk was het volgens mij niet echt een enclosure. Het was gewoon weer heel gezellig. We hebben zes aperol spritz gedronken met zijn tweetjes en van alles besproken. Het was gewoon weer heel gezellig. Maar ja, misschien niet het moment om samen verliefd te worden of iets dergelijks”, aldus Joshua.
https://lovereality.nl/jo(...)n-winter-vol-liefde/
Ik denk dat ie dan alsnog niks ziet, door de schittering van zijn tanden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat Joshua niet geschreeuwd heeft. Maar zichzelf niet manipulatief vinden? Dan moet ie toch beter in de spiegel kijken.
Is bevestigd?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:07 schreef prunus het volgende:
Dat die Amy zwanger is joh! Ik kan er echt niet bij dat iemand binnen 10 maanden zwanger is. Wat voor basis hebben deze mensen?
Misschien moet je je persoonlijke problemen met alcohol niet elke keer reflecteren op iedereen die een glaasje drinkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:35 schreef roos94 het volgende:
Benjamin en Joshua kunnen geen activiteit uitvoeren zonder alcohol, als ik dit programma moet geloven. In werkelijk bijna elke scene zitten ze aan de drank. Benjamin overigens ook met andere kandidaten. Misschien gezellig samen naar een gay AA meeting.
De basis is dat een 20 jarig werkloos meisje een 30 jarige man heeft gevonden met geld. Ze zijn ook verloofd.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:07 schreef prunus het volgende:
Dat die Amy zwanger is joh! Ik kan er echt niet bij dat iemand binnen 10 maanden zwanger is. Wat voor basis hebben deze mensen?
Jij gaat wel eens bij hem op de thee? Nee wat een onzin het is tv en het niet uitgesloten dat deze mannetjes elk hun eigen spelletje spelen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kan veel van Benjamin zeggen, maar ik geloof niet dat hij willens en wetens iemand kapot maakt voor de camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |