Ik geloof hoe dan ook absoluut dat Joshua hysterisch heeft lopen schreeuwen aan de telefoon. Het lijkt me onzin dat twee mensen dat gaan verzinnen. Je kan veel van Benjamin zeggen, maar ik geloof niet dat hij willens en wetens iemand kapot maakt voor de camera.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook best apart en vreemd gemonteerd. Maar Joshua was na die twee dagen weggeweest toch wel stellig dat hij die avond gezellig met Benjamin zou doorbrengen. Die had daar geen zin in en wilde juist alleen zijn. Rare montage. Het kan dan best geweest zijn dat Joshua toen zelf al bedacht had dat ie ging opstappen.
Brrrrrr, typisch een stalker.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Toch blijkt Joshua buiten de camera nog contact gehad te hebben met Benjamin. “Benjamin heeft mij uiteindelijk nog bericht. Ik vond het zelf wel grappig. Hij stuurde mij toen: ‘Ik wilde een enclosure.’ Eigenlijk was het volgens mij niet echt een enclosure. Het was gewoon weer heel gezellig. We hebben zes aperol spritz gedronken met zijn tweetjes en van alles besproken. Het was gewoon weer heel gezellig. Maar ja, misschien niet het moment om samen verliefd te worden of iets dergelijks”, aldus Joshua.
https://lovereality.nl/jo(...)n-winter-vol-liefde/
Ik denk dat ie dan alsnog niks ziet, door de schittering van zijn tanden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat Joshua niet geschreeuwd heeft. Maar zichzelf niet manipulatief vinden? Dan moet ie toch beter in de spiegel kijken.
Is bevestigd?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:07 schreef prunus het volgende:
Dat die Amy zwanger is joh! Ik kan er echt niet bij dat iemand binnen 10 maanden zwanger is. Wat voor basis hebben deze mensen?
Misschien moet je je persoonlijke problemen met alcohol niet elke keer reflecteren op iedereen die een glaasje drinkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:35 schreef roos94 het volgende:
Benjamin en Joshua kunnen geen activiteit uitvoeren zonder alcohol, als ik dit programma moet geloven. In werkelijk bijna elke scene zitten ze aan de drank. Benjamin overigens ook met andere kandidaten. Misschien gezellig samen naar een gay AA meeting.
De basis is dat een 20 jarig werkloos meisje een 30 jarige man heeft gevonden met geld. Ze zijn ook verloofd.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:07 schreef prunus het volgende:
Dat die Amy zwanger is joh! Ik kan er echt niet bij dat iemand binnen 10 maanden zwanger is. Wat voor basis hebben deze mensen?
Jij gaat wel eens bij hem op de thee? Nee wat een onzin het is tv en het niet uitgesloten dat deze mannetjes elk hun eigen spelletje spelen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kan veel van Benjamin zeggen, maar ik geloof niet dat hij willens en wetens iemand kapot maakt voor de camera.
Is die makelaarsketen niet van de familie? Dat dacht ik eigenlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
Lees hier overal dat die Saul zo’n rich boy is, maar hij woont in een klein (huur?) appartement in een gebouw in een vrij simpel dorp in Zwitserland, spreekt amper de talen wat in de afleveringen te zien was dus een erg succesvolle makelaar zal die ook niet zijn, en lijkt ook verder geen bezit meer in Nederland te hebben. Kan best dat er in die familie wel geld zit hoor, maar ik zie het in elk geval niet in de afleveringen terug. Misschien dat er in dit topic al veel onderzoek naar zn familie is gedaan ofzo, dat kan, maar ik zeg dit nu na alle afleveringen gezien te hebben. Maakt trouwens ook verder niks uit, ze kunnen hartstikke gelukkig samen zijn, maar omdat dat geld aspect hier in de laatste paar pagina’s zo benadrukt wordt, vond ik het opvallend.
En Joyce ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |