abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211914005
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ook dat hele gezeik dat Raf een speciaal plekje in zijn hart heeft en dat altijd zou blijven :')
Ik zal altijd van haar blijven houden :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 januari 2024 @ 11:38:29 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211914079
Dit is de toonvariatie in de stem van Saul, die emotioneel over zijn keuze voor de 20 jarige 'ik heb nog nooit mijn teen gestoten' Amy Rose praat.

pi_211914300
Waarom is die aangelijnde hont een rode vlag?
Go hard or go home
  Miss 200.000.000! donderdag 4 januari 2024 @ 12:05:36 #179
367000 roos94
pi_211914365
Volgens de juice kanalen is Amy Rose mogelijk zwanger. :+
pi_211914559
quote:
11s.gif Op donderdag 4 januari 2024 12:00 schreef Noek het volgende:
Waarom is die aangelijnde hont een rode vlag?
hij houdt vrouwen ook grag aan een kort lijntje wellicht.

Nee gee idee. Desondanks wel gewoon een rare kwast
pi_211914676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 12:05 schreef roos94 het volgende:
Als het waar is laten ze er geen gras over groeien :')

Gedoemd te mislukken
pi_211914966
quote:
Gelijk al vol geyoghurt ook al, even claimen die meid...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 januari 2024 @ 12:58:31 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211915025
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het is lachwekkend inderdaad. Het was een erg leuk seizoen, maar er was meer leedvermaak dan het leuk was om te kijken welke stelletjes zouden slagen. Eigenlijk hetzelfde patroon als bij MAFS. Die TV makers kan het geen ruk schelen of stellen bij elkaar blijven of niet, als het maar scoort. En dat deed het.
Dat is wel een beetje de goal van reality TV shows: drama --> scoren. En niet echt dat t voor de kandidaten goed is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211915111
quote:
Waaat! Ik hoop het eigenlijk niet voor haar. Zo jong en dan in het buitenland zonder je eigen familie, vrienden, vangnet… :o

Ik had al het idee dat Saul heel snel van alles wil, zijn ex had het wel goed gezien en heeft daarom de keuze gemaakt om weg te gaan. Hetzelfde geldt voor die andere best leuke en vlotte vrouwen. Die hadden ook zoiets van prima en later. Het is ook best een sul en komt echt niet over als een volwassen stabiele man van 30. (Los van dat hij echt niet onaardig is en alles wel goed bedoeld hoor).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2024 13:06:16 ]
pi_211915203
Saul is wel een proleet hoor. Gelijk pochen met dat Italië van hem en lekker logeren in een duur hotel aan een Italiaans meer. Toe maar, uiterlijk vertoon. Maar een meisje als Mary Rose 'vind dat helemaal geweldig' natuurlijk, lekker van 'kijk mij nou, gekke meid helemaal in Italië...met mijn wijntje...'
Allemaal cabaretteketet!
pi_211915237
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 13:05 schreef prunus het volgende:

[..]
Waaat! Ik hoop het eigenlijk niet voor haar. Zo jong en dan in het buitenland zonder je eigen familie, vrienden, vangnet… :o

Ik had al het idee dat Saul heel snel van alles wil, zijn ex had het wel goed gezien en heeft daarom de keuze gemaakt om weg te gaan. Hetzelfde geldt voor die andere best leuke en vlotte vrouwen. Die hadden ook zoiets van prima en later. Het is ook best een sul en komt echt niet over als een volwassen stabiele man van 30. (Los van dat hij echt niet onaardig is en alles wel goed bedoeld hoor).
Ik zie het toch echt anders. Saul is een natte wind en die heeft geen idee wat hij wil. In de afleveringen zie je duidelijk dat Amy Rose bepaalt hoe alles loopt. En dat is dan alleen wat er op camera staat. Amy Rose forceert Saul om de ander te vertellen over dat ze hebben gezoend. Ze dringt zich op aan Saul als hij op het punt staat op date te gaan met een andere dame. Zodra Saul binnenkomt, claimt zij hem. En zij eist van hem dat ie kiest voor haar of Raf terwijl er toch nog 2 dames moesten komen. Erg verstikkend type.
pi_211915293
Vervelend meisje inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 januari 2024 @ 13:30:16 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211915362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Saul is wel een proleet hoor. Gelijk pochen met dat Italië van hem en lekker logeren in een duur hotel aan een Italiaans meer. Toe maar, uiterlijk vertoon. Maar een meisje als Mary Rose 'vind dat helemaal geweldig' natuurlijk, lekker van 'kijk mij nou, gekke meid helemaal in Italië...met mijn wijntje...'
Ja hè? Kijken wat er van die vlinders overblijft als je ze ergens op de vlakte bij Guido zou droppen :P

Nieuw concept tv-programma.
pi_211915432
Daarom zei ik hier al eerder, die Amy Rose verwacht ik in een volgend seizoen van Echte Meiden in de Jungle...
Allemaal cabaretteketet!
pi_211915463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 13:18 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik zie het toch echt anders. Saul is een natte wind en die heeft geen idee wat hij wil. In de afleveringen zie je duidelijk dat Amy Rose bepaalt hoe alles loopt. En dat is dan alleen wat er op camera staat. Amy Rose forceert Saul om de ander te vertellen over dat ze hebben gezoend. Ze dringt zich op aan Saul als hij op het punt staat op date te gaan met een andere dame. Zodra Saul binnenkomt, claimt zij hem. En zij eist van hem dat ie kiest voor haar of Raf terwijl er toch nog 2 dames moesten komen. Erg verstikkend type.
Oh ja ik zie ook een man die geen beslissing kan nemen en een Amy die zich opdringt. Maar als zijn ex had gezegd van: ik blijf voor jou op deze berg (waarvan ze aangaf dat niet te gaan doen omdat er voor haar toch niks romantisch in zat). Dan had hij wel voor haar gekozen volgens mij. Nu maakte zij de keuze voor hem.
pi_211915518
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 13:40 schreef prunus het volgende:

[..]
Oh ja ik zie ook een man die geen beslissing kan nemen en een Amy die zich opdringt. Maar als zijn ex had gezegd van: ik blijf voor jou op deze berg (waarvan ze aangaf dat niet te gaan doen omdat er voor haar toch niks romantisch in zat). Dan had hij wel voor haar gekozen volgens mij. Nu maakte zij de keuze voor hem.
Betwijfel ik. Hij had het er steeds over haar vooral als vriend niet kwijt te willen. Ja in die zin besloot zij omdat hij wilde weten of ze er ok mee was als hij voor Amy zou kiezen. Als ze nee had gezegd was ie wellicht zonder Amy (maar ook zonder Raf) geëindigd.

Ik zie bij zowel Saul als bij Amy Rose flink wat rode vlaggen iig.
  donderdag 4 januari 2024 @ 14:35:24 #192
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_211916055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 04:29 schreef Firuze60 het volgende:

Guido
Het feit dat zijn hond (notabene in een buitengebied) nooit zonder riem naar buiten mocht, hele dikke rooie vlaggen.

In Zweden en ook in Guido's woonplaats Arjeplog, Lapland, ver verwijderd van de bewoonde wereld moeten honden officieel van 1 maart tot 20 augustus aangelijnd zijn, ten alle tijde aan de riem blijven tijdens het wandelen, dus ook rondom je eigen huis en in de bossen.

De opnames van Winter Vol Liefde waren in Maart 2023.

Niet laten loslopen dus, want dan krijg je een rode vlag.
Want dit wordt in verband met het jonge wild gezien als illegaal jagen. Daar tillen de Zweden zwaar aan en dat wordt ook zwaar bestraft.

Als je hond een sterk jachtinstinct heeft moet je sowiezo de verantwoordelijkheid opbrengen om de jonkies en mama grote kuddes rendieren en ook dieren zoals de bruine beer, wolf, lynx en de veelvraat. niet te storen - aan de lijn dus.

Een fluorescerende halsband is trouwens nooit een overbodige luxe. Dan wordt je eigen huishond door jagers in ieder geval niet gezien als locale zwerver.

https://m.dogsincluded.nl(...)antie-in-zweden.html
  donderdag 4 januari 2024 @ 16:29:50 #193
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211917104
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 14:35 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
In Zweden en ook in Guido's woonplaats Arjeplog, Lapland, ver verwijderd van de bewoonde wereld moeten honden officieel van 1 maart tot 20 augustus aangelijnd zijn, ten alle tijde aan de riem blijven tijdens het wandelen, dus ook rondom je eigen huis en in de bossen.

De opnames van Winter Vol Liefde waren in Maart 2023.

Niet laten loslopen dus, want dan krijg je een rode vlag.
Want dit wordt in verband met het jonge wild gezien als illegaal jagen. Daar tillen de Zweden zwaar aan en dat wordt ook zwaar bestraft.

Als je hond een sterk jachtinstinct heeft moet je sowiezo de verantwoordelijkheid opbrengen om de jonkies en mama grote kuddes rendieren en ook dieren zoals de bruine beer, wolf, lynx en de veelvraat. niet te storen - aan de lijn dus.

Een fluorescerende halsband is trouwens nooit een overbodige luxe. Dan wordt je eigen huishond door jagers in ieder geval niet gezien als locale zwerver.

https://m.dogsincluded.nl(...)antie-in-zweden.html
Vrouwen die meer dan 20 keer verhuisd zijn in hun leven. Die moeten ook verplicht aangelijnd worden sinds 2020 anders knijpen ze er weer tussen uit.
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 januari 2024 @ 19:23:10 #194
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211918714
Ik herkende bij de laatste tien seconden bij de promo voor het volgende winter seizoen iemand...maar weet ff niet meer waarvan. Heeft die al eerder mee gedaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Kreator op 04-01-2024 20:02:01 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 januari 2024 @ 19:34:56 #195
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211918896

Deze. Die komt toch uit een ouder seizoen ofzoiets?

Edit. Harm? Harm Jan?
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 januari 2024 @ 19:40:12 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211918984
Ruud! Dat was Ruud. Pfew.
  donderdag 4 januari 2024 @ 21:12:37 #197
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211920105
Seizoen voorbij.....

Edith kan beter een stevige Oostenrijkse pot zoeken.

Benjamin kan beter de liefde zoeken in WD40 contactspray.

Lege huls Saul kiest voor de nog legere huls Amy Rose.

Guido kiest Marja die niks te doen heeft en direct kan intrekken zodat hij na al die jaren weer een keer kan neuken.

Marco is Marco. Eigenlijk de enige normale van het stel. Prima kerel.

Voor de rest.

FLAUWEKUL OP 1!
  donderdag 4 januari 2024 @ 21:14:13 #198
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211920120
quote:
4s.gif Op donderdag 4 januari 2024 19:40 schreef Kreator het volgende:
Ruud! Dat was Ruud. Pfew.
Klopt, de fraudejager van de belastingdienst uit Apeldoorn. Tegenwoordig blijkbaar b&b eigenaar.
pi_211920155
Als je Ruud nu opzoekt blijkt hij ski-leraar ski-liftbediende te zijn. Is op zoek naar een vrouw om een B&B te gaan starten en zou dit seizoen mee hebben gedaan.

https://www.metronieuws.n(...)n-winter-vol-liefde/
[s][/s]
Vreemd

[ Bericht 8% gewijzigd door lily op 04-01-2024 21:45:44 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 januari 2024 @ 21:39:28 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211920346
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 21:19 schreef lily het volgende:
Als je Ruud nu opzoekt blijkt hij ski-leraar te zijn. Is op zoek naar een vrouw om een B&B te gaan starten en zou dit seizoen mee hebben gedaan.

https://www.metronieuws.n(...)n-winter-vol-liefde/

Vreemd
Zal er wel niet klaar voor geweest zijn en nu mee in seizoen twee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')