abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2024 @ 22:45:45 #157
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_211898857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 22:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoelang duurt het nog eigenlijk. Ik heb het gevoel dat we snel naar een einde gaan ineens.
Donderdag 4 januari is de laatste op Videoland. De afleveringen op de televisie gaan door tot en met donderdag 11 januari.

De Winter Vol Liefde opnames waren al in maart 2023, al maanden geleden, maar er komt geen reünie-aflevering, deze staat niet op de RTL-planning.
pi_211899806
Die ArOEN gaat het ook niet worden voor Edith, ze kan beter een vrouw nemen. Niets deugt aan die mannen, ook deze krijgt dus niet alle vinkjes groen....Petri all over again vibes...
Marco idem, gaat hem ook niet worden, te moeilijk.
Guido gaat denk ik voor Esmeralda. Saul, geruchten gelovend zou voor Amy Rose gegaan zijn en zijn zelfs verloofd en zij woont daar blijkbaar al, as we speak. Hele vreemde move van Saul zou dit zijn, die griet past totaal niet bij hem. Zie haar daar ook wel snel weer vertrekken ook...en dan eindigt ze bij Echte Meisjes in De Jungle.... :{
Die laatste deelnemer bij Benjamin zou hem nog wel eens kunnen worden...
Allemaal cabaretteketet!
pi_211899833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Donderdag 4 januari is de laatste op Videoland. De afleveringen op de televisie gaan door tot en met donderdag 11 januari.

De Winter Vol Liefde opnames waren al in maart 2023, al maanden geleden, maar er komt geen reünie-aflevering, deze staat niet op de RTL-planning.
Oh dat is wel een HEEL kort seizoen. Begint net beetje te lopen. Jammer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211899845
Wat mij betreft doen ze het volgend seizoen gewoon volledig op Videoland met meer afleveringen. Nu zit je ook nog met RTL 4 die ook nieuwe programma's wil starten. Dat heb je bij een lineaire TV zender, dan heb je van doen met programmeringen en programma's die op een bepaald moment moeten starten. Of je gaat op een gegeven moment gewoon door op Videoland, zo trigger je potentiële nieuwe abonnees om een abonnement te nemen om het vervolg en de afloop van het seizoen te zien. Marketing trucje, gratis en voor niets. Graag gedaan!
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 3 januari 2024 @ 09:18:59 #161
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211900600
Hoe heet dat hier? De alpen ofzo

Kijk eens dom, jah ho maar
  woensdag 3 januari 2024 @ 10:25:01 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211900981
Toch even een credit voor Edith hoor. Ik geef haar groot gelijk en vind eigenlijk dat ze nog veel te lang te tijd neemt. Om dan nog hints te gaan geven aan een man (stel meer vragen, maak meer grapjes) is hopeloos. Het zit er niet in, dus exit Aroen. Ze mag haar lat toch best hoger leggen?

Ik vind het alweer jammer dat het bijna klaar is.

Oja, en ik wil dat skipak van de nieuwe man bij Benjamin (Michiel?) O+
pi_211906390
Vraag mij af of Saul weleens zelf keuzes maakt :P, ik vond het best duidelijk dat zijn ex hem niet meer zag zitten en daarom ‘koos’ ie voor Amy. Wel leuk voor ze! 😃
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:39:54 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211906453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:34 schreef prunus het volgende:
Vraag mij af of Saul weleens zelf keuzes maakt :P, ik vond het best duidelijk dat zijn ex hem niet meer zag zitten en daarom ‘koos’ ie voor Amy. Wel leuk voor ze! 😃
Hij was ook echt in een grafstemming en richtte de boodschap alleen maar richting zijn ex. Niet richting Amy, zo van: IK KIES VOOR JOU!

Wat een drol.
pi_211906853
Bij Saul leek het of Raf de keuze maakte. Zo van; de beginnende verliefdheid hebben wij niet want dat is ook onmogelijk na 5 jaar relatie, dus ga maar uitzoeken met Amy.
pi_211906910
Edith vind ik niks.
Onaantrekkelijke vrouw. Uiterlijk en innerlijk. Ik blijf erbij, ze lijkt op Bert Visscher.

De mannen moeten aan alles voldoen (kunnen skiën, zuipen, koken, meehelpen, hun eigen leven leiden, vragen stellen, aan haar behoeften kunnen voldoen, Mats tevreden stellen (die het volgens mij geen reet boeide).

Wat heeft zij dan te bieden?

Maar goed; de mannen die ze “kreeg” waren idd ook geen toppertjes dus ik snap dat het lastig is. Maar dat ligt zeker niet alleen aan de mannen.
pi_211911993
Kort maar krachtig. Moet wel zeggen dat ik het wel jammer vind dat het nu stop, begon net leuk te worden. Maar eigenlijk de enige leuke B&B-eigenaar vind ik Guido. Is voor mij de enige die oprecht overkomt.
Het kan komen omdat Saul en dat hele gepeupel er om heen absoluut mijn soort mensen niet is.
Marco die duidelijk liet zien dat hij nog niet over zijn trauma is.
Edith ja… gewoon geen leuke vrouw maar de kandidaten waren nóg minder.
En dan die Benjamin. Leek op t eerste oog nog wel sympathiek maar is eigenlijk echt gewoon een klootzak, Echt een valse nicht.
pi_211912001
Saul gaat het nog wel mee maken met dat kind van hem, verloven, laat me niet lachen. Als dat echt zo is. Petri blijft alleen achter, ze is echt te moeilijk. Zit ook totaal geen vrouwenvlees aan dat mens, veel te moeilijk en komt nooit aan een man met haar groene en rode vinkjes lijstje.
Marco zal dat mens met die enge ogen wel naar huis sturen, Guido gaat voor Esmeralda en Benjamin blijft ook alleen op zijn berg. En zo staat de counter op 1 stel wat (nog) bij elkaar is. Vette hap...
Allemaal cabaretteketet!
pi_211912136
Guido
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 01:10 schreef Vliegbaard het volgende:
Kort maar krachtig. Moet wel zeggen dat ik het wel jammer vind dat het nu stop, begon net leuk te worden. Maar eigenlijk de enige leuke B&B-eigenaar vind ik Guido. Is voor mij de enige die oprecht overkomt.
Het kan komen omdat Saul en dat hele gepeupel er om heen absoluut mijn soort mensen niet is.
Marco die duidelijk liet zien dat hij nog niet over zijn trauma is.
Edith ja… gewoon geen leuke vrouw maar de kandidaten waren nóg minder.
En dan die Benjamin. Leek op t eerste oog nog wel sympathiek maar is eigenlijk echt gewoon een klootzak, Echt een valse nicht.
Ammehoela, Guido lijkt mij juist een die een arme vrouw er in nu weer in laat tuinen. Het feit dat zijn hond (notabene in een buitengebied) nooit zonder riem naar buiten mocht, hele dikke rooie vlaggen. Ook dat jagerverhaal, bahbah. Nee, een hele foute man. Zogenaamd alleen een beest schieten om er een jaar van te vreten.

En dan die andere sul, uhuhuh bedoel Saul, ook al zo'n kneus, met zijn Amy, alles voor het plaatje. Die jongen heeft niks met haar. Seks wordt tussen die twee een grote mislukking. Vermoed dat ie het beter met jongens kan gaan doen.

Marco verstandig, iedereen weg, totaal niet toe aan een relatie, puur promoten van zijn hotel. Edith idemdito. En oja, wie dan nog meer?

De valse nicht Benjamin, sorry voor dit benoemen zo, maar zijn commentaar voor de camera over zijn gasten (zelfs over Joshua, ook al gedroeg die zich voor de camera ook debiel) was tenenkrommend.

Ze hebben er weer een mooi plaatje van gemaakt.
  Miss 200.000.000! donderdag 4 januari 2024 @ 07:00:53 #170
367000 roos94
pi_211912221
  donderdag 4 januari 2024 @ 07:54:30 #171
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211912394
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:20 schreef lily het volgende:
Bij Saul leek het of Raf de keuze maakte. Zo van; de beginnende verliefdheid hebben wij niet want dat is ook onmogelijk na 5 jaar relatie, dus ga maar uitzoeken met Amy.
Leek mij ook. Slappe Saul had anders nog steeds niks gedaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 januari 2024 @ 08:46:36 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211912613
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 04:29 schreef Firuze60 het volgende:
Guido lijkt mij juist een die een arme vrouw er in nu weer in laat tuinen. Het feit dat zijn hond (notabene in een buitengebied) nooit zonder riem naar buiten mocht, hele dikke rooie vlaggen. Ook dat jagerverhaal, bahbah. Nee, een hele foute man.
:'). :')

Je kunt veel honden niet zomaar los laten lopen als ze niet gewend zijn aan wilde dieren. Dan gaan ze rennen en komen ze niet zomaar meer terug. Niet elke hond is hetzelfde.
pi_211913576
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 04:29 schreef Firuze60 het volgende:
Guido
[..]
Ammehoela, Guido lijkt mij juist een die een arme vrouw er in nu weer in laat tuinen. Het feit dat zijn hond (notabene in een buitengebied) nooit zonder riem naar buiten mocht, hele dikke rooie vlaggen. Ook dat jagerverhaal, bahbah. Nee, een hele foute man. Zogenaamd alleen een beest schieten om er een jaar van te vreten.

En dan die andere sul, uhuhuh bedoel Saul, ook al zo'n kneus, met zijn Amy, alles voor het plaatje. Die jongen heeft niks met haar. Seks wordt tussen die twee een grote mislukking. Vermoed dat ie het beter met jongens kan gaan doen.

Marco verstandig, iedereen weg, totaal niet toe aan een relatie, puur promoten van zijn hotel. Edith idemdito. En oja, wie dan nog meer?

De valse nicht Benjamin, sorry voor dit benoemen zo, maar zijn commentaar voor de camera over zijn gasten (zelfs over Joshua, ook al gedroeg die zich voor de camera ook debiel) was tenenkrommend.

Ze hebben er weer een mooi plaatje van gemaakt.
Het is lachwekkend inderdaad. Het was een erg leuk seizoen, maar er was meer leedvermaak dan het leuk was om te kijken welke stelletjes zouden slagen. Eigenlijk hetzelfde patroon als bij MAFS. Die TV makers kan het geen ruk schelen of stellen bij elkaar blijven of niet, als het maar scoort. En dat deed het.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211913655
Saul die aan Raf de giraff vraagt of hij een Relatie met Amy mag beginnen :').

Volgens mij wou hij eigenlijk gewoon met haar verder, weet zeker als zij ook had toegestemd dat hij Amy naar huis had gestuurd...
pi_211913969
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:52 schreef __Fokker__ het volgende:
Saul die aan Raf de giraff vraagt of hij een Relatie met Amy mag beginnen :').

Volgens mij wou hij eigenlijk gewoon met haar verder, weet zeker als zij ook had toegestemd dat hij Amy naar huis had gestuurd...
Ook dat hele gezeik dat Raf een speciaal plekje in zijn hart heeft en dat altijd zou blijven :')
pi_211914005
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ook dat hele gezeik dat Raf een speciaal plekje in zijn hart heeft en dat altijd zou blijven :')
Ik zal altijd van haar blijven houden :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 januari 2024 @ 11:38:29 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211914079
Dit is de toonvariatie in de stem van Saul, die emotioneel over zijn keuze voor de 20 jarige 'ik heb nog nooit mijn teen gestoten' Amy Rose praat.

pi_211914300
Waarom is die aangelijnde hont een rode vlag?
Go hard or go home
  Miss 200.000.000! donderdag 4 januari 2024 @ 12:05:36 #179
367000 roos94
pi_211914365
Volgens de juice kanalen is Amy Rose mogelijk zwanger. :+
pi_211914559
quote:
11s.gif Op donderdag 4 januari 2024 12:00 schreef Noek het volgende:
Waarom is die aangelijnde hont een rode vlag?
hij houdt vrouwen ook grag aan een kort lijntje wellicht.

Nee gee idee. Desondanks wel gewoon een rare kwast
pi_211914676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 12:05 schreef roos94 het volgende:
Als het waar is laten ze er geen gras over groeien :')

Gedoemd te mislukken
pi_211914966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 12:05 schreef roos94 het volgende:
Gelijk al vol geyoghurt ook al, even claimen die meid...
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')