Hij zei ook juist wel vaak de goede dingen. Best opmerkzaam en iig iemand die initiatief neemt en ergens voor durft te gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:31 schreef Kreator het volgende:
Verder vond ik Joshua juist wel prima. Soms wat onhandig, maar tenminste wel enthousiast.
Joshua wist al dat hij weggestuurd zou worden, dus heeft hij zichzelf weggestuurd.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Ja, eindbaas die Benjamin. Eindelijk die Joshua opgeflikkerd. Maar ik vind het wel weer klote dat Joshua al gelijk het voortouw nam in dat gesprek, en ook al wilde vertrekken voordat Benjamin goed en wel hem dat kon vertellen, vreselijk die controlfreak alleen om er zelf beter uit te komen of zo. En dan nog aan het eind zeggen dat hij hoopt hem nog over een tijdje weer opnieuw te zien, met andere woorden dan suggereert hij daar mee dat er weer iets gaat opbloeien, niet dat er misschien weer iets KAN opbloeien, dat zelfverzekerde is echt tenenkrommend. Dit is een potentieel stalkertje ga ik je zeggen!
Het valt me wel op dat in deze laatste week alle dates die nog over zijn worden gedropt, dat vind ik een beetje lastig als ik BB eigenaar maar ook als deelnemer zou ik hier niet blij mee zijn, nu moeten die kennismakingsgesprekjes heel snel worden afgeraffeld. Komt natuurlijk ook dat dit seizoen korter is dan de zomer editie, maar daar had wel wat beter spreiding kunnen zijn door gelijk al in het begin meer dates te droppen bij de BB eigenaren en niet zo'n Bart, Amy Rose en Johua al een aantal dagen voorsprong te geven.
Ze doet mij denken aan een lelijke/onaantrekkelijke vrouw in alle opzichten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:21 schreef scrub_nurse het volgende:
eindelijk weet ik waar Edith me aan laat denken! Aan de moeder/oma in de AH reclame!
Dat is dus gewoon steeds de zelf controle houden, dat is gewoon erg narcistisch.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Joshua wist al dat hij weggestuurd zou worden, dus heeft hij zichzelf weggestuurd.
Dat gelijk van wal steken was een tactische zet om het eerste woord eruit te gooien, zodat hij toch echt niet weggestuurd zou zijn.
Donderdag 4 januari is de laatste op Videoland. De afleveringen op de televisie gaan door tot en met donderdag 11 januari.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoelang duurt het nog eigenlijk. Ik heb het gevoel dat we snel naar een einde gaan ineens.
Oh dat is wel een HEEL kort seizoen. Begint net beetje te lopen. Jammer.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Donderdag 4 januari is de laatste op Videoland. De afleveringen op de televisie gaan door tot en met donderdag 11 januari.
De Winter Vol Liefde opnames waren al in maart 2023, al maanden geleden, maar er komt geen reünie-aflevering, deze staat niet op de RTL-planning.
Hij was ook echt in een grafstemming en richtte de boodschap alleen maar richting zijn ex. Niet richting Amy, zo van: IK KIES VOOR JOU!quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:34 schreef prunus het volgende:
Vraag mij af of Saul weleens zelf keuzes maakt, ik vond het best duidelijk dat zijn ex hem niet meer zag zitten en daarom ‘koos’ ie voor Amy. Wel leuk voor ze! 😃
Ammehoela, Guido lijkt mij juist een die een arme vrouw er in nu weer in laat tuinen. Het feit dat zijn hond (notabene in een buitengebied) nooit zonder riem naar buiten mocht, hele dikke rooie vlaggen. Ook dat jagerverhaal, bahbah. Nee, een hele foute man. Zogenaamd alleen een beest schieten om er een jaar van te vreten.quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:10 schreef Vliegbaard het volgende:
Kort maar krachtig. Moet wel zeggen dat ik het wel jammer vind dat het nu stop, begon net leuk te worden. Maar eigenlijk de enige leuke B&B-eigenaar vind ik Guido. Is voor mij de enige die oprecht overkomt.
Het kan komen omdat Saul en dat hele gepeupel er om heen absoluut mijn soort mensen niet is.
Marco die duidelijk liet zien dat hij nog niet over zijn trauma is.
Edith ja… gewoon geen leuke vrouw maar de kandidaten waren nóg minder.
En dan die Benjamin. Leek op t eerste oog nog wel sympathiek maar is eigenlijk echt gewoon een klootzak, Echt een valse nicht.
Leek mij ook. Slappe Saul had anders nog steeds niks gedaan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:20 schreef lily het volgende:
Bij Saul leek het of Raf de keuze maakte. Zo van; de beginnende verliefdheid hebben wij niet want dat is ook onmogelijk na 5 jaar relatie, dus ga maar uitzoeken met Amy.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 04:29 schreef Firuze60 het volgende:
Guido lijkt mij juist een die een arme vrouw er in nu weer in laat tuinen. Het feit dat zijn hond (notabene in een buitengebied) nooit zonder riem naar buiten mocht, hele dikke rooie vlaggen. Ook dat jagerverhaal, bahbah. Nee, een hele foute man.
Het is lachwekkend inderdaad. Het was een erg leuk seizoen, maar er was meer leedvermaak dan het leuk was om te kijken welke stelletjes zouden slagen. Eigenlijk hetzelfde patroon als bij MAFS. Die TV makers kan het geen ruk schelen of stellen bij elkaar blijven of niet, als het maar scoort. En dat deed het.quote:Op donderdag 4 januari 2024 04:29 schreef Firuze60 het volgende:
Guido
[..]
Ammehoela, Guido lijkt mij juist een die een arme vrouw er in nu weer in laat tuinen. Het feit dat zijn hond (notabene in een buitengebied) nooit zonder riem naar buiten mocht, hele dikke rooie vlaggen. Ook dat jagerverhaal, bahbah. Nee, een hele foute man. Zogenaamd alleen een beest schieten om er een jaar van te vreten.
En dan die andere sul, uhuhuh bedoel Saul, ook al zo'n kneus, met zijn Amy, alles voor het plaatje. Die jongen heeft niks met haar. Seks wordt tussen die twee een grote mislukking. Vermoed dat ie het beter met jongens kan gaan doen.
Marco verstandig, iedereen weg, totaal niet toe aan een relatie, puur promoten van zijn hotel. Edith idemdito. En oja, wie dan nog meer?
De valse nicht Benjamin, sorry voor dit benoemen zo, maar zijn commentaar voor de camera over zijn gasten (zelfs over Joshua, ook al gedroeg die zich voor de camera ook debiel) was tenenkrommend.
Ze hebben er weer een mooi plaatje van gemaakt.
Ook dat hele gezeik dat Raf een speciaal plekje in zijn hart heeft en dat altijd zou blijvenquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:52 schreef __Fokker__ het volgende:
Saul die aan Raf de giraff vraagt of hij een Relatie met Amy mag beginnen.
Volgens mij wou hij eigenlijk gewoon met haar verder, weet zeker als zij ook had toegestemd dat hij Amy naar huis had gestuurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |