Ik spoel die verhaallijn door net als Marco. De rest kijk ik wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:08 schreef Fascination het volgende:
Ik ben nog niet de leeftijd van Edith, maar ik vraag me echt af wat er aantrekkelijk kan zijn aan haar. Zowel qua gedrag als uiterlijk.
Qua uiterlijk zit er niks leuks aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:08 schreef Fascination het volgende:
Ik ben nog niet de leeftijd van Edith, maar ik vraag me echt af wat er aantrekkelijk kan zijn aan haar. Zowel qua gedrag als uiterlijk.
Botox, nepwimpers, nephaar, misschien wat chirurgie.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:17 schreef loekf het volgende:
Ik vind die Rafaella eng. Is dit het resultaat van botox of is er meer aan geknipt en getrokken ?
Ik heb wel gelachen om deze situatie. Stoer doen en vervolgens bibberend op die ski’s staan en steeds weer vallen 😂.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef TDHS het volgende:
‘Ik laat me niet kennen natuurlijk’, aldus Mike na het piste debacle.
Kan ook wel om hem lachen.. Joshua is wel maximaal qua charisma, sociale skills en waarschijnlijk ego. Maar daardoor is hij ook een beetje veel. En het nadeel is de twijfels aan z'n oprechtheid, vliegtuig regelen als op dag2? is een beetje patsen/omkopen. En soms iets te veel het idee dat Joshua een maand van te voren al had bedacht "ik ga dit programma winnen" ipv te zoeken naar liefde. Maar het is wel een smaakmaker.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:49 schreef prunus het volgende:
Ik vind Joshua wel leuk eigenlijk, in tegenstelling tot veel mensen. Lekker positief persoon 😀
Benjamin heeft sowieso leuke/lieve mannen over de vloer steeds vind ik.
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vervelend stuk vreten is die Joshua, dat ultra dominante is echt killing. Dacht even dat hij definitief weg gestuurd werd in de aflevering die ik net bekeken heb, maar dat deed de montage doen geloven in de voorstukjes en hij gaat maar voor even weg. En voor de rest is die Johua verder niet zo heel erg vol van zichzelf, dus maakt hij gelijk maar even op dat dit een soort fase is waar Benjamin door heen gaat en hij precies aanvoelt hoe hij denkt en wat hij voelt.
Hij had vooral niet moeten liegen dat ‘ie kon skiën, dan had ze dit nooit zo met hem gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vervelend stuk vreten is die Joshua, dat ultra dominante is echt killing. Dacht even dat hij definitief weg gestuurd werd in de aflevering die ik net bekeken heb, maar dat deed de montage doen geloven in de voorstukjes en hij gaat maar voor even weg. En voor de rest is die Johua verder niet zo heel erg vol van zichzelf, dus maakt hij gelijk maar even op dat dit een soort fase is waar Benjamin door heen gaat en hij precies aanvoelt hoe hij denkt en wat hij voelt.
En Mike en Edith hadden nooit samen moeten gaan skiën, dat is echt een dealbreaker geweest. Je had hem skilessen moeten geven door een ervaren skileraar en daar had die Edith helemaal zich niet mee moeten bemoeien, wat een Karen-gedrag vertoonde ze in die Mike-ski aflevering, brrr. Petri vibes all over!
Alsof Mike die lessen had aanvaard. Nee, de enige Karen op die piste was Mike. Hoe ie er ook op terugkijkt…. hij kan denk ik niet wennen aan het lagere percentage zuurstof in de bergen.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Je had hem skilessen moeten geven door een ervaren skileraar en daar had die Edith helemaal zich niet mee moeten bemoeien, wat een Karen-gedrag vertoonde ze in die Mike-ski aflevering, brrr. Petri vibes all over!
Dus dat.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:55 schreef lily het volgende:
Ik vind Edith ook irritant worden.
In het begin dacht ik nog dat het wel een tof wijf was maar haar eisen worden toch wat hoog, zonder naar de mannen in kwestie te luisteren.
Maar het voorstukje naar morgen belooft ook niet veel goeds; dat figuur zegt in de auto dat een vrouw ter ondersteuning dient van een man.
Wat
Mike leek wel een kleuter vind ik. Ben je een volwassen vent van 50/60 jaar en ga je liegen dat je kunt skiën terwijl je het nog nog nooit hebt gedaan. Hartstikke gevaarlijk ook nog eens.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, Mike was volkomen zichzelf, en de echte Karen in deze was Edith.
Ditquote:Op donderdag 28 december 2023 22:05 schreef prunus het volgende:
[..]
Mike leek wel een kleuter vind ik. Ben je een volwassen vent van 50/60 jaar en ga je liegen dat je kunt skiën terwijl je het nog nog nooit hebt gedaan. Hartstikke gevaarlijk ook nog eens.
En met een rooie broek sta je voorlul, maar met de heledag sneeuwhappen nietquote:Op donderdag 28 december 2023 22:05 schreef prunus het volgende:
[..]
Mike leek wel een kleuter vind ik. Ben je een volwassen vent van 50/60 jaar en ga je liegen dat je kunt skiën terwijl je het nog nog nooit hebt gedaan. Hartstikke gevaarlijk ook nog eens.
Ach dat is Amsterdamse branie, ik ken dat wel moet je ook niet serieus nemen, maar Edith blijkbaar wel, die houdt niet zo van lolletjes...quote:Op donderdag 28 december 2023 22:05 schreef prunus het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu dat hij ontkent dat hij iets aan zijn tanden heeft gedaan (bleken) een menselijke tand is niet zo blinkend wit als sneeuw, zeker niet op je 31e terwijl je dagelijks koffie en drank naar binnen klokt alsof het water is.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:32 schreef RamboDirk het volgende:
Die Joshua doet mij denken aan Bart de Graaff. Klein, irritant aanwezig, brutaal, er zit geen maat op.
Huilonquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig is dit topic verder niet negatief over álle deelnemers. Waarom kijk je dan.
Het kan dan alsnog leuk zijn om te kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig is dit topic verder niet negatief over álle deelnemers. Waarom kijk je dan.
Niks, ze is best lelijk. Daarnaast wel redelijk belerend. Met zo'n kop kan je dat negatieve nooit rechttrekkenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:08 schreef Fascination het volgende:
quote:Ex van Guido uit ‘Winter vol liefde’ niet te spreken over ex-liefje: “Hij is narcistisch”
In de romantische setting van Winter vol liefde, waar Guido in de Zweedse sneeuw zoekt naar een nieuwe liefde, komt een heftig verhaal naar boven. Volgens zijn ex is Guido helemaal niet zo’n lieve, gezellige man.
“Het heeft me jaren gekost om hem te verlaten. Daarvoor had ik nooit de moed. Hij is narcistisch en maakte mij kapot”, vertelt ze in een openhartig gesprek met Story, zo lezen we bij Shownieuws. Hun relatie, die twaalf jaar duurde, zat er net drie maanden op toen Guido op tv kwam. Ze vraagt zich dan ook af ‘in hoeverre RTL de deelnemers screent’.
https://www.libelle.nl/sh(...)vol-liefde~b37e1782/
Joshua en Joyce zaten in dezelfde aflevering van Bed & Breakfast. Blue Circle (casting) werft actief uit andere programma’s voor hun kaartenbak, dus daar begint de recycling. Het is niet echt een geheim, ze staan gewoon als castingbureau op de aftiteling.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Lees op Shownieuws dat Joshua en Joyce ook al in andere programma's hebben gezeten. Maar ik denk dat we hier niet meer misplaatst verontwaardigd over hoeven te doen. Al die programma's doen oproepen voor nieuwe B&B houders en deelnemers die willen daten met die mensen, maar ze komen uiteindelijk toch uit bij een 'kaartenbak' waar ze een greep in doen. Zodoende krijg je dus al die deelnemers die je al eerder hebt kunnen zien in andere programma's. Denk ook omdat ze kijken wie het leukst TV kunnen maken, daar hebben ze immers ervaring in. Dat ga je nu ook weer zien bij Big Brother wat er aan zit te komen, daar zal een deel ook wel deelnemers zijn die in een andere programma's al eens wat gedaan hebben. Dat is hoe het werkt in TV land, face that!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Het lijkt me ook een beetje botte boer uit Utrecht. Vind die Esmeralda ook een mismatch, wel een leuke meid maar past daar totaal niet in het hoge noorden. Gaf ze ook al aan met dat ze gek is op Italiaans eten...joh, ik denk dat je dat niet vaak zult eten als je daar permanent heen gaat verhuizen, wat die Guido natuurlijk wil want hij wil daar zelf niet weg.quote:
Dat is nou juist het leuke van dit programma.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef Kreator het volgende:
Als je jezelf Amy Rose laat noemen, en niet gewoon Amy dan spoor je niet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die Amy Rose is wel een character eens, ze komt wel over als een lief meisje.
Ze heet vast Amy Rosemarijn maar rose klinkt leuker.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je jezelf Amy Rose laat noemen, en niet gewoon Amy dan spoor je niet.
Tja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heet vast Amy Rosemarijn maar rose klinkt leuker.
Amy Rose deed ze zeer treffend na.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Iris Rulkens keek naar Winter Vol Liefde.
https://www.facebook.com/(...)fde/384190557415556/
Ja steengoed, ik kon het filmpje niet vinden op het youtube kanaal van Iris Rulkens, dus denk alleen via Facebook te bekijken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amy Rose deed ze zeer treffend na.
Amen, vreselijk figuur die Joshua. Veel te zelfverzekerd, dominant en arrogant. Benjamin verdient beter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:43 schreef freaky40 het volgende:
Weer bij met alle afleveringen tot nu toe op Videoland. Die Joshua is weer terug en zo niet nog irritanter dan voor zijn korte vertrek. Die denkt dat hij 'de buit' al binnen heeft. Die moeder van Benjamin doorziet die Joshua erg goed en zei precies waar het op stond bij haar analyse over Joshua. Dit gaat goed botsen, en aan de voorstukjes te zien van de komende aflevering gaat dat ook verkeerd, hopelijk. Ik gun Benjamin zo'n Joshua gewoon niet en jammer dat hij die Olivier al weg gestuurd heeft, maar die was het ene uiterste van wat Joshua is. Je ziet ook aan de lichaamshouding als er even lichamelijk contact is met een knuffel of wat de verkramping in het lijf van Benjamin, nee geen goede basis. Ga maar weer lekker terug naar Mokum man!
Zijn huisgenoot (volgens mij eigenaresse van het huis. Hij woont bij haar en haar kind in) is Zweeds. Kennelijk mag hij ook gebruikmaken van haar auto.quote:Op maandag 1 januari 2024 07:59 schreef Palomar het volgende:
Hoezo rijdt die Benjamin op die leeftijd als barman/sneeuwschepper in een vrij dure Tesla? (met Zweeds kenteken)
Ik ook, zo zeg! Wat zette Benjamin die Joshua op zijn nummer. Ik vond beiden eigenlijk al direct niet sympathiek. Maar in deze aflevering mocht ik de directheid van Benjamin wel. En dan dat toneelspel achteraf van Joshua, die bijna tranen waren niet om Benjamin, maar omdat hij zijn zin niet had gekregen. Ja hoor, 100 neukertjes staan je op te wachten in Amsterdam, haha, hooguit een nacht, want met die man is het geen twee dagen vol te houden.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:43 schreef NedKelly het volgende:
Ik vond de aflevering die vandaag op Videoland is gekomen heerlijk, al gelijk enerverend in de eerste 5 min.
Hier zou je nog weleens gelijk in kunnen hebben. 😂quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heet vast Amy Rosemarijn maar rose klinkt leuker.
De meest spraakmakende in het begin, want dat maakt langere betere TV. Zo lijkt t wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Ja, eindbaas die Benjamin. Eindelijk die Joshua opgeflikkerd. Maar ik vind het wel weer klote dat Joshua al gelijk het voortouw nam in dat gesprek, en ook al wilde vertrekken voordat Benjamin goed en wel hem dat kon vertellen, vreselijk die controlfreak alleen om er zelf beter uit te komen of zo. En dan nog aan het eind zeggen dat hij hoopt hem nog over een tijdje weer opnieuw te zien, met andere woorden dan suggereert hij daar mee dat er weer iets gaat opbloeien, niet dat er misschien weer iets KAN opbloeien, dat zelfverzekerde is echt tenenkrommend. Dit is een potentieel stalkertje ga ik je zeggen!
Het valt me wel op dat in deze laatste week alle dates die nog over zijn worden gedropt, dat vind ik een beetje lastig als ik BB eigenaar maar ook als deelnemer zou ik hier niet blij mee zijn, nu moeten die kennismakingsgesprekjes heel snel worden afgeraffeld. Komt natuurlijk ook dat dit seizoen korter is dan de zomer editie, maar daar had wel wat beter spreiding kunnen zijn door gelijk al in het begin meer dates te droppen bij de BB eigenaren en niet zo'n Bart, Amy Rose en Johua al een aantal dagen voorsprong te geven.
Ja, denk dat hij ergens heel onzeker is en daardoor veel te snel wil en te veel bevestiging zoekt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:31 schreef Kreator het volgende:
Verder vond ik Joshua juist wel prima. Soms wat onhandig, maar tenminste wel enthousiast.
Hij zei ook juist wel vaak de goede dingen. Best opmerkzaam en iig iemand die initiatief neemt en ergens voor durft te gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:31 schreef Kreator het volgende:
Verder vond ik Joshua juist wel prima. Soms wat onhandig, maar tenminste wel enthousiast.
Joshua wist al dat hij weggestuurd zou worden, dus heeft hij zichzelf weggestuurd.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Ja, eindbaas die Benjamin. Eindelijk die Joshua opgeflikkerd. Maar ik vind het wel weer klote dat Joshua al gelijk het voortouw nam in dat gesprek, en ook al wilde vertrekken voordat Benjamin goed en wel hem dat kon vertellen, vreselijk die controlfreak alleen om er zelf beter uit te komen of zo. En dan nog aan het eind zeggen dat hij hoopt hem nog over een tijdje weer opnieuw te zien, met andere woorden dan suggereert hij daar mee dat er weer iets gaat opbloeien, niet dat er misschien weer iets KAN opbloeien, dat zelfverzekerde is echt tenenkrommend. Dit is een potentieel stalkertje ga ik je zeggen!
Het valt me wel op dat in deze laatste week alle dates die nog over zijn worden gedropt, dat vind ik een beetje lastig als ik BB eigenaar maar ook als deelnemer zou ik hier niet blij mee zijn, nu moeten die kennismakingsgesprekjes heel snel worden afgeraffeld. Komt natuurlijk ook dat dit seizoen korter is dan de zomer editie, maar daar had wel wat beter spreiding kunnen zijn door gelijk al in het begin meer dates te droppen bij de BB eigenaren en niet zo'n Bart, Amy Rose en Johua al een aantal dagen voorsprong te geven.
Ze doet mij denken aan een lelijke/onaantrekkelijke vrouw in alle opzichten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:21 schreef scrub_nurse het volgende:
eindelijk weet ik waar Edith me aan laat denken! Aan de moeder/oma in de AH reclame!
Dat is dus gewoon steeds de zelf controle houden, dat is gewoon erg narcistisch.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Joshua wist al dat hij weggestuurd zou worden, dus heeft hij zichzelf weggestuurd.
Dat gelijk van wal steken was een tactische zet om het eerste woord eruit te gooien, zodat hij toch echt niet weggestuurd zou zijn.
Donderdag 4 januari is de laatste op Videoland. De afleveringen op de televisie gaan door tot en met donderdag 11 januari.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoelang duurt het nog eigenlijk. Ik heb het gevoel dat we snel naar een einde gaan ineens.
Oh dat is wel een HEEL kort seizoen. Begint net beetje te lopen. Jammer.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Donderdag 4 januari is de laatste op Videoland. De afleveringen op de televisie gaan door tot en met donderdag 11 januari.
De Winter Vol Liefde opnames waren al in maart 2023, al maanden geleden, maar er komt geen reünie-aflevering, deze staat niet op de RTL-planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |