Ja, klopt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die is sociaal anders behoorlijk ernstig gehandicapt en doods.
Snap ook bij God niet waarom er twee leuke vrouwen, een Amy rose en een ex voor hem komen en hem zelfs knap noemen.
Die knul is alles behalve aantrekkelijk en krijgt zonder zo'n programma ook geen normale date.
Wat een dooie.
Dat is een feit. Die rooie vond ik echt leuk, die zou ik echt keihard versieren.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:02 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Het verschil is dat ik de dames Amy en Ex, net zo doods vind als hemzelf.
Kelsey was idd wel leuk ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een feit. Die rooie vond ik echt leuk, die zou ik echt keihard versieren.
Zojuist weer laatste afleveringen gezien. Bijzonder.
Ja, die draait als een robot zn hele lijf mee.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:44 schreef Kreator het volgende:
Benjamin heeft geen nek-beweging. Dat maakt het een beetje gek.
Ik spoel die verhaallijn door net als Marco. De rest kijk ik wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:08 schreef Fascination het volgende:
Ik ben nog niet de leeftijd van Edith, maar ik vraag me echt af wat er aantrekkelijk kan zijn aan haar. Zowel qua gedrag als uiterlijk.
Qua uiterlijk zit er niks leuks aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:08 schreef Fascination het volgende:
Ik ben nog niet de leeftijd van Edith, maar ik vraag me echt af wat er aantrekkelijk kan zijn aan haar. Zowel qua gedrag als uiterlijk.
Botox, nepwimpers, nephaar, misschien wat chirurgie.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:17 schreef loekf het volgende:
Ik vind die Rafaella eng. Is dit het resultaat van botox of is er meer aan geknipt en getrokken ?
Ik heb wel gelachen om deze situatie. Stoer doen en vervolgens bibberend op die ski’s staan en steeds weer vallen 😂.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef TDHS het volgende:
‘Ik laat me niet kennen natuurlijk’, aldus Mike na het piste debacle.
Kan ook wel om hem lachen.. Joshua is wel maximaal qua charisma, sociale skills en waarschijnlijk ego. Maar daardoor is hij ook een beetje veel. En het nadeel is de twijfels aan z'n oprechtheid, vliegtuig regelen als op dag2? is een beetje patsen/omkopen. En soms iets te veel het idee dat Joshua een maand van te voren al had bedacht "ik ga dit programma winnen" ipv te zoeken naar liefde. Maar het is wel een smaakmaker.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:49 schreef prunus het volgende:
Ik vind Joshua wel leuk eigenlijk, in tegenstelling tot veel mensen. Lekker positief persoon 😀
Benjamin heeft sowieso leuke/lieve mannen over de vloer steeds vind ik.
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vervelend stuk vreten is die Joshua, dat ultra dominante is echt killing. Dacht even dat hij definitief weg gestuurd werd in de aflevering die ik net bekeken heb, maar dat deed de montage doen geloven in de voorstukjes en hij gaat maar voor even weg. En voor de rest is die Johua verder niet zo heel erg vol van zichzelf, dus maakt hij gelijk maar even op dat dit een soort fase is waar Benjamin door heen gaat en hij precies aanvoelt hoe hij denkt en wat hij voelt.
Hij had vooral niet moeten liegen dat ‘ie kon skiën, dan had ze dit nooit zo met hem gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vervelend stuk vreten is die Joshua, dat ultra dominante is echt killing. Dacht even dat hij definitief weg gestuurd werd in de aflevering die ik net bekeken heb, maar dat deed de montage doen geloven in de voorstukjes en hij gaat maar voor even weg. En voor de rest is die Johua verder niet zo heel erg vol van zichzelf, dus maakt hij gelijk maar even op dat dit een soort fase is waar Benjamin door heen gaat en hij precies aanvoelt hoe hij denkt en wat hij voelt.
En Mike en Edith hadden nooit samen moeten gaan skiën, dat is echt een dealbreaker geweest. Je had hem skilessen moeten geven door een ervaren skileraar en daar had die Edith helemaal zich niet mee moeten bemoeien, wat een Karen-gedrag vertoonde ze in die Mike-ski aflevering, brrr. Petri vibes all over!
Alsof Mike die lessen had aanvaard. Nee, de enige Karen op die piste was Mike. Hoe ie er ook op terugkijkt…. hij kan denk ik niet wennen aan het lagere percentage zuurstof in de bergen.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Je had hem skilessen moeten geven door een ervaren skileraar en daar had die Edith helemaal zich niet mee moeten bemoeien, wat een Karen-gedrag vertoonde ze in die Mike-ski aflevering, brrr. Petri vibes all over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |