abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211765452
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2023 19:58 schreef Kreator het volgende:

[..]
Die is sociaal anders behoorlijk ernstig gehandicapt en doods.
Snap ook bij God niet waarom er twee leuke vrouwen, een Amy rose en een ex voor hem komen en hem zelfs knap noemen.
Die knul is alles behalve aantrekkelijk en krijgt zonder zo'n programma ook geen normale date.

Wat een dooie.
Ja, klopt.
Het verschil is dat ik de dames Amy en Ex, net zo doods vind als hemzelf.

Maar het doet er niet toe, wat ik van hen vind. Zij vinden elkaar wel.

Voor een Marco is dat was lastiger. Want die heeft wat meer inhoud.

[ Bericht 1% gewijzigd door lily op 26-12-2023 21:09:37 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 december 2023 @ 21:08:25 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211765558
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:02 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, klopt.
Het verschil is dat ik de dames Amy en Ex, net zo doods vind als hemzelf.
Dat is een feit. Die rooie vond ik echt leuk, die zou ik echt keihard versieren.

Zojuist weer laatste afleveringen gezien. Bijzonder.
pi_211765592
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:08 schreef Kreator het volgende:

[..]
Dat is een feit. Die rooie vond ik echt leuk, die zou ik echt keihard versieren.

Zojuist weer laatste afleveringen gezien. Bijzonder.
Kelsey was idd wel leuk ja.
Veel te leuk voor Saul dus prima exit.
pi_211770728
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 20:44 schreef Kreator het volgende:
Benjamin heeft geen nek-beweging. Dat maakt het een beetje gek.
Ja, die draait als een robot zn hele lijf mee.
Wellicht door die kaakoperatie.

Wat een vreselijke gozer is die Benjamin. Dominantie op een bedje valsheid. Zo'n iemand heeft de gave om je met een glimach volledig onderuit te schoppen en bij het weglopen op je te spugen.
Wat een vals vod.
Go hard or go home
pi_211771636
Ik ben nog niet de leeftijd van Edith, maar ik vraag me echt af wat er aantrekkelijk kan zijn aan haar. Zowel qua gedrag als uiterlijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Miss 200.000.000! woensdag 27 december 2023 @ 10:14:14 #81
367000 roos94
pi_211771714
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2023 10:08 schreef Fascination het volgende:
Ik ben nog niet de leeftijd van Edith, maar ik vraag me echt af wat er aantrekkelijk kan zijn aan haar. Zowel qua gedrag als uiterlijk.
Ik spoel die verhaallijn door net als Marco. De rest kijk ik wel.
pi_211771904
Saul: “Amy is natuurlijk volwassen voor haar leeftijd.” Wat??!! _O-

Nee, jij bent gewoon kinderlijk voor je leeftijd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 27 december 2023 @ 10:32:47 #83
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211771967
Saul had beter mee kunnen doen aan ex on the beach.
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 december 2023 @ 11:01:23 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211772443
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2023 10:08 schreef Fascination het volgende:
Qua uiterlijk zit er niks leuks aan.

Benjamin en vriend zeggen tegen elkaar heel andere dingen dan tegrn de camera. Wel bijzonder.
pi_211787919
Die Joshua is wel vol van zichzelf en hè, man man. Ik snap Benjamin, hij zit zo in zijn aura voortdurend fysiek en mentaal, dat gaat botsen als een malle.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211790672
Ik vind die Rafaella eng. Is dit het resultaat van botox of is er meer aan geknipt en getrokken ?
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 december 2023 @ 09:18:52 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211790686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 09:17 schreef loekf het volgende:
Ik vind die Rafaella eng. Is dit het resultaat van botox of is er meer aan geknipt en getrokken ?
Botox, nepwimpers, nephaar, misschien wat chirurgie.

Bizar om dat op die leeftijd te willen.
  donderdag 28 december 2023 @ 10:05:58 #88
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_211791301
‘Ik laat me niet kennen natuurlijk’, aldus Mike na het piste debacle.
pi_211791676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef TDHS het volgende:
‘Ik laat me niet kennen natuurlijk’, aldus Mike na het piste debacle.
Ik heb wel gelachen om deze situatie. Stoer doen en vervolgens bibberend op die ski’s staan en steeds weer vallen 😂.
pi_211791979
Onder het mom van: ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
pi_211792008
Ik vind dat Saul het afscheid van Kelsey wel volwassen aanpakt hoor. Hij geeft haar ook mee dat hij haar directheid waardeert als eigenschap.
En dat ze niet moet veranderen als mens. Dat hoefde hij niet te zeggen.
Er was ook kritiek op Kelseys opmerking dat het niet haar soort mensen zijn waar ze zich tussen begeeft. Maar dat bedoelde ze niet op een arrogante manier maar gewoon precies zoals ze het zei. Ze moest de hele tijd oo haar tenen lopen en kon niet zichzelf zijn. Goed dat ze naar huis is.
pi_211794053
Ik vind Joshua wel leuk eigenlijk, in tegenstelling tot veel mensen. Lekker positief persoon 😀

Benjamin heeft sowieso leuke/lieve mannen over de vloer steeds vind ik.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2023 12:49:43 ]
pi_211796409
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 12:49 schreef prunus het volgende:
Ik vind Joshua wel leuk eigenlijk, in tegenstelling tot veel mensen. Lekker positief persoon 😀

Benjamin heeft sowieso leuke/lieve mannen over de vloer steeds vind ik.
Kan ook wel om hem lachen.. Joshua is wel maximaal qua charisma, sociale skills en waarschijnlijk ego. Maar daardoor is hij ook een beetje veel. En het nadeel is de twijfels aan z'n oprechtheid, vliegtuig regelen als op dag2? is een beetje patsen/omkopen. En soms iets te veel het idee dat Joshua een maand van te voren al had bedacht "ik ga dit programma winnen" ipv te zoeken naar liefde. Maar het is wel een smaakmaker.
pi_211798118
Ik heb ook het gevoel dat “winnen” belangrijker is dan Benjamin zelf eigenlijk.
Oh well, een smaakmaker is het iid wel. Voor ons als kijkers sowieso.

Ik geloof verder niet in een relatie tussen die twee. Joshua is zo heftig aanwezig en overheersend en all over the place. Dat trekt toch niemand :D

[ Bericht 43% gewijzigd door lily op 28-12-2023 16:29:37 ]
pi_211799644
Wat een vervelend stuk vreten is die Joshua, dat ultra dominante is echt killing. Dacht even dat hij definitief weg gestuurd werd in de aflevering die ik net bekeken heb, maar dat deed de montage doen geloven in de voorstukjes en hij gaat maar voor even weg. En voor de rest is die Johua verder niet zo heel erg vol van zichzelf, dus maakt hij gelijk maar even op dat dit een soort fase is waar Benjamin door heen gaat en hij precies aanvoelt hoe hij denkt en wat hij voelt.
En Mike en Edith hadden nooit samen moeten gaan skiën, dat is echt een dealbreaker geweest. Je had hem skilessen moeten geven door een ervaren skileraar en daar had die Edith helemaal zich niet mee moeten bemoeien, wat een Karen-gedrag vertoonde ze in die Mike-ski aflevering, brrr. Petri vibes all over!
Allemaal cabaretteketet!
pi_211799656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vervelend stuk vreten is die Joshua, dat ultra dominante is echt killing. Dacht even dat hij definitief weg gestuurd werd in de aflevering die ik net bekeken heb, maar dat deed de montage doen geloven in de voorstukjes en hij gaat maar voor even weg. En voor de rest is die Johua verder niet zo heel erg vol van zichzelf, dus maakt hij gelijk maar even op dat dit een soort fase is waar Benjamin door heen gaat en hij precies aanvoelt hoe hij denkt en wat hij voelt.
:D dacht idd die is exit.

Ja dit is geen match, veel te dominant en begin mij er ook aan te ergeren.
pi_211800670
Ik vind Edith ook irritant worden.
In het begin dacht ik nog dat het wel een tof wijf was maar haar eisen worden toch wat hoog, zonder naar de mannen in kwestie te luisteren.

Maar het voorstukje naar morgen belooft ook niet veel goeds; dat figuur zegt in de auto dat een vrouw ter ondersteuning dient van een man.

Wat :D
pi_211800991
quote:
En Mike en Edith hadden nooit samen moeten gaan skiën, dat is echt een dealbreaker geweest. Je had hem skilessen moeten geven door een ervaren skileraar en daar had die Edith helemaal zich niet mee moeten bemoeien, wat een Karen-gedrag vertoonde ze in die Mike-ski aflevering, brrr. Petri vibes all over!
Hij had vooral niet moeten liegen dat ‘ie kon skiën, dan had ze dit nooit zo met hem gedaan.
pi_211801096
Ja :D
Je gaat toch niet zeggen dat je kunt skiën als je dat niet kunt, echt, wtf.
Denk je nu echt dat je daar dan mee wegkomt?

Zeg gewoon dat je het niet kunt. Volgens mij niks aan de hand verder?
  donderdag 28 december 2023 @ 19:28:00 #100
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_211801208
quote:
Je had hem skilessen moeten geven door een ervaren skileraar en daar had die Edith helemaal zich niet mee moeten bemoeien, wat een Karen-gedrag vertoonde ze in die Mike-ski aflevering, brrr. Petri vibes all over!
Alsof Mike die lessen had aanvaard. Nee, de enige Karen op die piste was Mike. Hoe ie er ook op terugkijkt…. hij kan denk ik niet wennen aan het lagere percentage zuurstof in de bergen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')