Ze heet vast Amy Rosemarijn maar rose klinkt leuker.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je jezelf Amy Rose laat noemen, en niet gewoon Amy dan spoor je niet.
Tja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heet vast Amy Rosemarijn maar rose klinkt leuker.
Amy Rose deed ze zeer treffend na.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Iris Rulkens keek naar Winter Vol Liefde.
https://www.facebook.com/(...)fde/384190557415556/
Ja steengoed, ik kon het filmpje niet vinden op het youtube kanaal van Iris Rulkens, dus denk alleen via Facebook te bekijken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amy Rose deed ze zeer treffend na.
Amen, vreselijk figuur die Joshua. Veel te zelfverzekerd, dominant en arrogant. Benjamin verdient beter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:43 schreef freaky40 het volgende:
Weer bij met alle afleveringen tot nu toe op Videoland. Die Joshua is weer terug en zo niet nog irritanter dan voor zijn korte vertrek. Die denkt dat hij 'de buit' al binnen heeft. Die moeder van Benjamin doorziet die Joshua erg goed en zei precies waar het op stond bij haar analyse over Joshua. Dit gaat goed botsen, en aan de voorstukjes te zien van de komende aflevering gaat dat ook verkeerd, hopelijk. Ik gun Benjamin zo'n Joshua gewoon niet en jammer dat hij die Olivier al weg gestuurd heeft, maar die was het ene uiterste van wat Joshua is. Je ziet ook aan de lichaamshouding als er even lichamelijk contact is met een knuffel of wat de verkramping in het lijf van Benjamin, nee geen goede basis. Ga maar weer lekker terug naar Mokum man!
Zijn huisgenoot (volgens mij eigenaresse van het huis. Hij woont bij haar en haar kind in) is Zweeds. Kennelijk mag hij ook gebruikmaken van haar auto.quote:Op maandag 1 januari 2024 07:59 schreef Palomar het volgende:
Hoezo rijdt die Benjamin op die leeftijd als barman/sneeuwschepper in een vrij dure Tesla? (met Zweeds kenteken)
Ik ook, zo zeg! Wat zette Benjamin die Joshua op zijn nummer. Ik vond beiden eigenlijk al direct niet sympathiek. Maar in deze aflevering mocht ik de directheid van Benjamin wel. En dan dat toneelspel achteraf van Joshua, die bijna tranen waren niet om Benjamin, maar omdat hij zijn zin niet had gekregen. Ja hoor, 100 neukertjes staan je op te wachten in Amsterdam, haha, hooguit een nacht, want met die man is het geen twee dagen vol te houden.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:43 schreef NedKelly het volgende:
Ik vond de aflevering die vandaag op Videoland is gekomen heerlijk, al gelijk enerverend in de eerste 5 min.
Hier zou je nog weleens gelijk in kunnen hebben. 😂quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heet vast Amy Rosemarijn maar rose klinkt leuker.
De meest spraakmakende in het begin, want dat maakt langere betere TV. Zo lijkt t wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Ja, eindbaas die Benjamin. Eindelijk die Joshua opgeflikkerd. Maar ik vind het wel weer klote dat Joshua al gelijk het voortouw nam in dat gesprek, en ook al wilde vertrekken voordat Benjamin goed en wel hem dat kon vertellen, vreselijk die controlfreak alleen om er zelf beter uit te komen of zo. En dan nog aan het eind zeggen dat hij hoopt hem nog over een tijdje weer opnieuw te zien, met andere woorden dan suggereert hij daar mee dat er weer iets gaat opbloeien, niet dat er misschien weer iets KAN opbloeien, dat zelfverzekerde is echt tenenkrommend. Dit is een potentieel stalkertje ga ik je zeggen!
Het valt me wel op dat in deze laatste week alle dates die nog over zijn worden gedropt, dat vind ik een beetje lastig als ik BB eigenaar maar ook als deelnemer zou ik hier niet blij mee zijn, nu moeten die kennismakingsgesprekjes heel snel worden afgeraffeld. Komt natuurlijk ook dat dit seizoen korter is dan de zomer editie, maar daar had wel wat beter spreiding kunnen zijn door gelijk al in het begin meer dates te droppen bij de BB eigenaren en niet zo'n Bart, Amy Rose en Johua al een aantal dagen voorsprong te geven.
Ja, denk dat hij ergens heel onzeker is en daardoor veel te snel wil en te veel bevestiging zoekt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:31 schreef Kreator het volgende:
Verder vond ik Joshua juist wel prima. Soms wat onhandig, maar tenminste wel enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |