Catalina.quote:
Dat soort series zijn er al hoor.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Heb net The Crown gekeken ..... benieuwd of er ooit nog De Kroon gemaakt wordt
Consolidated PBY Catalinaquote:
De buikschuivertquote:Op donderdag 7 december 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Consolidated PBY Catalina
[ afbeelding ]
Heeft in WO 2 belangrijke taken gehad, spoorde de Bismark op en de invasievloot naar midway, redde drenkelingen en is een mooi vliegtuig om te zien..
Jacques Cousteau had er ook n.quote:
Die kwam ook wel veel op het water en daaronderquote:Op donderdag 7 december 2023 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jacques Cousteau had er ook n.
Kippie en een rarequote:
quote:
Die voorbijging.quote:
Geen idee, had het 'm gevraagd toen-ie voorbijkwam.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een zware zwartekousen-dominee of valt dat wel mee?
Hey Koen, lang niet gezien. Alles goed?quote:
Alles primaquote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Koen, lang niet gezien. Alles goed?
KIjk nooit de filmpjes, maar die van de panda's altijd wel. Ze blijven leukquote:
Ik was een tijdje geen nieuwe meer tegen gekomen maar nu wel weer af en toequote:Op donderdag 7 december 2023 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KIjk nooit de filmpjes, maar die van de panda's altijd wel. Ze blijven leuk
Leuk hoor. We wachten gewoon weer op de volgendequote:Op donderdag 7 december 2023 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geen nieuwe meer tegen gekomen maar nu wel weer af en toe
Vroeg me nu net af of ze een beetje te vreten zouden zijn aan het spit of op de grill, die kutbeestenquote:
Mijn glas idd, kom hem eens vullen.quote:
Sly, vriend van het goede leven.quote:
Hoooi Badeendje!2@quote:Op donderdag 7 december 2023 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sly, vriend van het goede leven.
Je moet de groeten hebben van mijn parkiet.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoooi Badeendje!2@
Alles goed ook?
Is er een vlees tpoic?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik, geef ff antwoord op deze vraag in het meet-topic als je het niet erg vindt
Tof!quote:Op donderdag 7 december 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet de groeten hebben van mijn parkiet.
Neen, dan zou ik wel gegaan zijnquote:
Als het had gemogen? Ik vond het tof om je te ontmoeten.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neen, dan zou ik wel gegaan zijn. Leuke gast, Koenn!@ Iedereen daar was wel ok. Het ging van: "wel ok tot uiterst vriendelijk", als het gaat om de mieters die ik heb gemiet
![]()
![]()
Ik had wel weer ff langs gegaan (als het had gemogen), maar heb nu al iets staan zaterdag. Volgende keer ben ik er weer bij. Dan komt Leandra ook (hoop ik)!@
Bedanktquote:Op donderdag 7 december 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het had gemogen? Ik vond het tof om je te ontmoeten.
quote:Op donderdag 7 december 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het had gemogen? Ik vond het tof om je te ontmoeten.
Ik kan het wel, nou ja soms als het uitkomt.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bedankt! I vond jou ook daar veel aardiger dan hier in de sc
![]()
Nighty Night en veel plezier op de meet!quote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het wel, nou ja soms als het uitkomt.
De meet zal wel weer leuk worden. Het zal tof zijn om je ook weer te zien.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nighty Night en veel plezier op de meet!
Nou dat zelfs de chinezen ze niet te vreten vinden is misschien hun redding geweest tot nu toequote:Op donderdag 7 december 2023 23:34 schreef sly-nl het volgende:
Marcussz, alles goed?
Ff gezocht op die vraag v zojuist:"Chinese scientists have found evidence that prehistoric people ate giant pandas. The Explainer has previously described the flavors of whale, sloth, dinosaur, horse, and even human. How does giant panda meat taste?
Terrible, apparently. In 1983, a Chinese villager named Leng Zhizhong was tried for illegally killing a giant panda. He told the judge that his wife cooked the meat with turnips, but they didn’t enjoy it, so he fed some to his pigs and gave the remainder to his sister" Wel lief van Leng"![]()
Und @:pullup
Moest "Leng" wezen, niet "Zeng"![]()
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:
Wel goed, ben weer aan het opkrabbelen.quote:
Dat is fijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed, ben weer aan het opkrabbelen.
En met jou?
Ga je nog wel eens naar het buitenland?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Ik zal blij zijn als het vier uur vanmiddag is. Wel toe aan weekend.
Ja wel soms maar veel Duitsland laatste twee jaarquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar het buitenland?
O dat is jammer, maar dan ben je nu ook wel vaker thuis. Dat is af en toe ook wel eens lekker toch?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel soms maar veel Duitsland laatste twee jaar![]()
En zou eigenlijk nu in Belgi aan het werk zijn tot kerst maar project werd op het laatste moment afgezegd.
Ja ik vind het fijner zo. Heb twee jaar terug mijn contract laten veranderen zodat ik niet meer constant van huis hoef. Nu moeten ze het vragen en kan ik per project bekijken of ik wil/kan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, maar dan ben je nu ook wel vaker thuis. Dat is af en toe ook wel eens lekker toch?
Hey heerquote:
Dat heb je goed gedaan. Als dat is wat je wil dan is het fijn dat het ook kan. En tussen Kerst en Oud en nieuw vrij is ook wel eens lekker.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het fijner zo. Heb twee jaar terug mijn contract laten veranderen zodat ik niet meer constant van huis hoef. Nu moeten ze het vragen en kan ik per project bekijken of ik wil/kan.
Had nu wel ja gezegd maar vind het ook wel prima dat het niet door gaat. Zou weer drie weken nachtdienst zijn en heb dit jaar alles bij elkaar al maanden nachtdienst gewerkt. En dan was er ook nog een kans dat er tussen Kerst en Nieuwjaar gewerkt moet worden terwijl ik nu vakantie heb
quote:
Ik ben vroeger ook wel eens met mn pa wezen rijden maar dat ging wel goed...quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef pullup het volgende:
Over een jaar of 5 weer proberen![]()
[ twitter ]
‘Madison’ als voornaam komt uit een film.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:05 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Grappig, zouden ze ook voor Nederland eens moeten doen bij elke provincie
Ik heb ook mijn eerste ritjes zo gemaakt, ging ook beter dan ditquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook wel eens met mn pa wezen rijden maar dat ging wel goed...
Hey Marcquote:
Ik kwam deze nog tegenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Madison’ als voornaam komt uit een film.
Ik had maar 10 lessen nodig of zo en had binnen 2 maand mn rijbewijs of zoquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn eerste ritjes zo gemaakt, ging ook beter dan dit
ZO dat is snelquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had maar 10 lessen nodig of zo en had binnen 2 maand mn rijbewijs of zo
Tijdens je rijles?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:39 schreef chufi het volgende:
Rij-instructeur was een bekende .... Ben ook gewoon 140 wezen scheuren over de snelweg ...
Dan had hij wel een goed vertrouwen in jequote:
Die is heel treffend.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kwam deze nog tegen
https://www.instagram.com(...)MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Kreeg hem van een Marloes doorgestuurdquote:
Ah. Herkent Marloes zichzelf hierin?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Kreeg hem van een Marloes doorgestuurd
Ik denk hetquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah. Herkent Marloes zichzelf hierin?
Ja hoor, toch was ze er niet heel tevreden overquote:
Proostquote:
Jippie een kippiequote:Op vrijdag 8 december 2023 17:26 schreef aloa het volgende:
Ja, wat gaan we eten vanavond.
Ik heb nog geen idee...
Zo'n oven kipfilet van de appie, deze keer met carbonara saus.quote:
O, ken ik niet. Heb ik ook wel weer eens zin inquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo'n oven kipfilet van de appie, deze keer met carbonara saus.
Kruimige aardappeltjes en stoofpeertjes
Ik ben gek op peertjes, ze staan al te pruttelenquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:34 schreef aloa het volgende:
Ik haal ze meestal als er kermis is hier.
Ik vind dat zeker lekker, maar nog nooit zelf klaargemaakt. Maak je toch met rode wijn?quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gek op peertjes, ze staan al te pruttelen
Ja kanquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind dat zeker lekker, maar nog nooit zelf klaargemaakt. Maak je toch met rode wijn?
Ik krijg er spontaan zin in. Wel een idee om dat eens te maken...quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kanzit er wel in hier. en wat kruidnagel en andere kruiden
Heerlijk!quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gek op peertjes, ze staan al te pruttelen
ZIet er goed uit, heerlijk peertjes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:39 schreef pullup het volgende:
Zo hoop ik dat ze worden
[ afbeelding ]
Zo dat zijn er veelquote:
Ik luister echt vrijwel nooit naar de radio, volg op zijn hoogst af en toe dit programma op tv maar dat is ook al weer even geleden denk ik want ik herinner me Leo en Matihjs v Nieuwkerk nogquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zijn al even bezig. Zijn nu net voorbij de 2000.
Laatst genoemde komt weer op tv nu bij RTL4quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik luister echt vrijwel nooit naar de radio, volg op zijn hoogst af en toe dit programma op tv maar dat is ook al weer even geleden denk ik want ik herinner me Leo en Matihjs v Nieuwkerk nog
Staat hier altijd aan in de middag. En uiteraard in de auto...ik kan slecht tegen stiltequote:Op vrijdag 8 december 2023 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik luister echt vrijwel nooit naar de radio, volg op zijn hoogst af en toe dit programma op tv maar dat is ook al weer even geleden denk ik want ik herinner me Leo en Matihjs v Nieuwkerk nog
Alles vergeven en vergetenquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatst genoemde komt weer op tv nu bij RTL4
Bij hem sneller als bij alle andere. Maar hier kwam ook geen sexueel overschrijdend gedrag bij. Kijk naar Marvo Borsato en hoe heet die andere ook weer met die krullen, die knuffelmarokaanquote:
Sterker nog, ik was niet kwaadquote:
Ali Bquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij hem sneller als bij alle andere. Maar hier kwam ook geen sexueel overschrijdend gedrag bij. Kijk naar Marvo Borsato en hoe heet die andere ook weer met die krullen, die knuffelmarokaan
Juist ja diequote:
En terroriseerde de restquote:
Thomas van Luyn doet het nu samen met Leo Blokhuis.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Sterker nog, ik was niet kwaad![]()
Maar daar zitten toch nog zat mensen die al met hem te maken hebben gehad die daar wellicht anders over denken
Ali B bedoel ikquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
En terroriseerde de rest
Naja als ze hem maar heel kort houden
Hey GOAquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:16 schreef aloa het volgende:
Ik ga wat bestellen. Geen zin om te koken...
Kan ook, maar heb weinig in huis momenteelquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik
Op dat soort momeneten slinger ik mijn guilty pleasure airfryer aan
quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook, maar heb weinig in huis momenteel
Lekker nummer !quote:
Dat hoor ik vaker. Kan mij persoonlijk niet zo boeien....de muziek wordt er niet anders door.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Slim gejat die top 4000![]()
Bij ons op het werk staat hij al de hele tijd aan.
Mijn gevoel voor gerechtigheid en originaliteit gaan straks toch wel naar de top 2000
Inderdaad! Ik geniet ook van de 4, best jammer dat ze dat uiteindelijk tegelijk doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Kan mij persoonlijk niet zo boeien....de muziek wordt er niet anders door.
En bij de top4000 hoor je meer soul nummers...
Dat is dan beter, die 2000 is ook veel te witquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Kan mij persoonlijk niet zo boeien....de muziek wordt er niet anders door.
En bij de top4000 hoor je meer soul nummers...
quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is dan beter, die 2000 is ook veel te wit
Komt door de sneeuwquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is dan beter, die 2000 is ook veel te wit
Haha ik weet het meestal wel. Het viel me ooit eens op toen ik heel lang geen funk soul of reggae had horen langskomen en ben toen die lijst eens gaan checken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op die manier heb ik er nog nooit over nagedacht...
Heb bij 80% van de artiesten, zeker bij de wat oudere songs ook totaal geen benul welke tint ze zijn.
Ik zit ff te denken.. Zij van de week nog tegen een collega, lekker wel dit, niet dat hele geijkte, ff anders..dan de 2, en toch lekkere nummers die je herkent. En daar vallen inderdaad genres die jij daar noemt ook onderquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik weet het meestal wel. Het viel me ooit eens op toen ik heel lang geen funk soul of reggae had horen langskomen en ben toen die lijst eens gaan checken.
Het is echt veel te weinig
+7quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Witte muziek, zwarte muziek…
Wat maakt mij het uit. Ik hoor geen kleuren.
Maakt niks uit inderdaad...muziek is muziek.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben gek op "zwarte" muziek.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Totaal irrelevante onzin als het gaat om het stelen van grond, wat er heeft plaatsgevonden.quote:
Je bent nog te aardigquote:
Ja. Je hebt gelijkquote:
Het waren goede peren had ze deze keer niet te zoet gemaaktquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk.
Misschien gaat hij zich wat meer verdiepen in de materie. Want hij begrijpt er nie veul van![]()
Ik peer (waren ze lekker?) 'm nog ff. Tot laters
Dat deed het in 1945 alquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons toekomstige eten valt uit de hemel
Hamas is het probleem idd.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Totaal irrelevante onzin als het gaat om het stelen van grond, wat er heeft plaatsgevonden.
Een infantiel plaatje dat kant noch wal raakt.
De essentie van het eigenlijke probleem staat ook los van alle recente emoties en zeker v debiele figuren als Hamas die het aldaar verergeren voor een ieder.
Ah, meteen een standpunt neergezet over mij. Ook zoiets.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk.
Misschien gaat hij zich wat meer verdiepen in de materie. Want hij begrijpt er nie veul van![]()
Ik peer (waren ze lekker?) 'm nog ff. Tot laters
Mooiquote:
Warme peren is ook lekker met een beetje roomijs en slagroomquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het waren goede peren had ze deze keer niet te zoet gemaakt
Top-interviewer, zoals er weinigen waren en al helemaal weinig zijn.quote:
Klopt ja. En dan kom je zo aan je eindequote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Top-interviewer, zoals er weinigen waren en al helemaal weinig zijn.
Ik kan me die dag nog zo goed herinneren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. En dan kom je zo aan je einde![]()
Vermoord door het vrije woord.
Heb deze net ff bekekenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij heeft nog aardig wat interviews gedaan, tussen alle andere bedrijven door.
https://eenprettiggesprek.com/?page_id=46
Dat was wel een zwarte dag ja.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me die dag nog zo goed herinneren.M'n dochter was bezig met een dansvoorstelling, nog zo jong, en toen hoorden we dat nieuws en het enige wat je dan denkt is, waar gaat dit heen, waar gaat dit eindigen? De wereld is verrot. En dan zie je daar je kind dansen en wens je alle kinderen een onbezorgde toekomst, welk geloof ze ook hebben. En dan zijn daar volwassenen die de boel verpesten en menen een statement te moeten maken, voor wat? .......................
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me die dag nog zo goed herinneren.M'n dochter was bezig met een dansvoorstelling, nog zo jong, en toen hoorden we dat nieuws en het enige wat je dan denkt is, waar gaat dit heen, waar gaat dit eindigen? De wereld is verrot. En dan zie je daar je kind dansen en wens je alle kinderen een onbezorgde toekomst, welk geloof ze ook hebben. En dan zijn daar volwassenen die de boel verpesten en menen een statement te moeten maken, voor wat? .......................
Ik kon niet zo goed tegen die man. Mij iets te scherpquote:
Hij was behoorlijk pittig ja, maar grandioos.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kon niet zo goed tegen die man. Mij iets te scherp
Heb je die Docu gezien over Robbie Williams ?quote:
Dirrekie Scheringaquote:
In negatieve zin zeker ja.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dirrekie ScheringaWas zeker een legende!
[ afbeelding ]
Ze hadden 'm gelijk moeten ophangen na al dat gedoequote:
Eigenlijk wel ja. Zijn heel wat mensen kapot gegaan aan die vent..quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze hadden 'm gelijk moeten ophangen na al dat gedoe. Net als ze al jaren terug hadden moeten doen met teringlijer Netanyahu en z'n politiek gelijkgestemden.
Fijn dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Zijn heel wat mensen kapot gegaan aan die vent..
Hamas mag wat mij betreft helemaal kapot gemaakt worden...quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn. Dan doe ik er nog alle Hamas-gangsters bij op het schavot en dan zijn we het meer dan een beetje eens
Jep. Eenz!quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas mag wat mij betreft helemaal kapot gemaakt worden...
ditquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas mag wat mij betreft helemaal kapot gemaakt worden...
Eerst dat Hamas uitroeien en daarna verder kijken...een andere optie is er momenteel niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ditDit is volk dat nog erger is dan IS, en dat zegt genoeg
maar daarmee praat ik Israel niet helemaal schoon, wie zaait zal oogsten, en met het tig jaar lang Palestijnen als 2e rangsburgers behandelen is de haat niet helemaal onverklaarbaar in die contreien
Nazi-Netanyahu eerst afzetten lijkt me verstandiger.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerst dat Hamas uitroeien en daarna verder kijken...een andere optie is er momenteel niet.
Rosmarin for president!quote:
Het wordt daar weer eens tijd voor een vrouw aan het bewind.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nazi-Netanyahu eerst afzetten lijkt me verstandiger.
Hola!quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt daar weer eens tijd voor een vrouw aan het bewind.
Golda![]()
[ afbeelding ]
Morgen hapje eten, daarna misschien even barretje ter Duin, als het gezellig is.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola!
Alles beter dan die misdadiger/zakkenvuller die eigenlijk vast zou moeten zitten![]()
Ik zeg reanimeren dat wicht!@![]()
Nog wilde plannen v h weekeinde?
Meet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola!
Alles beter dan die misdadiger/zakkenvuller die eigenlijk vast zou moeten zitten![]()
Ik zeg reanimeren dat wicht!@![]()
Nog wilde plannen v h weekeinde?
wie was datquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Goffer, zit even VI terug te kijken. Wat is die zangeres goed zeg!
Even bedenken wie ik deze keer door de ruit ga tyften.quote:
de keus is helaas niet zo grootquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even bedenken wie ik deze keer door de ruit ga tyften.
Geen idee. Ene Mel uit Volendam?quote:
ow die, die zat ook bij BEste Zangers. Kleindochter van Piet Veermanquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Ene Mel uit Volendam?
Love.quote:
Nee, wij gaan niet zoenen.quote:
ohquote:Op zaterdag 9 december 2023 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, wij gaan niet zoenen.
Jammer h.quote:
Hebben we die hier dan?quote:
Alleen die schone jonkvrouw uit Groningen na. Die is wel echt.quote:
Mooie blondine , mooi wiefkequote:Op zaterdag 9 december 2023 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen die schone jonkvrouw uit Groningen na. Die is wel echt.
O kapote laptop, dat is klotuh zegquote:Op zaterdag 9 december 2023 06:07 schreef pullup het volgende:
even geen vogels tot mijn laptop weer werkende is
kan even duren 🤪
Zelfs het lampje op de oplader licht niet meer op als ik hem aansluit😬 maandag is die reparatie shop pas weer open🤷quote:Op zaterdag 9 december 2023 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kapote laptop, dat is klotuh zeg
O, die is echt aan een nakijkbeurt toe dus.quote:Op zaterdag 9 december 2023 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs het lampje op de oplader licht niet meer op als ik hem aansluit😬 maandag is die reparatie shop pas weer open🤷
Ahh, jammer. Is het al een oudje?quote:Op zaterdag 9 december 2023 06:07 schreef pullup het volgende:
kan even duren 🤪
Morguh Nijnquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahh, jammer. Is het al een oudje?
Waardeloos, als je zonder zit.
Goedemorgen allen
Oh wat balen voor je!quote:Op zaterdag 9 december 2023 06:07 schreef pullup het volgende:
kan even duren 🤪
Hey Chanelquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:20 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
hoop dat je pc weer gemaakt kan worden Pullup!
Visite ontvangen.quote:
Je oplader is dus kaput... vermoed ikquote:Op zaterdag 9 december 2023 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs het lampje op de oplader licht niet meer op als ik hem aansluit😬 maandag is die reparatie shop pas weer open🤷
Nee, is echt een routine geworden om hier te komen vogels te kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Of de oplaadpoort is vuil of kapoet, is in Amsterdam niet een reparatieshop vandaag wel open is, is toch een wereldstad?
En wij hier
Hey Deisyykunnen niet zo lang zonder vogeltjes
Lekkerquote:
Hey Heerquote:
Gezellig.quote:
Eten afmaken en dan wachten op de Fokkersquote:
Ah, is er een meet?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eten afmaken en dan wachten op de Fokkers![]()
Vraag je dat serieus?quote:
Nou ja, wist niet dat het vandaag wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vraag je dat serieus?Dat topic is er al even.
Mijn laatste. Althans, die ik organiseer
Oh zo. Ja, vandaag. Als je ff doorfietst ben je nog op tijdquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, wist niet dat het vandaag was
Waar is het?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, vandaag. Als je ff doorfietst ben je nog op tijd
Den Haag .. je moet de fiets op de trein zetten, schat ik zo inquote:
Dan ben ik met de auto al 2.5 uur onderwegquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Den Haag .. je moet de fiets op de trein zetten, schat ik zo in
Weet ik, je had al eens eerder geschreven, dat het te ver is.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ben ik met de auto al 2.5 uur onderweg
Ik heb wel familie in de buurt wonen van Den Haag.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Weet ik, je had al eens eerder geschreven, dat het te ver is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |