Kan ook, maar heb weinig in huis momenteelquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik
Op dat soort momeneten slinger ik mijn guilty pleasure airfryer aan
quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook, maar heb weinig in huis momenteel
Lekker nummer !quote:
Dat hoor ik vaker. Kan mij persoonlijk niet zo boeien....de muziek wordt er niet anders door.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Slim gejat die top 4000![]()
Bij ons op het werk staat hij al de hele tijd aan.
Mijn gevoel voor gerechtigheid en originaliteit gaan straks toch wel naar de top 2000
Inderdaad! Ik geniet ook van de 4, best jammer dat ze dat uiteindelijk tegelijk doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Kan mij persoonlijk niet zo boeien....de muziek wordt er niet anders door.
En bij de top4000 hoor je meer soul nummers...
Dat is dan beter, die 2000 is ook veel te witquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Kan mij persoonlijk niet zo boeien....de muziek wordt er niet anders door.
En bij de top4000 hoor je meer soul nummers...
quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is dan beter, die 2000 is ook veel te wit
Komt door de sneeuwquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is dan beter, die 2000 is ook veel te wit
Haha ik weet het meestal wel. Het viel me ooit eens op toen ik heel lang geen funk soul of reggae had horen langskomen en ben toen die lijst eens gaan checken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op die manier heb ik er nog nooit over nagedacht...
Heb bij 80% van de artiesten, zeker bij de wat oudere songs ook totaal geen benul welke tint ze zijn.
Geweldig ! Plezier in school is zo belangrijlk:Yquote:
Ik zit ff te denken.. Zij van de week nog tegen een collega, lekker wel dit, niet dat hele geijkte, ff anders..dan de 2, en toch lekkere nummers die je herkent. En daar vallen inderdaad genres die jij daar noemt ook onderquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik weet het meestal wel. Het viel me ooit eens op toen ik heel lang geen funk soul of reggae had horen langskomen en ben toen die lijst eens gaan checken.
Het is echt veel te weinig
+7quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Witte muziek, zwarte muziek…
Wat maakt mij het uit. Ik hoor geen kleuren.
Maakt niks uit inderdaad...muziek is muziek.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben gek op "zwarte" muziek.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |