Hij was behoorlijk pittig ja, maar grandioos.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kon niet zo goed tegen die man. Mij iets te scherp
Heb je die Docu gezien over Robbie Williams ?quote:
Dirrekie Scheringaquote:
In negatieve zin zeker ja.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dirrekie ScheringaWas zeker een legende!
[ afbeelding ]
Ze hadden 'm gelijk moeten ophangen na al dat gedoequote:
Eigenlijk wel ja. Zijn heel wat mensen kapot gegaan aan die vent..quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze hadden 'm gelijk moeten ophangen na al dat gedoe. Net als ze al jaren terug hadden moeten doen met teringlijer Netanyahu en z'n politiek gelijkgestemden.
Fijn dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Zijn heel wat mensen kapot gegaan aan die vent..
Hamas mag wat mij betreft helemaal kapot gemaakt worden...quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn. Dan doe ik er nog alle Hamas-gangsters bij op het schavot en dan zijn we het meer dan een beetje eens
Jep. Eenz!quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas mag wat mij betreft helemaal kapot gemaakt worden...
ditquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas mag wat mij betreft helemaal kapot gemaakt worden...
Eerst dat Hamas uitroeien en daarna verder kijken...een andere optie is er momenteel niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ditDit is volk dat nog erger is dan IS, en dat zegt genoeg
maar daarmee praat ik Israel niet helemaal schoon, wie zaait zal oogsten, en met het tig jaar lang Palestijnen als 2e rangsburgers behandelen is de haat niet helemaal onverklaarbaar in die contreien
Nazi-Netanyahu eerst afzetten lijkt me verstandiger.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerst dat Hamas uitroeien en daarna verder kijken...een andere optie is er momenteel niet.
Rosmarin for president!quote:
Het wordt daar weer eens tijd voor een vrouw aan het bewind.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nazi-Netanyahu eerst afzetten lijkt me verstandiger.
Hola!quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt daar weer eens tijd voor een vrouw aan het bewind.
Golda![]()
[ afbeelding ]
Morgen hapje eten, daarna misschien even barretje ter Duin, als het gezellig is.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola!
Alles beter dan die misdadiger/zakkenvuller die eigenlijk vast zou moeten zitten![]()
Ik zeg reanimeren dat wicht!@![]()
Nog wilde plannen v h weekeinde?
Meet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola!
Alles beter dan die misdadiger/zakkenvuller die eigenlijk vast zou moeten zitten![]()
Ik zeg reanimeren dat wicht!@![]()
Nog wilde plannen v h weekeinde?
wie was datquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Goffer, zit even VI terug te kijken. Wat is die zangeres goed zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |