Ja ik vind het fijner zo. Heb twee jaar terug mijn contract laten veranderen zodat ik niet meer constant van huis hoef. Nu moeten ze het vragen en kan ik per project bekijken of ik wil/kan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, maar dan ben je nu ook wel vaker thuis. Dat is af en toe ook wel eens lekker toch?
Hey heerquote:
Dat heb je goed gedaan. Als dat is wat je wil dan is het fijn dat het ook kan. En tussen Kerst en Oud en nieuw vrij is ook wel eens lekker.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het fijner zo. Heb twee jaar terug mijn contract laten veranderen zodat ik niet meer constant van huis hoef. Nu moeten ze het vragen en kan ik per project bekijken of ik wil/kan.
Had nu wel ja gezegd maar vind het ook wel prima dat het niet door gaat. Zou weer drie weken nachtdienst zijn en heb dit jaar alles bij elkaar al maanden nachtdienst gewerkt. En dan was er ook nog een kans dat er tussen Kerst en Nieuwjaar gewerkt moet worden terwijl ik nu vakantie heb
quote:
Ik ben vroeger ook wel eens met mn pa wezen rijden maar dat ging wel goed...quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef pullup het volgende:
Over een jaar of 5 weer proberen![]()
[ twitter ]
‘Madison’ als voornaam komt uit een film.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:05 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Grappig, zouden ze ook voor Nederland eens moeten doen bij elke provincie
Ik heb ook mijn eerste ritjes zo gemaakt, ging ook beter dan ditquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook wel eens met mn pa wezen rijden maar dat ging wel goed...
Hey Marcquote:
Ik kwam deze nog tegenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Madison’ als voornaam komt uit een film.
Ik had maar 10 lessen nodig of zo en had binnen 2 maand mn rijbewijs of zoquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn eerste ritjes zo gemaakt, ging ook beter dan dit
ZO dat is snelquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had maar 10 lessen nodig of zo en had binnen 2 maand mn rijbewijs of zo
Tijdens je rijles?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:39 schreef chufi het volgende:
Rij-instructeur was een bekende .... Ben ook gewoon 140 wezen scheuren over de snelweg ...
Dan had hij wel een goed vertrouwen in jequote:
Die is heel treffend.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kwam deze nog tegen
https://www.instagram.com(...)MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Kreeg hem van een Marloes doorgestuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |