Catalina.quote:
Dat soort series zijn er al hoor.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Heb net The Crown gekeken ..... benieuwd of er ooit nog De Kroon gemaakt wordt
Consolidated PBY Catalinaquote:
De buikschuivertquote:Op donderdag 7 december 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Consolidated PBY Catalina
[ afbeelding ]
Heeft in WO 2 belangrijke taken gehad, spoorde de Bismark op en de invasievloot naar midway, redde drenkelingen en is een mooi vliegtuig om te zien..
Jacques Cousteau had er ook één.quote:
Die kwam ook wel veel op het water en daaronderquote:Op donderdag 7 december 2023 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jacques Cousteau had er ook één.
Kippie en een rarequote:
quote:
Die voorbijging.quote:
Geen idee, had het 'm gevraagd toen-ie voorbijkwam.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een zware zwartekousen-dominee of valt dat wel mee?
Hey Koen, lang niet gezien. Alles goed?quote:
Alles primaquote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Koen, lang niet gezien. Alles goed?
KIjk nooit de filmpjes, maar die van de panda's altijd wel. Ze blijven leukquote:
Ik was een tijdje geen nieuwe meer tegen gekomen maar nu wel weer af en toequote:Op donderdag 7 december 2023 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KIjk nooit de filmpjes, maar die van de panda's altijd wel. Ze blijven leuk
Leuk hoor. We wachten gewoon weer op de volgendequote:Op donderdag 7 december 2023 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geen nieuwe meer tegen gekomen maar nu wel weer af en toe
Vroeg me nu net af of ze een beetje te vreten zouden zijn aan het spit of op de grill, die kutbeestenquote:
Mijn glas idd, kom hem eens vullen.quote:
Sly, vriend van het goede leven.quote:
Hoooi Badeendje!2@quote:Op donderdag 7 december 2023 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sly, vriend van het goede leven.
Je moet de groeten hebben van mijn parkiet.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoooi Badeendje!2@
Alles goed ook?
Is er een vlees tpoic?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik, geef ff antwoord op deze vraag in het meet-topic als je het niet erg vindt
Tof!quote:Op donderdag 7 december 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet de groeten hebben van mijn parkiet.
Neen, dan zou ik wel gegaan zijnquote:
Als het had gemogen? Ik vond het tof om je te ontmoeten.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neen, dan zou ik wel gegaan zijn. Leuke gast, Koenn!@ Iedereen daar was wel oké. Het ging van: "wel oké tot uiterst vriendelijk", als het gaat om de mieters die ik heb gemiet
![]()
![]()
Ik had wel weer ff langs gegaan (als het had gemogen), maar heb nu al iets staan zaterdag. Volgende keer ben ik er weer bij. Dan komt Leandra ook (hoop ik)!@
Bedanktquote:Op donderdag 7 december 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het had gemogen? Ik vond het tof om je te ontmoeten.
quote:Op donderdag 7 december 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het had gemogen? Ik vond het tof om je te ontmoeten.
Ik kan het wel, nou ja soms als het uitkomt.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bedankt! I vond jou ook daar veel aardiger dan hier in de sc
![]()
Nighty Night en veel plezier op de meet!quote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het wel, nou ja soms als het uitkomt.
De meet zal wel weer leuk worden. Het zal tof zijn om je ook weer te zien.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nighty Night en veel plezier op de meet!
Nou dat zelfs de chinezen ze niet te vreten vinden is misschien hun redding geweest tot nu toequote:Op donderdag 7 december 2023 23:34 schreef sly-nl het volgende:
Marcussz, alles goed?
Ff gezocht op die vraag v zojuist:"Chinese scientists have found evidence that prehistoric people ate giant pandas. The Explainer has previously described the flavors of whale, sloth, dinosaur, horse, and even human. How does giant panda meat taste?
Terrible, apparently. In 1983, a Chinese villager named Leng Zhizhong was tried for illegally killing a giant panda. He told the judge that his wife cooked the meat with turnips, but they didn’t enjoy it, so he fed some to his pigs and gave the remainder to his sister" Wel lief van Leng"![]()
Und @:pullup
Moest "Leng" wezen, niet "Zeng"![]()
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:
Wel goed, ben weer aan het opkrabbelen.quote:
Dat is fijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed, ben weer aan het opkrabbelen.
En met jou?
Ga je nog wel eens naar het buitenland?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Ik zal blij zijn als het vier uur vanmiddag is. Wel toe aan weekend.
Ja wel soms maar veel Duitsland laatste twee jaarquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar het buitenland?
O dat is jammer, maar dan ben je nu ook wel vaker thuis. Dat is af en toe ook wel eens lekker toch?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel soms maar veel Duitsland laatste twee jaar![]()
En zou eigenlijk nu in België aan het werk zijn tot kerst maar project werd op het laatste moment afgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |