Hey Chanelquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:20 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
hoop dat je pc weer gemaakt kan worden Pullup!
Visite ontvangen.quote:
Je oplader is dus kaput... vermoed ikquote:Op zaterdag 9 december 2023 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs het lampje op de oplader licht niet meer op als ik hem aansluit😬 maandag is die reparatie shop pas weer open🤷
Nee, is echt een routine geworden om hier te komen vogels te kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Of de oplaadpoort is vuil of kapoet, is in Amsterdam niet een reparatieshop vandaag wel open is, is toch een wereldstad?
En wij hier
Hey Deisyykunnen niet zo lang zonder vogeltjes
Lekkerquote:
Hey Heerquote:
Gezellig.quote:
Eten afmaken en dan wachten op de Fokkersquote:
Ah, is er een meet?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eten afmaken en dan wachten op de Fokkers![]()
Vraag je dat serieus?quote:
Nou ja, wist niet dat het vandaag wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vraag je dat serieus?Dat topic is er al even.
Mijn laatste. Althans, die ik organiseer
Oh zo. Ja, vandaag. Als je ff doorfietst ben je nog op tijdquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, wist niet dat het vandaag was
Waar is het?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, vandaag. Als je ff doorfietst ben je nog op tijd
Den Haag .. je moet de fiets op de trein zetten, schat ik zo inquote:
Dan ben ik met de auto al 2.5 uur onderwegquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Den Haag .. je moet de fiets op de trein zetten, schat ik zo in
Weet ik, je had al eens eerder geschreven, dat het te ver is.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ben ik met de auto al 2.5 uur onderweg
Ik heb wel familie in de buurt wonen van Den Haag.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Weet ik, je had al eens eerder geschreven, dat het te ver is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |