quote:Vanaf 30 augustus, elke werkdag, 19:00, NPO 1.
Sophie Hilbrand heeft Op1 ingeruild voor de opvolger van De vooravond. Ze wisselt de presentatie om de week af met de debuterende talkshowhost Khalid Kasem. De advocaat werd vorig jaar tweede in De slimste mens.
Vaker een talkshow presenteren, dat zag Sophie Hilbrand wel zitten na anderhalf jaar Op1. Dat gaat gebeuren in Khalid & Sophie, de vervanger van het vroegtijdig gestopte De vooravond dat volgens BNNVARA urgentie miste. Hilbrand wisselt de presentatie om de week af met Khalid Kasem.
Spreker
Het is voor de advocaat de eerste keer dat hij talkshowhost is, maar niet de eerste keer in een televisiestudio. Tijdens zijn optredens in De wereld draait door en De slimste mens, waarin hij vorig jaar tweede werd, bleek hij al een sympathieke tv-persoonlijkheid te hebben en bovenal een goed spreker te zijn met een scherp analytisch vermogen.
Vervanger
Voor collega Hilbrand is inmiddels een vervanger gevonden bij Op1. Oude bekende Nadia Moussaid heeft haar plek ingenomen naast Hugo Logtenberg.
Heerlijk die woedende Amsterdamse koppen.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Mag in de OP @:superniger
Wat een geklooi zeg.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:28 schreef spapaars het volgende:
Khalid & Sophie tóch op plek Op1
https://www.mediacourant.(...)-standje-verwarrend/
Slechte zaak. Op1 was nog redelijk goed, K&S is vaak behoorlijk cringe-waardig.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:28 schreef spapaars het volgende:
Khalid & Sophie tóch op plek Op1
https://www.mediacourant.(...)-standje-verwarrend/
Dit.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Slechte zaak. Op1 was nog redelijk goed, K&S is vaak behoorlijk cringe-waardig.
Wie waren er? Deden ze eens extra hun best om neutraal te zijn ? Ik vind het even gruwelijk als OP1.quote:
Burgemeester van Meierijstad, een ondernemer, een vluchteling en een ondersteuner van vlhchtelingenquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie waren er? Deden ze eens extra hun best om neutraal te zijn ? Ik vind het even gruwelijk als OP1.
Wat gebeurde er ? "Kan" het niet meer aanzien.quote:
MED / Bronnen toevoegen aan posts.quote:Het nieuws in het kort
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sophie laat uwe pener zien @:zipportal
Sophie heeft al eens een prijs mét microfoon aan Albert Verlinden uitgereikt. Is volgens mij nog een rechtszaak over geweest.quote:
Wat dacht je Pauw & Sophiequote:
https://www.nu.nl/media/6(...)alkshow-bnnvara.htmlquote:Het NPO1-programma heet voorlopig Sophie & Jeroen.
En dit.quote:
Ja hier filmpje https://twitter.com/paulinthedark/status/1752040490944340443quote:
Ja ik zie het nu. Khalid is helemaal geweldig en fantastisch.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hier filmpje https://twitter.com/paulinthedark/status/1752040490944340443
Jezus wat fout zeg.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hier filmpje https://twitter.com/paulinthedark/status/1752040490944340443
Ik vind Hanneke maar een enge vrouw. Ik kan m’n vinger er niet op leggen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jezus wat fout zeg.
En dan Hanneke die alleen maar over zichzelf begint te oreren.
Sophie en Waldemar passen perfect bij elkaar, 2 irritante personenquote:
Wat haar toegevoegde waarde op tv is, weet niemand. Die mag best wel van de buis.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:21 schreef TLC het volgende:
Sophie en Waldemar passen perfect bij elkaar, 2 irritante personen
Zet 'm dan op een andere zender of zo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat haar toegevoegde waarde op tv is, weet niemand. Die mag best wel van de buis.
Bedreigingquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
Oja, Eric Heiden was ooit ook een bedreiging voor de nederlandse topschaatsers. En een aantrekkelijke vent (heel lekker, hahaha) ook nog, in Heerenveen ooit live zien schaatsen (was een enorme sportfan van Art en Keesie).
Als je van hard autorijden houdt snap ik de fan voor de formule1 nu.
We zijn van hem af. Voorlopig.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:41 schreef TLC het volgende:
Is dit Gordon maand of zo ? die vent is werkelijk iedere dag op tv
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De oven in. @:zipportal @:onlogisch
Waarom lach je om mensen die fascisme bekritiserenquote:
Wat is er fascisme aan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom lach je om mensen die fascisme bekritiseren
Kennelijk kan tong het ook niet uitleggen terwijl die notabene half Italiaans is en dus een fascist bij uitstek.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:37 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig herkent fascisme niet, er wordt niks meer geleerd op school.
Dat zal de generatiekloof wel zijn. de jeugd van tegenwoordig moet alles kennelijk uitgelegd krijgen in Tiktok-filmpjesquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk kan tong het ook niet uitleggen terwijl die notabene half Italiaans is en dus een fascist bij uitstek.
En jij kan ook niet uitleggen wat er fascistisch is aan die video met je wiki linkje.
Zelfs al heb je fascismekunde gestudeerd op school zoals jij dan kun je het dus niet uitleggen. Helder.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat zal de generatiekloof wel zijn. de jeugd van tegenwoordig moet alles kennelijk uitgelegd krijgen in Tiktok-filmpjes
Aan Sophie of aan jou ga je ook geen buitenspel uitleggen. Onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs al heb je fascismekunde gestudeerd op school zoals jij dan kun je het dus niet uitleggen. Helder.
Als meerdere mensen dit probleem met jou hebben, misschien ligt het dan aan jou?quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs al heb je fascismekunde gestudeerd op school zoals jij dan kun je het dus niet uitleggen. Helder.
Gruwelijk die Soundos. Ik heb het gelukkig niet gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:41 schreef Dutch_view het volgende:
Raymond Mens was net leuk aan het vertellen komt die Soundos er weer doorheen kwaken![]()
Met als gevolg dat de tijd om was en Raymond nog niet klaar was met zijn verhaal
Soundos![]()
En Sophie als waardeloze gespreksleider
BNN/Vara en kritische vragen stellen...nee dat gaat niet samen..quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:35 schreef loveli het volgende:
Soumaya Sahla aan tafel, de rest van de gasten moest ophoepelen. Jammer, ik heb er niet heel veel vertrouwen in dat Sophie goed is het stellen van de juiste vragen.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:03 schreef Mike het volgende:
Ik keek even op Twitter: zelden gezien dat een interviewer in dezelfde mate zowel geprezen als afgemaakt wordt. Het is maar net waar je op het politieke spectrum staat hoe je vanavond tegen Pauw aankijkt, schijnbaar.
Ik vond hem lekker scherp, maar ook af en toe een beetje goedkoop proberen te scoren, zoals met die cijfers (die wellicht niet actueel waren).
Da's al beter dan de aflevering van gister, die we allemaal unaniem kut vondenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:03 schreef Mike het volgende:
Ik keek even op Twitter: zelden gezien dat een interviewer in dezelfde mate zowel geprezen als afgemaakt wordt. Het is maar net waar je op het politieke spectrum staat hoe je vanavond tegen Pauw aankijkt, schijnbaar.
Ik vond hem lekker scherp, maar ook af en toe een beetje goedkoop proberen te scoren, zoals met die cijfers (die wellicht niet actueel waren).
Nu de extreem linkse Eerdmans aan het woord.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit? Nu wel een video mét Eus zelfs.
[ x ]
Hij doet het weer goed. Niet gelijk in de aanval.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:23 schreef superniger het volgende:
Jeroen moet die klootzak van bunqbank slopen .
Ik vind dat deze gast z'n verhaal goed brengt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:23 schreef superniger het volgende:
Jeroen moet die klootzak van bunqbank slopen .
Volgens mij cartooniste. Ik vind haar ook niks. Maar dat heb ik met de meeste vaste tafelgasten. Klein vijvertje met niks grootsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:36 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ali mocht zijn verhaal niet uitleggen van Jeroen en die rooie doos. Wie de fuck was dat eigenlijk en wanneer ze aangeeft hetzelfde te doen als die andere mevrouw die opgelicht is maakt haar ook een domme kut.
Ik stem links maar was het erg ? Net wel fascinerende televisie bij omroep ON. Een zgn lijsttrekkers debat. Met 4 (extreem) rechtse kandidaten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:26 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is die Sophie aan het slijmen en kwijlen bij Timmermans
Zijn antwoord op de vraag waarom de bank niet bereikbaar is, was dat de bank mensen niet belt omdat mensen zo vaak opgelicht worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:36 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ali mocht zijn verhaal niet uitleggen van Jeroen en die rooie doos. Wie de fuck was dat eigenlijk en wanneer ze aangeeft hetzelfde te doen als die andere mevrouw die opgelicht is maakt haar ook een domme kut.
Ja de suggestie werd gewekt dat als je een bank wel zou kunnen bellen, dat het dan wel even opgelost zou worden als je op een link klinkt, meermaals je gebruikersnaam en wachtwoord invult, betalingen bevestigt via FaceID. Voor je de juiste persoon bij ING, Rabo of ABN aan de telefoon hebt ben je ook al te laat lijkt mij?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn antwoord op de vraag waarom de bank niet bereikbaar is, was dat de bank mensen niet belt omdat mensen zo vaak opgelicht worden.
Dat is het antwoord op de vraag niet, ongelofelijke natnek. Hij gaat totaal voorbij aan het grootste probleem, dat mensen die voor meer dan een ton opgelicht zijn hem moeten stalken naar bijeenkomsten waar hij ook is, puur omdat het onmogelijk is een mens te spreken te krijgen.
Maar die arme man toch die de ruimte niet krijgt zijn straatje schoon te vegen zijn verhaal uit te leggen
Stel je nou eens voor he, dat jij door een slimme truc voor een ton bent opgelicht.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja de suggestie werd gewekt dat als je een bank wel zou kunnen bellen, dat het dan wel even opgelost zou worden als je op een link klinkt, meermaals je gebruikersnaam en wachtwoord invult, betalingen bevestigt via FaceID. Voor je de juiste persoon bij ING, Rabo of ABN aan de telefoon hebt ben je ook al te laat lijkt mij?
Wat een verschil met Sophie hè ?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef Arcee het volgende:
Wat een meester is Pauw hier toch in. Zet die Sonja Barend-award maar vast klaar.
Ja Plasterk heeft wmb (en ik ben een Plasterk-hater) zijn kant van het verhaal wel goed neergezet. Bijvoorbeeld dat hij die patent-aanvraag ook vooraf had voorgelegd aan de voorzitter van de vakgroep en dat die akkoord was, dat staat niet in het NRC-artikel, maar dat is vrij cruciaal. En zelfs ook aan de directeur van AMC. NRC suggereert dat al die mensen pas achteraf op de hoogte zijn gesteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik lees nu overal dat Plasterk het verhaal van NRC helemaal onderuit heeft gehaald. Maar hij heeft gewoon wat dingen ontkend en ondanks dat het hem een premierschap heeft gekost doet hij niet eens aangifte. Zo sterk is het toch helemaal niet of ben ik nou gek?
Ja, precies. Ik vraag me dus nu af of die directeur van het AMC nu niet voor de tv zit en roept: dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja Plasterk heeft wmb (en ik ben een Plasterk-hater) zijn kant van het verhaal wel goed neergezet. Bijvoorbeeld dat hij die patent-aanvraag ook vooraf had voorgelegd aan de voorzitter van de vakgroep en dat die akkoord was, dat staat niet in het NRC-artikel, maar dat is vrij cruciaal. En zelfs ook aan de directeur van AMC. NRC suggereert dat al die mensen pas achteraf op de hoogte zijn gesteld.
Dat is nog een beetje welles/nietes. Eigenlijk moet je zowel de journalist als Plasterk aan een tafel hebben, al hun beweringen vaststellen, die factchecken en in een uitzending erna bespreken. Maar zo grondig gaat het helaas nooit in de media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |