abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2023 @ 09:57:56 #201
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211542038
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Voorlopig is het enige geweld dat gebruikt wordt komt van de linkerflank. Vraag dhr Baudet maar eens.
Door de PVV is nimmer geweld gebruikt of poging gedaan.
Niet vanuit hun idealen, maar de partij-leden hebben privé wel wat dingetjes, vaak.
Wilde Doin Grauss niet graag minister worden? Liever niet dus. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211542050
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is een natuurlijke houding wanneer een politiek systeem (of eigenlijk welk ander systeem) het substituut verafschuwt. Ooit waren de liberalen ook niet gecharmeerd dat arbeiders rechten kregen en dergelijke.

Er is in dit land wat terughoudendheid om links aan te spreken op het geweld dat soms gebruikt wordt.
Wat terughoudend is een understatement wmb.

Buitenom een verwardier met een fakkel, is al het politieke geweld van de laatste jaren van links/migranten afkomstig in dit land.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 december 2023 @ 10:00:10 #203
438527 MissButterflyy
pi_211542060
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is een natuurlijke houding wanneer een politiek systeem (of eigenlijk welk ander systeem) het substituut verafschuwt. Ooit waren de liberalen ook niet gecharmeerd dat arbeiders rechten kregen en dergelijke.

Er is in dit land wat terughoudendheid om links aan te spreken op het geweld dat soms gebruikt wordt.
Welk geweld gebruikt links? Dat een idioot met een bierflesje en een paraplu op het hoofd van Baudet slaat, is toch niet de verantwoordelijkheid van linkse partijen of kiezers? Die hebben dat geweld massaal afgekeurd ipv toegejuicht.
pi_211542062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niet vanuit hun idealen, maar de partij-leden hebben privé wel wat dingetjes, vaak.
Waar gaat dit nu weer over?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 december 2023 @ 10:01:05 #205
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211542072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Buitenom een verwardier met een fakkel, is al het politieke geweld van de laatste jaren van links/migranten afkomstig in dit land.
Ja er is heel veel schamper omdat formeel te benoemen, hoewel mensen het stiekem natuurlijk ook wel weten. Maar ook van die theepot gaat wel een keer de deksel ;)
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 7 december 2023 @ 10:01:41 #206
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211542080
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah ja, want dan maakt het niet meer uit dat je allerlei ondemocratische plannen propageert of zo?

Ben wel benieuwd over welke goede punten je het hebt. Is hij lief voor zijn cavia?
een partij die mag haar programmapunten opschrijven, in het geval van de PVV zal het daar bij blijven , niets staat een deelname aan een coalitie in de weg

Ik denk dat men in overleg met anderen vakkundige ministers gaat aanleveren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 7 december 2023 @ 10:02:05 #207
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211542085
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Welk geweld gebruikt links? Dat een idioot met een bierflesje en een paraplu op het hoofd van Baudet slaat, is toch niet de verantwoordelijkheid van linkse partijen of kiezers? Die hebben dat geweld massaal afgekeurd ipv toegejuicht.
Nou, antifa is een duidelijk linkse stroming natuurlijk. Dus mensen die voor die stroming uitkomen noem ik natuurlijk links. Die noem ik niet conservatief-liberaal of christendemocraat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 7 december 2023 @ 10:02:16 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211542086
quote:

[..]
Voorlopig is het enige geweld dat gebruikt wordt komt van de linkerflank. Vraag dhr Baudet maar eens.
Vooralsnog is de inschatting van de AIVD dat de grootste bedreiging na jihadisme uit de extreemrechtse hoek komt.
Huilen dan.
pi_211542094
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij hebt signalen opgepikt dat er binnenkort geweld gebruikt wordt?
De PVV is democratisch gekozen, maar intern niet democratisch georganiseerd. Ik denk dat dat is omdat GW bang is van binnen uit gesaboteerd te worden. Een terecht risico denk ik.
Hoe zie je dat "saboteren" precies voor je?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 december 2023 @ 10:03:25 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211542100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een parij die mag haar programmapunten opschrijven in het geval van de PVV zal het daar bij blijven , niets staat een deelname aan een coalitie in de weg

Ik denk dat men in overleg met anderen vakkundige ministers gaat aanleveren
Wanneer ondemocratische plannen een regeringsdeelname niet in de weg staan dan zou ik me ernstig zorgen gaan maken. Begrijp je wel wat je zegt?
Huilen dan.
  donderdag 7 december 2023 @ 10:05:43 #211
323876 michaelmoore
pi_211542118
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wanneer ondemocratische plannen een regeringsdeelname niet in de weg staan dan zou ik me ernstig zorgen gaan maken. Begrijp je wel wat je zegt?
ja die staan een deelname als minderheid niet in de weg

PVV is een minderheid in een coalitie , SGP wil abortus verbieden die kan ook meedoen
VVD wilde dividendbalasting afschaffen, gaat ook niet door
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 7 december 2023 @ 10:07:21 #212
319979 Fok-it
All is well
pi_211542135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

PVV is een minderheid in een coalitie
Wut
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211542148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Migranten is volstrekt niet hetzelfde als links.

Voor het gemak negeer je verder ook aanslagen op moskeeën. En volgens mij is Els Borst vermoord vanwege haar euthanasiewet, door een halve gare. Maar niet zo half gaar dat hij alleen met TBS ervanaf kwam, nee hij kreeg ook 8 jaar cel.

Je hoeft bovendien maar even over de grenzen heen te kijken (meestal niet het sterkste punt van PVV'ers) en er zijn legio voorbeelden rechts extremistisch geweld te vinden.

Denk maar eens aan Breivik bijvoorbeeld.

Punt is dat aan alle kanten extremisten zitten.
  donderdag 7 december 2023 @ 10:09:13 #214
323876 michaelmoore
pi_211542151
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wut
in een coalitie VVD , PVV, NSC en BBB is 37 zetels geen meerderheid
pi_211542163
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vooralsnog is de inschatting van de AIVD dat de grootste bedreiging na jihadisme uit de extreemrechtse hoek komt.
Dat is ook alleen maar omdat extreemrechts in potentie vele malen meer competent is en extreem-linkse verlangens al lang en breed gerealiseerd worden. Overigens komt de jihad-dreiging ook gewoon op het conto van cultureel-links.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 7 december 2023 @ 10:10:37 #216
438527 MissButterflyy
pi_211542167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Waar gaat dit nu weer over?
Deze. Dat zou wel lachen worden.

https://www.nrc.nl/nieuw(...)ld-van-dion-a4031430
pi_211542168
quote:

[..]
Je duikt van je eigen onderwerp mbt fascisme op staatsniveau naar een ander punt.

Ik keur geweld tegen politici ook af. Maar ik laat het aan de autoriteiten over om zo’n burger te arresteren.

Alleen vraag ik me wel af; als jij naar de wereld en de geschiedenis kijkt en hoe dingen zowel met rechts als communistisch fascisme zich ooit hebben ontwikkeld hebben en nu elders ontwikkelen. Stimuleer jij dat bevolkingen toekijken en het over zich heen laten komen? Ongeacht of het links- of rechts fascisme is?
  donderdag 7 december 2023 @ 10:11:36 #218
323876 michaelmoore
pi_211542173
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
ik neem aan dat dion dat niet voor het zeggen heeft en wilders ook niet, dat gaat in overleg

statasecretaris voor zielig ezeltjes kan wel, of hoofd dierenpolitie
  donderdag 7 december 2023 @ 10:12:58 #219
438527 MissButterflyy
pi_211542185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik neem aan dat dion dat niet voor het zeggen heeft en wilders ook niet, dat gaat in overleg

I know, maar zoiets was hij wel al aan het blaten in de media.
  donderdag 7 december 2023 @ 10:14:01 #220
319979 Fok-it
All is well
pi_211542193
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
in een coalitie VVD , PVV, NSC en BBB is 37 zetels geen meerderheid
Nee hehe.

Maar wat wil je daarmee zeggen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211542202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik vind het prima als er weer een dierenpolitie komt, de eerste prioriteit zou dan het handhaven op mishandeling van landbouwvee op boerderijen en in slachterijen moeten zijn.
pi_211542244
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik vind het prima als er weer een dierenpolitie komt, de eerste prioriteit zou dan het handhaven op mishandeling van landbouwvee op boerderijen en in slachterijen moeten zijn.
Als je veedieren en huisdieren aan elkaar gelijkstelt, mag je het immer blaffende keffertje van de buurvrouw dan ook slachten?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211542272
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Als je veedieren en huisdieren aan elkaar gelijkstelt, mag je het immer blaffende keffertje van de buurvrouw dan ook slachten?
Daar zit toch maar amper vlees aan joh.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211542303
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daar zit toch maar amper vlees aan joh.
Welke klootzak eet nou dieren?
pi_211542319
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nee, enkel de buurvrouw (ik neem dat ze links van je woont)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')