Ik eet nog vlees, maar ik vind de punten van de veganisten hier zeer terecht. Zal niet mijn eigen comfort-zone gaan verdedigen. Volg daarin liever de weg waar het naartoe zou kunnen gaan dan maar met kul-argumenten aan het oude blijven vastplakken.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als je veedieren en huisdieren aan elkaar gelijkstelt, mag je het immer blaffende keffertje van de buurvrouw dan ook slachten?
Ik pak vanavond nog even een extra wortel! Dat zal ze leren, die opgeblazen vleeseters!quote:Op donderdag 7 december 2023 10:23 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Welke klootzak eet nou dieren?
Uiteraard moet dierenmishandeling juist daar bestreden worden, maar veganisten hebben natuurlijk wel 300 kilo boter op hun hoofden met dat massa-extinctie dieet van ze.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Beathoven het volgende:
Ik eet nog vlees, maar ik vind de punten van de veganisten hier zeer terecht. Zal niet mijn eigen comfort-zone gaan verdedigen. Volg daarin liever de weg waar het naartoe zou kunnen gaan dan maar met kul-argumenten aan het oude blijven vastplakken.
Hahahaaquote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nee, enkel de buurvrouw (ik neem dat ze links van je woont)
Zoals?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat extreemrechts in potentie vele malen meer competent is en extreem-linkse verlangens al lang en breed gerealiseerd worden.
Cultureel-links (whatever that may be) is begonnen met onrust stoken in Afghanistan, Syrië, Irakquote:Overigens komt de jihad-dreiging ook gewoon op het conto van cultureel-links.
Welk dieet?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Uiteraard moet dierenmishandeling juist daar bestreden worden, maar veganisten hebben natuurlijk wel 300 kilo boter op hun hoofden met dat massa-extinctie dieet van ze.
Ik heb vroeger wel eens en houtduif geroosterd, mar daar zat echt niets aanquote:Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar zit toch maar amper vlees aan joh.
Ik volg deze even niet. Enlighten me.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Uiteraard moet dierenmishandeling juist daar bestreden worden, maar veganisten hebben natuurlijk wel 300 kilo boter op hun hoofden met dat massa-extinctie dieet van ze.
Al dat waar ''extreem rechts'' door groeit natuurlijk.quote:
Waarom zou dat onrust stoken aanleiding moeten geven om de boel hier om te toveren? Daar zit nog iets tussen, en aldaar vind je het antwoord.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
Cultureel-links (whatever that may be) is begonnen met onrust stoken in Afghanistan, Syrië, Irak.
Het avocado-soja-dieet natuurlijk.quote:
Hoe is het (willen) afschaffen van de dividendbelasting precies ondemocratisch? Verder: de SGP heeft nooit in een kabinet gezeten. Wat zou daar de reden voor zijn?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die staan een deelname als minderheid niet in de weg
PVV is een minderheid in een coalitie , SGP wil abortus verbieden die kan ook meedoen
VVD wilde dividendbalasting afschaffen, gaat ook niet door
Kan je dat concreet maken?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Al dat waar ''extreem rechts'' door groeit natuurlijk.
We hadden het over jihadisme, toch? Waar komt dat toch vandaan...quote:[..]
Waarom zou dat onrust stoken aanleiding moeten geven om de boel hier om te toveren? Daar zit nog iets tussen, en aldaar vind je het antwoord.
Wat denk je dat er allemaal wel niet aan leven moet wijken om dat groene spul op hun boordjes te krijgen?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:33 schreef Beathoven het volgende:
Ik volg deze even niet. Enlighten me.
Voor soja wordt veel regenwoud gekapt helaas ja. Al gaat al die soja die daar verbouwd wordt niet naar veganisten, maar naar vee(voer). Vee waar ook weer ontzettend veel ruimte voor gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het avocado-soja-dieet natuurlijk.
avocado's zijn ook wel een beetje mede de ziekte van de wereld aan het worden gegeven de groeiende populariteit en de hoeveel water die er nodig is.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het avocado-soja-dieet natuurlijk.
iets is democratisch , aks het democratisch besloten wordt hequote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe is het (willen) afschaffen van de dividendbelasting precies ondemocratisch? Verder: de SGP heeft nooit in een kabinet gezeten. Wat zou daar de reden voor zijn?
Ja, maar als je vlees weer moet ondervangen met iets anders (je moet dan immers meer bonen of whatever eten), dan telt dat ook weer op.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
Voor soja wordt veel regenwoud gekapt helaas ja. Al gaat al die soja die daar verbouwd wordt niet naar veganisten, maar naar vee(voer). Vee waar ook weer ontzettend veel ruimte voor gemaakt moet worden.
Mohammed. En ondanks eeuwen aan invasie-pogingen, was dat niet echt een probleem. Tot Mohammed de 20ste hier mocht wonen want ''cultuur is immer veranderlijk, en onze huidige is eigenlijk toch kut''.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
We hadden het over jihadisme, toch? Waar komt dat toch vandaan...
Maar dat zijn geen ondemocratische plannen.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die staan een deelname als minderheid niet in de weg
PVV is een minderheid in een coalitie , SGP wil abortus verbieden die kan ook meedoen
VVD wilde dividendbalasting afschaffen, gaat ook niet door
sojabonen bevatten net zoveel eiwit als vlees, en dat geven we aan de koeien , mais idem ditoquote:Op donderdag 7 december 2023 10:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, maar als je vlees weer moet ondervangen met iets anders (je moet dan immers meer bonen of whatever eten), dan telt dat ook weer op.
Verschil is wel dat voor de productie van vlees meer plantaardig eiwit nodig is dan wanneer we rechtstreeks plantaardige eiwitten consumeren.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, maar als je vlees weer moet ondervangen met iets anders (je moet dan immers meer bonen of whatever eten), dan telt dat ook weer op.
quote:Op donderdag 7 december 2023 10:41 schreef michaelmoore het volgende:
sojabonen bevatten net zoveel eiwit als vlees, en dat geven we aan de koeien , mais idem dito
dan krijgen we een heel klein beetje melk terug die minder gezond is
Het zou best kunnen dat het netto minder kost (je kan nog bakkeleien over de benodigde enzymen ed, en het leven dat wél kan bestaan op het grasveld van de koe), maar dat laat onverlet dat veganisten graag wegkijken van het leed dat ze desondanks veroorzaken. Ieders (voort)bestaan gaan ten koste van iets, en dat moeten ze gewoon eens gaan accepteren.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:41 schreef Wantie het volgende:
Verschil is wel dat voor de productie van vlees meer plantaardig eiwit nodig is dan wanneer we rechtstreeks plantaardige eiwitten consumeren.
Gewoon wat minder vlees eten, dat scheelt al.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik prakizeer er niet over.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gewoon wat minder vlees eten, dat scheelt al.
Fuck de generaties na mij. En voor mij. Sterker nog, fuck iedereen! Zolang ik maar weer nostalgisch goedkoop shag kan roken en vroeg met pensioen kan!quote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ook nog eens alles goedkoper! En weer met 65 met pensioen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |