abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2023 @ 09:43:40 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211541907
quote:
18s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nou niet voor buitenlanders. En ook niet voor die linkse deugneuzen. Voor het vollek!
Dju. Had wel zin in meer geld.
Huilen dan.
pi_211541909
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
CDA zit bij Orban, wat is je punt?
Bij politieke extremen komt ook het geweldscomponent kijken, en uitgesproken racisme en discriminatie. Dat is bij de PVV beide niet aanwezig. Dat ze niet altijd met twee woorden spreken wordt breed erkend, maar het predicaat extreem is hier niet op van toepassing.
Er is een niet-geweldadige ondemocratische en gewelddadige ondemocratische component bij extremen. De (schijnbare) afwezigheid (nog) van geweld maakt niet dat het niet extreem kan zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 december 2023 @ 09:44:58 #178
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211541920
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En ook nog eens alles goedkoper! En weer met 65 met pensioen! _O_
En dan zeggen ze dat Geert geen goede plannen heeft. :')x100
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 7 december 2023 @ 09:45:16 #179
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211541927
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er is een niet-geweldadige ondemocratische en gewelddadige ondemocratische component bij extremen. De (schijnbare) afwezigheid (nog) van geweld maakt niet dat het niet extreem kan zijn.
Jij hebt signalen opgepikt dat er binnenkort geweld gebruikt wordt?
De PVV is democratisch gekozen, maar intern niet democratisch georganiseerd. Ik denk dat dat is omdat GW bang is van binnen uit gesaboteerd te worden. Een terecht risico denk ik.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211541938
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah ja, want dan maakt het niet meer uit dat je allerlei ondemocratische plannen propageert of zo?

Ben wel benieuwd over welke goede punten je het hebt. Is hij lief voor zijn cavia?
Voor zijn katten. En hij gaat graag naar de Efteling.
pi_211541945
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De PVV is democratisch gekozen, maar intern niet democratisch georganiseerd. Ik denk dat dat is omdat GW bang is van binnen uit gesaboteerd te worden. Een terecht risico denk ik.
Hij is bang dat hij dan van het pluche afgetrapt wordt, want Geert Wilders zit er niet voor het volk, maar enkel en alleen voor zichzelf.
  donderdag 7 december 2023 @ 09:48:05 #182
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211541953
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:47 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hij is bang dat hij dan van het pluche afgetrapt wordt, want Geert Wilders zit er niet voor het volk, maar enkel en alleen voor zichzelf.
Dat zal het zijn inderdaad.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211541958
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
CDA zit bij Orban, wat is je punt?
Bij politieke extremen komt ook het geweldscomponent kijken, en uitgesproken racisme en discriminatie. Dat is bij de PVV beide niet aanwezig. Dat ze niet altijd met twee woorden spreken wordt breed erkend, maar het predicaat extreem is hier niet op van toepassing.
Eh.. het is bij de PVV *nog* niet aanwezig omdat de PVV nog niet in een regering zit; en de kans klein is dat ze erin komen.

Maar de PVV is in vergelijking met andere partijen meer een magneet voor dubieuze figuren. De eerste de beste (en beste) integere man die ze konden vinden bleek een megafraudeur.

Zodra de PVV echt zou moeten regeren en ze merken dat hun eigen kiezer punten van kritiek begint te zien in onuitvoerbaarheid dan is wat je bij fascististen ziet, dat ze tanden bij gaan schakelen ipv gas terug gaan nemen omdat ze uiteraard geen linkse mietjes zijn maar continue de spierballen moeten tonen.

Dan gaat het van kwaad tot erger.
pi_211541968
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee, maar je weet het nooit. Er zijn best aanhangers van PVV die geweld niet zullen schuwen.

De PVV is niet alleen intern niet democratisch, maar is ook in bepaalde denkbeelden niet democratisch.
  donderdag 7 december 2023 @ 09:50:32 #185
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211541970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Eh.. het is bij de PVV *nog* niet aanwezig omdat de PVV nog niet in de regering zit. Maar de PVV is in vergelijking met andere partijen meer een magneet voor dubieuze figuren. De eerste de beste (en beste) man die ze konden vinden blijkt een megafraudeur.

Zodra de PVV echt zou moeten regeren en ze merken dat hun eigen kiezer punten van kritiek begint te zien in onuitvoerbaarheid dan is wat je bij fascististen ziet, dat ze tanden bij gaan schakelen ipv gas terug gaan nemen omdat ze uiteraard geen linkse mietjes zijn maar continue de spierballen moeten tonen.

Dan gaat het van kwaad tot erger.
Voorlopig is het enige geweld dat gebruikt wordt komt van de linkerflank. Vraag dhr Baudet maar eens.
Door de PVV is nimmer geweld gebruikt of poging gedaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211541972
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:26 schreef nostra het volgende:

[..]
Dit is wel een aardige samenvatting:

[ afbeelding ]

Ik vind de nuance radicaal rechts op 1 (of enkele) punt(en) meer van toepassing. Op sociaal economische punten kan je deze partij niet onder radicaal rechts scharen.

Maar de focus op deze partij zal altijd op het 'radicaal rechtse' vallen.

Daarom dan nu ook de leus: "Stap eens over je schaduw heen".
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211541973
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:23 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het is maar waar je lol in hebt. Vind het persoonlijk vrij triest gedrag. Maar ach, ik snap ergens ook wel dat je er houvast in zoekt.
Over de afgelopen weken heb ik je alleen maar hele nare vergelijkingen zien maken, zien framen en onder water kwalificaties zien posten.

En dan kom jij nu met persoonlijk vrij triest gedrag?

Jammer, heeeeeeeeel jammer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 december 2023 @ 09:52:03 #188
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211541981
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, maar je weet het nooit. Er zijn best aanhangers van PVV die geweld niet zullen schuwen.

De PVV is niet alleen intern niet democratisch, maar is ook in bepaalde denkbeelden niet democratisch.
Dat geweld aspect zit meer op de linkeras.
Nogmaals, heb je voorbeelden op je suggestieve zin - De (schijnbare) afwezigheid (nog) van geweld maakt niet dat het niet extreem kan zijn. - dat er geweld op handen is?

Anders had je bij PVV elk andere politieke partij kunnen schrijven, immers hebben die blijkbaar ook nog niet geweld gebruikt maar gaan dat mogelijk wel doen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211541986
En heeft Amsterdam zich al onafhankelijk verklaard?
  donderdag 7 december 2023 @ 09:52:32 #190
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211541989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Over de afgelopen weken heb ik je alleen maar hele nare vergelijkingen zien maken, zien framen en onder water kwalificaties zien posten.

En dan kom jij nu met persoonlijk vrij triest gedrag?

Jammer, heeeeeeeeel jammer.
Vanaf heden deze user negeren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 7 december 2023 @ 09:53:12 #191
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211541993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:52 schreef Nober het volgende:
En heeft Amsterdam zich al onafhankelijk verklaard?
Hopelijk doen ze dat snel.
Scheelt mooi rijksbijdragen voor het gemeentefonds.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211541996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:51 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ik vind de nuance radicaal rechts op 1 (of enkele) punt(en) meer van toepassing. Op sociaal economische punten kan je deze partij niet onder radicaal rechts scharen.

Maar de focus op deze partij zal altijd op het 'radicaal rechtse' vallen.

Daarom dan nu ook de leus: "Stap eens over je schaduw heen".
Specifiek bij de PVV valt daarbij nog de nuance te maken dat het programma op met name sociaal-economisch gebied fors afwijkt van het stemgedrag in de Kamer, dat veel meer naar rechts tendeert. Hoe dat zich dan in eventuele deelname aan beleidsvorming zal vertalen is de vraag, waar ik nu ook geen antwoord op heb.
pi_211541998
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Voorlopig is het enige geweld dat gebruikt wordt komt van de linkerflank. Vraag dhr Baudet maar eens.
Door de PVV is nimmer geweld gebruikt of poging gedaan.
Maar het is wel lekker om te framen. afa's zijn het probleem niet, dat is de pvv. Voor redenen, ofso.

Paraplu's, taarten, verf op deuren, vandalisme, bedreigingen, bierflesjes en stukken lood. Allemaal komen ze van links in dit land. Maar een verzameling raar volk wat het niet zo heeft op de bestaande politiek en welke alleen via democratische en politieke wijzes dat wil op lossen, is een extreem probleem.
1947-2016
pi_211542001
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat geweld aspect zit meer op de linkeras.
Nogmaals, heb je voorbeelden op je suggestieve zin - De (schijnbare) afwezigheid (nog) van geweld maakt niet dat het niet extreem kan zijn. - dat er geweld op handen is?

Anders had je bij PVV elk andere politieke partij kunnen schrijven, immers hebben die blijkbaar ook nog niet geweld gebruikt maar gaan dat mogelijk wel doen.
Je focust op het verkeerde.

Waar het om gaat is dat extreemrechts ook zonder geweldcomponent extreemrechts is/kan zijn. Daar is een mogelijke geweldcomponent niet beslissend voor.
pi_211542007
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vanaf heden deze user negeren.
Omdat?
1947-2016
  donderdag 7 december 2023 @ 09:55:30 #196
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211542010
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je focust op het verkeerde.

Waar het om gaat is dat extreemrechts ook zonder geweldcomponent extreemrechts is/kan zijn. Daar is een mogelijke geweldcomponent niet beslissend voor.
Nee.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 7 december 2023 @ 09:55:47 #197
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211542014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Omdat?
Omdat het vooral trollen en uit de tent lokken is.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211542029
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Omdat het vooral trollen en uit de tent lokken is.
ik geef bij karel aan dat hij niet zo hypocriet moet zijn.
Lees maar eens terug in vorige delen.
1947-2016
  donderdag 7 december 2023 @ 09:57:29 #199
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211542031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Maar het is wel lekker om te framen. afa's zijn het probleem niet, dat is de pvv. Voor redenen, ofso.

Paraplu's, taarten, verf op deuren, vandalisme, bedreigingen, bierflesjes en stukken lood. Allemaal komen ze van links in dit land. Maar een verzameling raar volk wat het niet zo heeft op de bestaande politiek en welke alleen via democratische en politieke wijzes dat wil op lossen, is een extreem probleem.
Het is een natuurlijke houding wanneer een politiek systeem (of eigenlijk welk ander systeem) het substituut verafschuwt. Ooit waren de liberalen ook niet gecharmeerd dat arbeiders rechten kregen en dergelijke.

Er is in dit land wat terughoudendheid om links aan te spreken op het geweld dat soms gebruikt wordt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211542032
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah ja, want dan maakt het niet meer uit dat je allerlei ondemocratische plannen propageert of zo?

Ben wel benieuwd over welke goede punten je het hebt. Is hij lief voor zijn cavia?
Goeie punten als in rake opmerkingen over zijn standpunten, doen en laten. Niet goed in de zin van het goed zijn van Geert. Hoewel hij vast wel positieve eigenschappen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')