Jep die maakt bij q, veronica, radio 10 en mnm iig sprongenquote:Op dinsdag 5 december 2023 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welk nummer zou dat dan moeten zijn, "I'll be there for you"?
Niks tegen de serie Friends en heel triest dat die gozer is overleden, maar dat nummer is wel heel erg matig. Dus hopelijk valt het mee met de indirecte dodenbonus.quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep die maakt bij q, veronica, radio 10 en mnm iig sprongen
Vorig jaar ook Topsong geweest op 2, dan wil het meestal wel.quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:37 schreef Evenstar het volgende:
Zie dat Fire van Floor ook in keuzelijst staat. Die komt er vast ook wel in met hordes fans van haar.
Lekker veel soul/funk!quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:48 schreef kipknots het volgende:
Mijn lijstje:
Bill Withers - Harlem
Bootsy Collins - I'd Rather Be With You
Cake - The Distance
Curtis Mayfield - Move On Up
Curtis Mayfield - Pusherman
Curtis Mayfield - Superfly
Deee Lite - Groove Is In The Heart
Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn Theme
Fischerspooner - Emerge
Funkadelic - Not Just Knee Deep (part 1)
Funkadelic - One Nation Under A Groove
George Clinton - Atomic Dog
Gil Scott Heron - I Think I'll Call It Morning
Gil Scott Heron - The Bottle
Gil Scott Heron -The Revolution Will Not Be Televised
Goldfrapp - Train
Herbie Hancock - Cantaloupe Island
Herbie Hancock -Rockit
James Blake - Limit to your love
Jamiroquai - Canned Heat
Jaydee - Plastic Dreams
Kool & The Gang - Get Down On It
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (Albumversie)
OutKast - The Way You Move
Parliament - Flash light
Parliament - Give Up The Funk (Tear The Roof Off The Sucker)
Sly & The Family Stone - Family Affair
Sly & The Family Stone - Stand
Sly & The Family Stone - Thank You (Fallettinme Be Mice Elf Agin)
Snoop Doggy Dogg - Gin And Juice
Stevie Wonder - As
Stevie Wonder - Higher Ground
Stevie Wonder - Superstition
The Prodigy - No Good (Start The Dance)
Zapp -More Bounce To The Ounce
Meh. Meer van t zelfdequote:Op dinsdag 5 december 2023 20:37 schreef Evenstar het volgende:
Zie dat Fire van Floor ook in keuzelijst staat. Die komt er vast ook wel in met hordes fans van haar.
Ja, zwaar ondergewaardeerd in de top 2000 dus ik push maar wat goede platen die ik in de keuze lijst tegen kom. Ooit moet er toch eens een P-Funk of Gil Scott Heron plaat in komen.quote:
Ik bewonder je optimisme. Hou dit vastquote:Op dinsdag 5 december 2023 20:59 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ja, zwaar ondergewaardeerd in de top 2000 dus ik push maar wat goede platen die ik in de keuze lijst tegen kom. Ooit moet er toch eens een P-Funk of Gil Scott Heron plaat in komen.
Ik vind haar solowerk ook niks hoor, dus stem er niet op, maar gun het haar wel. Meer dan vele andere artiesten/meuk wat er in komtquote:
Mooi lijstje!quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:48 schreef kipknots het volgende:
Mijn lijstje:
Bill Withers - Harlem
Bootsy Collins - I'd Rather Be With You
Cake - The Distance
Curtis Mayfield - Move On Up
Curtis Mayfield - Pusherman
Curtis Mayfield - Superfly
Deee Lite - Groove Is In The Heart
Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn Theme
Fischerspooner - Emerge
Funkadelic - Not Just Knee Deep (part 1)
Funkadelic - One Nation Under A Groove
George Clinton - Atomic Dog
Gil Scott Heron - I Think I'll Call It Morning
Gil Scott Heron - The Bottle
Gil Scott Heron -The Revolution Will Not Be Televised
Goldfrapp - Train
Herbie Hancock - Cantaloupe Island
Herbie Hancock -Rockit
James Blake - Limit to your love
Jamiroquai - Canned Heat
Jaydee - Plastic Dreams
Kool & The Gang - Get Down On It
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (Albumversie)
OutKast - The Way You Move
Parliament - Flash light
Parliament - Give Up The Funk (Tear The Roof Off The Sucker)
Sly & The Family Stone - Family Affair
Sly & The Family Stone - Stand
Sly & The Family Stone - Thank You (Fallettinme Be Mice Elf Agin)
Snoop Doggy Dogg - Gin And Juice
Stevie Wonder - As
Stevie Wonder - Higher Ground
Stevie Wonder - Superstition
The Prodigy - No Good (Start The Dance)
Zapp -More Bounce To The Ounce
Vorig jaar nog op Gil Scott Heron (the bottle) gestemd, helaas zonder succes.quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:59 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ja, zwaar ondergewaardeerd in de top 2000 dus ik push maar wat goede platen die ik in de keuze lijst tegen kom. Ooit moet er toch eens een P-Funk of Gil Scott Heron plaat in komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghost gaat er natuurlijk nooit inkomen, maar als mijn Spotify nummer 1 artiest (en nummer) moest ik wel. Electric Callboy was dit jaar op nummer twee, maar ook die maken natuurlijk geen kans... en Babymetal geef ik ook weinig kans
![]()
Voornamelijk omdat dat er eentje is die je nergens anders hoort. Maar gelukkig is er dit jaar de Extra 500quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:24 schreef Tussle266 het volgende:
Het lijkt er ook op dat we Ten Years After kwijt gaan raken. Dat zat er natuurlijk wel in gezien de valversnelling, maar ik vind het wel echt heel jammer. Heb daar goede Top2000-herinneringen aan.
Er is natuurlijk die docu geweest, en mensen zien het wellicht als een soort politiek statement. Er werd ook al ergens opgeroepen om het door mij gevreesde Mag ik dan bij jou inderdaad hoger in de lijst te stemmenquote:Op woensdag 6 december 2023 08:12 schreef Tussle266 het volgende:
Er lijkt wel wat actie rondom Fight the Power te zijn, zoals al door één van jullie voorspeld kan ik me herinneren. Is wel wat laat, op woensdagochtend, maar wie weet is het genoeg voor de KKD-lijst.
Kunnen we de ene dan niet op de plek van de andere zetten voortaan?quote:Op woensdag 6 december 2023 09:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fight the Power en Mag ik dan bij jou zijn dan ook vrij inwisselbare nummers
Done!quote:Op woensdag 6 december 2023 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
De kerst-UI's mogen ook weer uit de kast!
Ik heb mijn best gedaan.quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:24 schreef Tussle266 het volgende:
Het lijkt er ook op dat we Ten Years After kwijt gaan raken. Dat zat er natuurlijk wel in gezien de valversnelling, maar ik vind het wel echt heel jammer. Heb daar goede Top2000-herinneringen aan.
Big in Japan eindelijk op 1?quote:Op woensdag 6 december 2023 10:35 schreef Tussle266 het volgende:
We kunnen de klok in ieder geval gelijk zetten op de gong.
100%.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Big in Japan eindelijk op 1?
Die vind ik wel oprecht toffer dan Bohemian Rhapsody.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Big in Japan eindelijk op 1?
Rip Penny Lainequote:Op woensdag 6 december 2023 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zo heb je het een paar dagen terug over the Moody Blues en zo lees je dat de eerste zanger is overleden.
quote:
Ja leuk.quote:
Ik zet mijn stemmen liever strategisch in op echte kanshebbers.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:42 schreef DJ11 het volgende:
Stemmen op True Faith van New Order kan nog steeds
Die heeft hier elke dag gepost tot noch toequote:Op woensdag 6 december 2023 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
Stemmenteller, oh stemmenteller, kom toch eens tevoorschijn zodat we wat observaties aan de harde cijfers kunnen toetsen.
Voorheen hadden we toch ook iemand die in een FB-groep stemmen telde?
Dat is één en dezelfde persoon. Daar deelt hij ook zijn volledige txt met alles wat hij tegen is gekomen en op heeft geteld.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
Stemmenteller, oh stemmenteller, kom toch eens tevoorschijn zodat we wat observaties aan de harde cijfers kunnen toetsen.
Voorheen hadden we toch ook iemand die in een FB-groep stemmen telde?
quote:Op woensdag 6 december 2023 11:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heeft hier elke dag gepost tot noch toe
Oh wauw, ja weet ik veel. Maar kunnen jullie in die groep de huidige stand zien dan? Ik heb geen profieltjes dus ik ben vleugellam.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:20 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dat is één en dezelfde persoon. Daar deelt hij ook zijn volledige txt met alles wat hij tegen is gekomen en op heeft geteld.
Parade was een jaar eerder. Elvis was de enige vorig jaar. Dit jaar hebben we er al 8.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het valt ook nog wel wat tegen met de keuzelijst toevoegingen. Sinds het weekend is alleen Porcupine Tree er nog bij gekomen. Vorig jaar hadden we rond deze tijd in ieder geval If I Can Dream en de Zwarte Parade/Emohemian Rhapsody die werden toegevoegd.
Ik zit er niet in, maar zag maandag nog n tussenstand voorbijkomen in dit topic. Weet ff de usernaam niet meer maar hij of zij leest meequote:Op woensdag 6 december 2023 11:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
[..]
Oh wauw, ja weet ik veel. Maar kunnen jullie in die groep de huidige stand zien dan? Ik heb geen profieltjes dus ik ben vleugellam.
Ohja die eerste werd 2 jaar geleden opeens toegevoegd en kwam dan alsnog niet binnen. Vreemd effect wel.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Parade was een jaar eerder. Elvis was de enige vorig jaar. Dit jaar hebben we er al 8.
Als vijfde keuze mag ik hopen?quote:Op woensdag 6 december 2023 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrouw kiest Suzan & Freek in de Top2000 Shuffle. Overheid doet niets.
2equote:Op woensdag 6 december 2023 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als vijfde keuze mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |