Big in Japan eindelijk op 1?quote:Op woensdag 6 december 2023 10:35 schreef Tussle266 het volgende:
We kunnen de klok in ieder geval gelijk zetten op de gong.

100%.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Big in Japan eindelijk op 1?

Die vind ik wel oprecht toffer dan Bohemian Rhapsody.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Big in Japan eindelijk op 1?

Rip Penny Lainequote:Op woensdag 6 december 2023 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zo heb je het een paar dagen terug over the Moody Blues en zo lees je dat de eerste zanger is overleden.

quote:
Ja leuk.quote:

Ik zet mijn stemmen liever strategisch in op echte kanshebbers.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:42 schreef DJ11 het volgende:
Stemmen op True Faith van New Order kan nog steeds

Die heeft hier elke dag gepost tot noch toequote:Op woensdag 6 december 2023 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
Stemmenteller, oh stemmenteller, kom toch eens tevoorschijn zodat we wat observaties aan de harde cijfers kunnen toetsen.
Voorheen hadden we toch ook iemand die in een FB-groep stemmen telde?

Dat is één en dezelfde persoon. Daar deelt hij ook zijn volledige txt met alles wat hij tegen is gekomen en op heeft geteld.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
Stemmenteller, oh stemmenteller, kom toch eens tevoorschijn zodat we wat observaties aan de harde cijfers kunnen toetsen.
Voorheen hadden we toch ook iemand die in een FB-groep stemmen telde?

quote:Op woensdag 6 december 2023 11:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heeft hier elke dag gepost tot noch toe
Oh wauw, ja weet ik veel. Maar kunnen jullie in die groep de huidige stand zien dan? Ik heb geen profieltjes dus ik ben vleugellam.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:20 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dat is één en dezelfde persoon. Daar deelt hij ook zijn volledige txt met alles wat hij tegen is gekomen en op heeft geteld.

Parade was een jaar eerder. Elvis was de enige vorig jaar. Dit jaar hebben we er al 8.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het valt ook nog wel wat tegen met de keuzelijst toevoegingen. Sinds het weekend is alleen Porcupine Tree er nog bij gekomen. Vorig jaar hadden we rond deze tijd in ieder geval If I Can Dream en de Zwarte Parade/Emohemian Rhapsody die werden toegevoegd.

Ik zit er niet in, maar zag maandag nog n tussenstand voorbijkomen in dit topic. Weet ff de usernaam niet meer maar hij of zij leest meequote:Op woensdag 6 december 2023 11:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
[..]
Oh wauw, ja weet ik veel. Maar kunnen jullie in die groep de huidige stand zien dan? Ik heb geen profieltjes dus ik ben vleugellam.

Ohja die eerste werd 2 jaar geleden opeens toegevoegd en kwam dan alsnog niet binnen. Vreemd effect wel.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Parade was een jaar eerder. Elvis was de enige vorig jaar. Dit jaar hebben we er al 8.

Als vijfde keuze mag ik hopen?quote:Op woensdag 6 december 2023 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrouw kiest Suzan & Freek in de Top2000 Shuffle. Overheid doet niets.

2equote:Op woensdag 6 december 2023 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als vijfde keuze mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |