Vergeleken met hoe er op de winst van PVV wordt gereageerd, vind ik dit nog mild eigenlijk.quote:Op maandag 4 december 2023 17:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan nog. Alsof de wereld dan zou vergaan.
Jawel, maar tegelijkertijd moet iets wel te herzien zijn als de uitwerking enorme implicaties met zich meebrengt.quote:Op maandag 4 december 2023 16:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar vind je dan dat je nooit een overeenkomst aan mag gaan als regering die langer duurt dan die regering zelf?
Waar verwijt iemand de VVD dat ze niet mee willen regeren?quote:Op maandag 4 december 2023 17:04 schreef Caland het volgende:
Doodsbang zijn voor een herhaling van de afgelopen 13 jaar maar wel de VVD verwijten niet mee te willen regeren is wel echt de meest debiele tendens van de afgelopen 13 jaar.
ondergrensquote:Op maandag 4 december 2023 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wat staat er trouwens op de eerste regel?
[ afbeelding ]
Ik word wel een beetje moe van deze man inmiddels.quote:Op maandag 4 december 2023 16:37 schreef trein2000 het volgende:
Omtzigt doet een Ollongren’tje. Toeval of niet?
Kan mij goed voorstellen dat Omtzigt deze retweet van Wilders behoorlijk de ondergrens vond.quote:Op maandag 4 december 2023 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Pieter zijn manier is van reageren op Geert zijn constante getwitter
Dat ben ik niet met je eens, Omtzigts hervormingsplannen richten zich vooral op de organisatie van de drie pijlers van de overheid. In dit geval gaat het echter om aftasten en wellicht onderhandelen, processen die altijd gepaard zullen gaan met een zekere mist.quote:Op maandag 4 december 2023 16:55 schreef Hanca het volgende:
Tja, hij valt dus (alweer) door de mand. Dat mensen ook 'nieuwe politiek' verwachten van de 2 nestors van de Kamer (Wilders en Omtzigt) is ook vrij belachelijk, natuurlijk.
Mijn advies zou zijn: stop hiermee.quote:Op maandag 4 december 2023 17:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, Omtzigts hervormingsplannen richten zich vooral op de organisatie van de drie pijlers van de overheid. In dit geval gaat het echter om aftasten en wellicht onderhandelen, processen die altijd gepaard zullen gaan met een zekere mist.
Gewoon onderdeel van de onderhandelingen.quote:Op maandag 4 december 2023 17:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn: stop hiermee.
Onderhandel of breek de onderhandeling af. Dit is veel te doorzichtig.
Dit is toch gewoon dom of het nou bewust is of niet.quote:Op maandag 4 december 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon onderdeel van de onderhandelingen.
Natuurlijk gaat dat wel mogelijk zijn GL/PvdA VVD NSC D66 is 78 zetels en dus gewoon een meerderheid.quote:Op maandag 4 december 2023 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat er mensen bang zijn voor alsnog een formatie over links, er is echt geen enkele mogelijkheid daartoe en zou van iedereen ook behoorlijk dom zijn.
Hij geeft aan niet in een minderheidskabinet plaats te willen nemen. Dat lijkt me wel terecht als je partners PVV en BBB zijn.quote:Op maandag 4 december 2023 17:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon dom of het nou bewust is of niet.
En de wens van Brussel.quote:Op maandag 4 december 2023 17:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat wel mogelijk zijn GL/PvdA VVD NSC D66 is 78 zetels en dus gewoon een meerderheid.
Dit leidt tot niks.quote:Op maandag 4 december 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon onderdeel van de onderhandelingen.
Frans tegen Poetin: laten we elkaar even vasthouden.quote:Op maandag 4 december 2023 17:09 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Wie moet dan de SG van de NAVO worden? Timmermans?
Ik wist niet dat die wat te wensen hadden over de coalitievorming in een lidstaat.quote:
Dat gaat de VVD ook niet doen.quote:Op maandag 4 december 2023 17:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat wel mogelijk zijn GL/PvdA VVD NSC D66 is 78 zetels en dus gewoon een meerderheid.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 4 december 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij geeft aan niet in een minderheidskabinet plaats te willen nemen. Dat lijkt me wel terecht als je partners PVV en BBB zijn.
We zijn nog niet zover dus dat laat ik liever open.quote:
Ben bang dat die invloed er wel is. Geen bewijs ervoor hoor. Maar ik vertrouw het allemaal niet meer. (door 13 jaar leugens)quote:Op maandag 4 december 2023 17:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die wat te wensen hadden over de coalitievorming in een lidstaat.
Wilders: kabinet eldersquote:Op maandag 4 december 2023 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wat staat er trouwens op de eerste regel?
[ afbeelding ]
Dat hebben ze al vrij duidelijk aangegeven.quote:Op maandag 4 december 2023 17:20 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
We zijn nog niet zover dus dat laat ik liever open.
Dikke kans dat dat er ook komt maar die onderhandelingen beginnen op z'n vroegst over een half jaar.quote:Op maandag 4 december 2023 17:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nope.quote:Op maandag 4 december 2023 17:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij snapt er niet zo veel van, hè?
Erg mooi.quote:
Hebben ze ook niet.quote:Op maandag 4 december 2023 17:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die wat te wensen hadden over de coalitievorming in een lidstaat.
Nee, maar ze heeft wel een twitter-bericht geplaatst om op te roepen om Sweet Caroline in de top 2000 naar de top tien te stemmen.quote:
En dan moet en zal er wel met de VVD en NSC (CDA-kloon) geregeerd worden? Dan krijg je toch juist de koers van de afgelopen dertien jaar er gratis bij?quote:Op maandag 4 december 2023 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is vooral de angst dat de afgelopen 13 jaar, op een of andere manier van hogere hand beslist, dat het doorgetrokken moet worden.
Cordon sanitair in de maak.
Volgens mij gaat dan ook het land in de fik maar goed. Daar komt dus een beetje de paniek vandaan bij mij. Ik wil het echt anders dan 13 jaar Rutte.
Hehe idd.quote:Op maandag 4 december 2023 17:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft wel een twitter-bericht geplaatst om op te roepen om Sweet Caroline in de top 2000 naar de top tien te stemmen.
Als er een anti-stemoptie was, zou ik het doen.
Beter hebben ze een goed verhaal als een kabinet met de PVV niet mogelijk gaat zijn.quote:Op maandag 4 december 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben ze al vrij duidelijk aangegeven.
Ze hebben geen inspraak. Maar wel een wens. Ik denk dat Brussel liever een Timmermans 1 ziet dan een Wilders 1.quote:
Brussel is geen oppersovjet ofzo hè.quote:Op maandag 4 december 2023 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze hebben geen inspraak. Maar wel een wens. Ik denk dat Brussel liever een Timmermans 1 ziet dan een Wilders 1.
(en daar houden dan de partijen weer rekening mee)
Denk je niet dat partijen die pro-EU zijn rekening houden met wat goed is voor Brussel?quote:Op maandag 4 december 2023 17:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Brussel is geen oppersovjet ofzo hè.
Ik neem aan dat elk weldenkend mens met minimale innerlijke beschaving liever alle andere opties heeft dan een Wilders 1.quote:Op maandag 4 december 2023 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze hebben geen inspraak. Maar wel een wens. Ik denk dat Brussel liever een Timmermans 1 ziet dan een Wilders 1.
(en daar houden dan de partijen weer rekening mee)
Ehhh, nee.quote:Op maandag 4 december 2023 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk je niet dat partijen die pro-EU zijn rekening houden met wat goed is voor Brussel?
Niet dat ik anti EU ben of zo.
Wilder IIquote:Op maandag 4 december 2023 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elk weldenkend mens met minimale innerlijke beschaving liever alle andere opties heeft dan een Wilders 1.
Je zet daar wel heel veel mensen weg als primaten.quote:Op maandag 4 december 2023 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elk weldenkend mens met minimale innerlijke beschaving liever alle andere opties heeft dan een Wilders 1.
Een gebrek aan innerlijke beschaving maakt je een tokkie, geen aap. Die naam is in Nederland gereserveerd voor asielzoekers aldus de Wilders aanhang in Den Haag.quote:Op maandag 4 december 2023 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je zet daar wel heel veel mensen weg als primaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |