abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211514635
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2023 12:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Voormalig FOKster? Wie dan?
User #ANONIEM :T
  Moderator maandag 4 december 2023 @ 12:59:15 #52
5428 crew  miss_sly
pi_211514642
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2023 12:58 schreef Erasmus het volgende:

[..]
User #ANONIEM :T
Ah, bijna heel oud-FOK! zit in de politiek? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211514650
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2023 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ah, bijna heel oud-FOK! zit in de politiek? :P
Dat zou wel de verschuiving naar rechts verklaren.
pi_211514739
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, ik geef dan ook aan dat ik dat overenigbaar vind. Niet dat Pouw-Verweij of zo'n jongere daarom geen christen is, dat zul je mij nooit horen zeggen. Daar ga ik niet over.

Het commentaar op het zogenaamde cultuurchristendom gaat echt om niet christenen die dwepen met een inhoudsloos christendom, een christendom waar Christus in ontbreekt.
De joods-christelijke cultuur is iets waarbij de twee er met de haren bijgesleept worden om te zeggen dat de PVV geen islam wenst omdat we een nostalgisch gevoel naar beelden van vóór WO2 hebben waarbij er volledig Joodse straten en wijken waren. Want wat er nu van over is, is spaarzaam. Hij geeft niet aan dat we een zigeunercultuur kennen dus selectief is het.

De boreale cultuur van de FvD gaat zelfs terug naar tijden van de Vikingen oid.

Er ligt een gat bij een partij die de steentijd erbij sleept. Gezellig met z’n allen in hutjes enzo.

Maar gegeven de schaal van aantallen stemmers voor PVV en FvD wint het eerste gevoel.
  maandag 4 december 2023 @ 13:10:13 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211514740
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:51 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat ze een vaste FOK!user was zoals jij en ik was al bekend volgens mij :P maar ze is jaren geleden op anoniem gegaan op het moment dat ze de politiek in ging.

Blijft grappig om haar zo verworven in de landelijke politiek te zien.
Het verbaast mij niks hoor, ik denk dat FOK! pol wel een stukje internet is waar veel politiek geëngageerde mensen komen. Zal in de toekomst wel vaker voor komen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211514790
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 13:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De joods-christelijke cultuur is iets waarbij de twee er met de haren bijgesleept worden om te zeggen dat de PVV geen islam wenst omdat we een nostalgisch gevoel naar beelden van vóór WO2 hebben waarbij er volledig Joodse straten en wijken waren. Want wat er nu van over is, is spaarzaam. Hij geeft niet aan dat we een zigeunercultuur kennen dus selectief is het.

De boreale cultuur van de FvD gaat zelfs terug naar tijden van de Vikingen oid.

Er ligt een gat bij een partij die de steentijd erbij sleept. Gezellig met z’n allen in hutjes enzo.

Maar gegeven de schaal van aantallen stemmers voor PVV en FvD wint het eerste gevoel.
Blijkbaar willen die mensen heel graag terug naar een verzuild Nederland waarbij meneer pastoor regelmatig langskomt om te vragen of er al weer een baby op komst is. Misschien moeten ze dan naar Polen verhuizen ofzo. Als ze graag een inkijkje willen in hoe zo’n samenleving eruit ziet.
pi_211514856
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 13:16 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Blijkbaar willen die mensen heel graag terug naar een verzuild Nederland waarbij meneer pastoor regelmatig langskomt om te vragen of er al weer een baby op komst is. Misschien moeten ze dan naar Polen verhuizen ofzo. Als ze graag een inkijkje willen in hoe zo’n samenleving eruit ziet.
Ja inderdaad, je ingevulde stembiljet kreeg je nog net niet met je geboorte mee.
  maandag 4 december 2023 @ 13:32:18 #58
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211514909
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 13:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ja inderdaad, je ingevulde stembiljet kreeg je nog net niet met je geboorte mee.
In polen van voor 91. Nu gewoon een democratische met een volwassen rechtstaat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211514988
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2023 13:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
In polen van voor 91. Nu gewoon een democratische met een volwassen rechtstaat.
Dit ging over de verzuiling in NL. Op het Polen-deel was ik niet ingegaan.
pi_211515186
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volledig oneens. Je zou ook eens wat Tweets moeten lezen van haar, vrijwel altijd constructief en niet provocerend. Sterker nog, ik vind haar geregeld constructiever dan bepaalde CU-politici.

https://twitter.com/NickiVerweij

[ twitter ]
Tsja, toch heeft Van Ooijen helemaal gelijk, de Christelijke waarden van Wilders stellen niets voor:

pi_211515511
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, ik geef dan ook aan dat ik dat overenigbaar vind. Niet dat Pouw-Verweij of zo'n jongere daarom geen christen is, dat zul je mij nooit horen zeggen. Daar ga ik niet over.

Het commentaar op het zogenaamde cultuurchristendom gaat echt om niet christenen die dwepen met een inhoudsloos christendom, een christendom waar Christus in ontbreekt.
Tja. Ik vind het een verhaal van balk en splinter. Onbegrijpelijk dat je zo hard op Pouw in gaat terwijl haar uitstekend onderbouwde conservatieve levenshouding broodnodig is in Nederland. Ze is een van de weinigen die dat verhaal namelijk goed kan verwoorden.
  maandag 4 december 2023 @ 14:45:11 #62
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211515516
PVV en BBB zijn blij met voorstel van Plasterk om in koppeltjes in gesprek te gaan...

Kerrolain doet net als Geertje er alles aan om in een kabinet te komen.
  maandag 4 december 2023 @ 15:03:02 #63
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_211515648
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
PVV en BBB zijn blij met voorstel van Plasterk om in koppeltjes in gesprek te gaan...

liever koppeltjes dan met zijn vieren
pi_211515748
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Even terug naar de binnenlandse politiek: wisten jullie al dat we voortaan 151 kamerleden hebben?

[ twitter ]
God, die man moet toch wel wat beters te doen hebben op een dag, gezien het personeel van Sjopperdepop.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_211515752
quote:

Vind het best opmerkelijk dat Van der Plas bijkans nog meer lawaai maakt dan Wilders. Dat je als de BBB aangeeft dat je openstaat voor kabinetsdeelname, daar is natuurlijk niets mis mee. Maar als je Van der Plas hoort oreren zou je haast denken dat de BBB de verkiezingen heeft gewonnen.

Een partij met slechts 7 zetels past iets meer bescheidenheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 december 2023 @ 15:14:48 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211515758
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 15:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vind het best opmerkelijk dat Van der Plas bijkans nog meer lawaai maakt dan Wilders. Dat je als de BBB aangeeft dat je openstaat voor kabinetsdeelname, daar is natuurlijk niets mis mee. Maar als je Van der Plas hoort oreren zou je haast denken dat de BBB de verkiezingen heeft gewonnen.

Lastig om die premature overwinningsroes van een maand of twee geleden helemaal los te laten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Vis een optie? maandag 4 december 2023 @ 15:15:07 #67
70532 loveli
N
pi_211515761
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2023 15:13 schreef nostra het volgende:

[..]
God, die man moet toch wel wat beters te doen hebben op een dag, gezien het personeel van Sjopperdepop.
Ik denk dat hij rekening houdt met nieuwe verkiezingen op een kortere termijn dan 4 jaar.
crap in = crap out
pi_211515775
quote:

Je verwacht het niet van een politieke partij.
  maandag 4 december 2023 @ 15:20:59 #69
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211515803
Yesilgoz doet deur weer eens op een kier.

quote:
De VVD is bereid om meer gesprekken te voeren met de verkenner en andere partijleiders. Dat zei VVD-leider Yesilgöz na haar gesprek met Plasterk. "Wij staan klaar voor eventuele andere gesprekken, ook in duo's bijvoorbeeld."

Yesilgöz, die de pers maar kort te woord stond, zei verder nog dat ze "niet kan wachten" om te gaan onderhandelen. Op de vraag of dat dan zou gaan over kabinetsdeelname of een vorm van gedogen, zoals ze tot nu toe zei, antwoordde de VVD-leider niet. "Onderhandelen, betekent vol aan tafel zitten", zei ze wel.
pi_211515808
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 15:15 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik denk dat hij rekening houdt met nieuwe verkiezingen op een kortere termijn dan 4 jaar.
Als-ie nu al geen zetel haalt zie ik niet hoe hij dat bij nieuwe verkiezingen wel zou doen. Zeteltje had toch moeten lukken, hij heeft nog wat vaste achterban (gehad), alleen die move met Krol was echt krankzinnig - maar daar heeft-ie wel vaker last van.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_211515817
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yesilgoz doet deur weer eens op een kier.
[..]

Die is inmiddels wel af. Misschien wel tijd voor een huwelijk Yesilgoz-Omtzigt, ze liggen elkaar in ieder geval qua draaien. Zal wel wat moeite kosten om samen een huis te kopen.
Do I wanna know?
pi_211515862
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 15:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die 16 zetels in de Senaat die ze hebben zijn wel handig. Maar ook die hand kan overspeeld worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_211515895
Kwam net deze tegen, van good ol' Daniel 'bouwen bouwen bouwen' Koerhuis.

twitter

Ik begrijp dat hij weinig anders kan dan deze boodschap uitdragen, maar zo'n tweet is natuurlijk tamelijk lachwekkend wanneer die afkomstig is van een VVD'er, nota bene de enige partij die de afgelopen 13 jaar onafgebroken heeft geregeerd (en sinds 1977 misschien 3/4 jaar niet in een kabinet heeft gezeten).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_211515955
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
Kwam net deze tegen, van good ol' Daniel 'bouwen bouwen bouwen' Koerhuis.

[ twitter ]

Ik begrijp dat hij weinig anders kan dan deze boodschap uitdragen, maar zo'n tweet is natuurlijk tamelijk lachwekkend wanneer die afkomstig is van een VVD'er, nota bene de enige partij die de afgelopen 13 jaar onafgebroken heeft geregeerd (en sinds 1977 misschien 3/4 jaar niet in een kabinet heeft gezeten).
Ja maar het is allemaal de schuld van links enzo!

Vooral niet achter het gordijn kijken is de echte boodschap, lijkt mij.
pi_211515968
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2023 14:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Tsja, toch heeft Van Ooijen helemaal gelijk, de Christelijke waarden van Wilders stellen niets voor:

Afgezien van dat er problemen bestaan die ik niet ontken.

Wilders klinkt hier als een echte fascist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')