Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 03-12-2023 23:39:15 ]Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Jaaaaa
FiPo de clown!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
28Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Is het ons toch gelukt om de vorige vol te maken voor vandaag
#trots #teamworkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hullo seaoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nog 292 in 24 minuten, dat is wel een grote uitdagingOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
MolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Van wie ben je een kloon?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Haha ik had toen ik hier begon te posten helemaal niet door wat er bedoeld werd met "Wie ben jij?"
Vond het al een erg open vraag
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Die zoeken we even voor je op:quote:
Folk voor jou
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vandaar dat je je raam zo snel weer dicht deedquote:Op zondag 3 december 2023 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klinkt als 2 mannen die door een koker naar elkaar roepen 🤣😂![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zoeken we even voor je op:
Folk voor jou
Dank voor deze folk!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
You are welkom!!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als je niemand kent op een gezellige kringverjaardagsfeestje, dan ga je toch ook op de tafel in het midden staan en stelt je even netjes voor en doet een dansje? Waarom hier niet dan? Het was dus een terechte vraagquote:Op zondag 3 december 2023 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha ik had toen ik hier begon te posten helemaal niet door wat er bedoeld werd met "Wie ben jij?"
Vond het al een erg open vraag![]()
Deed jij dat op kinderfeestjesquote:Op zondag 3 december 2023 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je niemand kent op een gezellige kringverjaardagsfeestje, dan ga je toch ook op de tafel in het midden staan en stelt je even netjes voor en doet een dansje? Waarom hier niet dan? Het was dus een terechte vraag
Nee, ik ga dan stilletjes in een hoekje staan en leer langzaam mensen kennen.quote:Op zondag 3 december 2023 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je niemand kent op een gezellige kringverjaardagsfeestje, dan ga je toch ook op de tafel in het midden staan en stelt je even netjes voor en doet een dansje? Waarom hier niet dan? Het was dus een terechte vraag
Gewoon taart eten, meedoen met de spelletjes, limonade drinken en kadootje geven. Meedoen met de rest.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja! En zo werkt het hier ook!quote:Op zondag 3 december 2023 23:50 schreef drakin het volgende:
Gewoon taart eten, meedoen met de spelletjes, limonade drinken en kadootje geven. Meedoen met de rest.
Met je gezicht richting de hoek?quote:Op zondag 3 december 2023 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan stilletjes in een hoekje staan en leer langzaam mensen kennen.I'm surrounded by morons!
Maar op FOK! zijn de hoekjes een beetje duister. Je kunt beter in het midden van het feest, aka DTS, gaan staanquote:Op zondag 3 december 2023 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan stilletjes in een hoekje staan en leer langzaam mensen kennen.![]()
![]()
Best saai, altijd dat eeuwige koekhappen en raden wat er onder een theedoek lagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
En zakdoekje leggen niemand zeggen!quote:Op zondag 3 december 2023 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Best saai, altijd dat eeuwige koekhappen en raden wat er onder een theedoek lag
Ergens vond ik het ook wel leuk, toen was het nog altijd thuis en dat de ouders een programma bedachten. Heb het idee dat het tegenwoordig altijd weg is, zwembad, trampolinepark, gameland etc.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ohja, nu komen de jeugdtrauma's weer boven.quote:Op zondag 3 december 2023 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Best saai, altijd dat eeuwige koekhappen en raden wat er onder een theedoek lag
Of dat je allemaal een ballon en een speld kreeg. En dan moest je na 1 minuut de ballon kapot prikken. Althans, als jij dacht dat de minuut was afgelopen. Ik prikte altijd al na 40 a 45 seconden![]()
![]()
Een beetje koud is het wel ja!quote:Op zondag 3 december 2023 23:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hallo Amy, leuk je te treffen zo op deze koude zondagavond.
Benieuwd hoe glad het morgen gaat zijn, hoorde net de ijzel tegen het raam tikken.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ja, dat zijn tegenwoordig de kinderfeestjes. Hoe kneuterig die oude feestjes ook waren, het was tenminste nog een beetje creatiefquote:Op zondag 3 december 2023 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zakdoekje leggen niemand zeggen!
Ergens vond ik het ook wel leuk, toen was het nog altijd thuis en dat de ouders een programma bedachten. Heb het idee dat het tegenwoordig altijd weg is, zwembad, trampolinepark, gameland etc.![]()
Appelhappen.quote:Op zondag 3 december 2023 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zakdoekje leggen niemand zeggen!
Ergens vond ik het ook wel leuk, toen was het nog altijd thuis en dat de ouders een programma bedachten. Heb het idee dat het tegenwoordig altijd weg is, zwembad, trampolinepark, gameland etc.
En soms iets origineels, 1 keer moesten we raden wat iets was door te proeven en bij dezelfde mensen hand in de doos raden wat je voelt, maar dat is een variatie op de theedoek.
En een keer had een vriendinnetje kadootjes in de hegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Even je polis checken en vervolgens gewoon gas geven.quote:Op zondag 3 december 2023 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje koud is het wel ja!
Benieuwd hoe glad het morgen gaat zijn, hoorde net de ijzel tegen het raam tikken.Yea, she's on crack.![]()
Wij hadden ook wel zelf appeltaartjes maken en bingo, van wat ik me nog kan herinneren.
Oh en krimpiedimpieOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik ga op de fiets. Ik zal mn zorgverzekering vast checkenquote:Op zondag 3 december 2023 23:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Even je polis checken en vervolgens gewoon gas geven.
Wij speelden vroeger altijd Power Rangers op verjaardagsfeestjes met de boys.
Bloedneuzen, hechtingen en eentje heeft het zelfs niet kunnen navertellen.
Verhalen van OBS De Ruigpoot.Yea, she's on crack.![]()
ezeltje prik is ook leuk als je ipv de ezel iemand dichtbij priktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
jij hebt geen ijzelquote:Op zondag 3 december 2023 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal werk ik op maandag thuis, maar moet morgen mensen ontmoeten en irl met ze praten 😲Uw ADH vitamine Worst
Ik ook niet hoop ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar goed ook. Dan zou het vliegveld voor 2 dagen dicht zijn, alle scholen voor de rest van het jaar. Iedereen in paniek en geen bier meer te krijgen in de supermarktquote:![]()
![]()
Het is intussen maandag gewordenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hmm ja, misschien dat ik ook maar thuis ga werken. Maar eigenlijk ga ik liever naar kantoor.quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Geen koek happen, maar ecstasy?quote:![]()
![]()
Fuck de winter gvd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Thuiswerken
I'm surrounded by morons!
Het is nog herfst
Ook die mag oprottenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Neequote:
nog 6 uur weekend?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
mooie video man: dj die motherfuckers roept naar het publiek, schaarsgeklede danseres en kerel met ontbloot bovenlijf optreedt. Dat zou vandaag de dag echt niet kunnenquote:
Uw ADH vitamine Worst
De meteorologische winter is al begonnen op 1 decemberquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Moet je een beetje je best doen straks en eventueel jezelf gaan bolkenquote:Op maandag 4 december 2023 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of het topic dan al dicht isOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik had maar 2 minuten gekeken. Dat klap eens in je handjes liedjequote:Op maandag 4 december 2023 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie video man: dj die motherfuckers roept naar het publiek, schaarsgeklede danseres en kerel met ontbloot bovenlijf optreedt. Dat zou vandaag de dag echt niet kunnen![]()
Allemaal random karakters posten. Net doen of de DT binnen 5 minuten gaat beginnen. Vroeger gebeurde het nog, maar nu zou ik er waarschijnlijk een ban voor krijgenquote:Op maandag 4 december 2023 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je een beetje je best doen straks en eventueel jezelf gaan bolken![]()
![]()
dt?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik heb zelfs notes voor spam tijdens dt toen er een nieuwe ONZ mod wasquote:Op maandag 4 december 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal random karakters posten. Net doen of de DT binnen 5 minuten gaat beginnen. Vroeger gebeurde het nog, maar nu zou ik er waarschijnlijk een ban voor krijgen
Uw ADH vitamine Worst
Opa vertelt: vroeger zat er een bug in de FOK! software. Als er een backup van de database gebeurde (rond 3:38), dan lag het forum er "even" uit. Als iemand de laatste post had vlak voor die DownTime, dan kon je veel punten verdienen. Die bug is vorig jaar door Breuls verholpen.quote:
"Even" = het begon met 2 minuten in 2018 en was vorig jaar iets van 40 minuten. 40 punten dus!![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb zelfs notes voor spam tijdens dt toen er een nieuwe ONZ mod was![]()
![]()
Was dat SuperwormJim? Volgens mij was flippiee al mod toen DTS begon. Geen idee wie er nog meer mods waren in ONZ toenquote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb zelfs notes voor spam tijdens dt toen er een nieuwe ONZ mod was![]()
nee faux. ofzo die al weer tijdje gestopt isquote:Op maandag 4 december 2023 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat SuperwormJim? Volgens mij was flippiee al mod toen DTS begon. Geen idee wie er nog meer mods waren in ONZ toenUw ADH vitamine Worst
Dat was dan wel een faux pasquote:Op maandag 4 december 2023 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee faux. ofzo die al weer tijdje gestopt is![]()
Daar sliep ik lekker doorheenquote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Opa vertelt: vroeger zat er een bug in de FOK! software. Als er een backup van de database gebeurde (rond 3:38), dan lag het forum er "even" uit. Als iemand de laatste post had vlak voor die DownTime, dan kon je veel punten verdienen. Die bug is vorig jaar door Breuls verholpen.
"Even" = het begon met 2 minuten in 2018 en was vorig jaar iets van 40 minuten. 40 punten dus!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar je mag toch gewoon willekeurig emoticons posten?quote:Op maandag 4 december 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal random karakters posten. Net doen of de DT binnen 5 minuten gaat beginnen. Vroeger gebeurde het nog, maar nu zou ik er waarschijnlijk een ban voor krijgenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
en die 2 punten vochten we er al hard omquote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Opa vertelt: vroeger zat er een bug in de FOK! software. Als er een backup van de database gebeurde (rond 3:38), dan lag het forum er "even" uit. Als iemand de laatste post had vlak voor die DownTime, dan kon je veel punten verdienen. Die bug is vorig jaar door Breuls verholpen.
"Even" = het begon met 2 minuten in 2018 en was vorig jaar iets van 40 minuten. 40 punten dus!Uw ADH vitamine Worst
Het was meestal wel leuk om mee te maken. Rond 3:20 werd het ineens wat drukker (sommige zetten hun wekker ervoor ook al beweerden ze dat ze alleen even een plasje moesten doen) en dan rond 3:38 ging iedereen als een gek zo snel mogelijk postenquote:![]()
![]()
nou wat een leven om die puntenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja. Maar met 8 mensen kun je veel posts doen in 3 minuten. En als we op #200 posts zaten om 3:30, dan knalden we even het topic vol.quote:Op maandag 4 december 2023 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je mag toch gewoon willekeurig emoticons posten?![]()
Ik doe nog 1 emoticon vanavondDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nee die nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: