Ja! En zo werkt het hier ook!quote:Op zondag 3 december 2023 23:50 schreef drakin het volgende:
Gewoon taart eten, meedoen met de spelletjes, limonade drinken en kadootje geven. Meedoen met de rest.
Met je gezicht richting de hoek?quote:Op zondag 3 december 2023 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan stilletjes in een hoekje staan en leer langzaam mensen kennen.
Maar op FOK! zijn de hoekjes een beetje duister. Je kunt beter in het midden van het feest, aka DTS, gaan staanquote:Op zondag 3 december 2023 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan stilletjes in een hoekje staan en leer langzaam mensen kennen.
Best saai, altijd dat eeuwige koekhappen en raden wat er onder een theedoek lagquote:
En zakdoekje leggen niemand zeggen!quote:Op zondag 3 december 2023 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Best saai, altijd dat eeuwige koekhappen en raden wat er onder een theedoek lag
Ohja, nu komen de jeugdtrauma's weer boven.quote:Op zondag 3 december 2023 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Best saai, altijd dat eeuwige koekhappen en raden wat er onder een theedoek lag
Een beetje koud is het wel ja!quote:Op zondag 3 december 2023 23:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hallo Amy, leuk je te treffen zo op deze koude zondagavond.
Ja, dat zijn tegenwoordig de kinderfeestjes. Hoe kneuterig die oude feestjes ook waren, het was tenminste nog een beetje creatiefquote:Op zondag 3 december 2023 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zakdoekje leggen niemand zeggen!
Ergens vond ik het ook wel leuk, toen was het nog altijd thuis en dat de ouders een programma bedachten. Heb het idee dat het tegenwoordig altijd weg is, zwembad, trampolinepark, gameland etc.
Appelhappen.quote:Op zondag 3 december 2023 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zakdoekje leggen niemand zeggen!
Ergens vond ik het ook wel leuk, toen was het nog altijd thuis en dat de ouders een programma bedachten. Heb het idee dat het tegenwoordig altijd weg is, zwembad, trampolinepark, gameland etc.
Even je polis checken en vervolgens gewoon gas geven.quote:Op zondag 3 december 2023 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje koud is het wel ja!
Benieuwd hoe glad het morgen gaat zijn, hoorde net de ijzel tegen het raam tikken.
Ik ga op de fiets. Ik zal mn zorgverzekering vast checkenquote:Op zondag 3 december 2023 23:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Even je polis checken en vervolgens gewoon gas geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |