jij hebt geen ijzelquote:Op zondag 3 december 2023 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal werk ik op maandag thuis, maar moet morgen mensen ontmoeten en irl met ze praten 😲
Maar goed ook. Dan zou het vliegveld voor 2 dagen dicht zijn, alle scholen voor de rest van het jaar. Iedereen in paniek en geen bier meer te krijgen in de supermarktquote:
Hmm ja, misschien dat ik ook maar thuis ga werken. Maar eigenlijk ga ik liever naar kantoor.quote:
Geen koek happen, maar ecstasy?quote:
Ook die mag oprottenquote:
Neequote:
mooie video man: dj die motherfuckers roept naar het publiek, schaarsgeklede danseres en kerel met ontbloot bovenlijf optreedt. Dat zou vandaag de dag echt niet kunnenquote:
De meteorologische winter is al begonnen op 1 decemberquote:
Moet je een beetje je best doen straks en eventueel jezelf gaan bolkenquote:Op maandag 4 december 2023 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of het topic dan al dicht is
Ik had maar 2 minuten gekeken. Dat klap eens in je handjes liedjequote:Op maandag 4 december 2023 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie video man: dj die motherfuckers roept naar het publiek, schaarsgeklede danseres en kerel met ontbloot bovenlijf optreedt. Dat zou vandaag de dag echt niet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |