Maar goed ook. Dan zou het vliegveld voor 2 dagen dicht zijn, alle scholen voor de rest van het jaar. Iedereen in paniek en geen bier meer te krijgen in de supermarktquote:
Hmm ja, misschien dat ik ook maar thuis ga werken. Maar eigenlijk ga ik liever naar kantoor.quote:
Geen koek happen, maar ecstasy?quote:
Ook die mag oprottenquote:
Neequote:
mooie video man: dj die motherfuckers roept naar het publiek, schaarsgeklede danseres en kerel met ontbloot bovenlijf optreedt. Dat zou vandaag de dag echt niet kunnenquote:
De meteorologische winter is al begonnen op 1 decemberquote:
Moet je een beetje je best doen straks en eventueel jezelf gaan bolkenquote:Op maandag 4 december 2023 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of het topic dan al dicht is
Ik had maar 2 minuten gekeken. Dat klap eens in je handjes liedjequote:Op maandag 4 december 2023 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie video man: dj die motherfuckers roept naar het publiek, schaarsgeklede danseres en kerel met ontbloot bovenlijf optreedt. Dat zou vandaag de dag echt niet kunnen
Allemaal random karakters posten. Net doen of de DT binnen 5 minuten gaat beginnen. Vroeger gebeurde het nog, maar nu zou ik er waarschijnlijk een ban voor krijgenquote:Op maandag 4 december 2023 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je een beetje je best doen straks en eventueel jezelf gaan bolken
ik heb zelfs notes voor spam tijdens dt toen er een nieuwe ONZ mod wasquote:Op maandag 4 december 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal random karakters posten. Net doen of de DT binnen 5 minuten gaat beginnen. Vroeger gebeurde het nog, maar nu zou ik er waarschijnlijk een ban voor krijgen
Opa vertelt: vroeger zat er een bug in de FOK! software. Als er een backup van de database gebeurde (rond 3:38), dan lag het forum er "even" uit. Als iemand de laatste post had vlak voor die DownTime, dan kon je veel punten verdienen. Die bug is vorig jaar door Breuls verholpen.quote:
quote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb zelfs notes voor spam tijdens dt toen er een nieuwe ONZ mod was
Was dat SuperwormJim? Volgens mij was flippiee al mod toen DTS begon. Geen idee wie er nog meer mods waren in ONZ toenquote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb zelfs notes voor spam tijdens dt toen er een nieuwe ONZ mod was
nee faux. ofzo die al weer tijdje gestopt isquote:Op maandag 4 december 2023 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat SuperwormJim? Volgens mij was flippiee al mod toen DTS begon. Geen idee wie er nog meer mods waren in ONZ toen
Dat was dan wel een faux pasquote:Op maandag 4 december 2023 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee faux. ofzo die al weer tijdje gestopt is
Daar sliep ik lekker doorheenquote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Opa vertelt: vroeger zat er een bug in de FOK! software. Als er een backup van de database gebeurde (rond 3:38), dan lag het forum er "even" uit. Als iemand de laatste post had vlak voor die DownTime, dan kon je veel punten verdienen. Die bug is vorig jaar door Breuls verholpen.
"Even" = het begon met 2 minuten in 2018 en was vorig jaar iets van 40 minuten. 40 punten dus!
Maar je mag toch gewoon willekeurig emoticons posten?quote:Op maandag 4 december 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal random karakters posten. Net doen of de DT binnen 5 minuten gaat beginnen. Vroeger gebeurde het nog, maar nu zou ik er waarschijnlijk een ban voor krijgen
en die 2 punten vochten we er al hard omquote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Opa vertelt: vroeger zat er een bug in de FOK! software. Als er een backup van de database gebeurde (rond 3:38), dan lag het forum er "even" uit. Als iemand de laatste post had vlak voor die DownTime, dan kon je veel punten verdienen. Die bug is vorig jaar door Breuls verholpen.
"Even" = het begon met 2 minuten in 2018 en was vorig jaar iets van 40 minuten. 40 punten dus!
Het was meestal wel leuk om mee te maken. Rond 3:20 werd het ineens wat drukker (sommige zetten hun wekker ervoor ook al beweerden ze dat ze alleen even een plasje moesten doen) en dan rond 3:38 ging iedereen als een gek zo snel mogelijk postenquote:
Ja. Maar met 8 mensen kun je veel posts doen in 3 minuten. En als we op #200 posts zaten om 3:30, dan knalden we even het topic vol.quote:Op maandag 4 december 2023 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je mag toch gewoon willekeurig emoticons posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |