Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
KilemWieftquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Liever samen lachen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Is dat van een liedje?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou liever nietquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wat devzero zei?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ah mooi nummer welquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Stalker nummerquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ook photogeshopedquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En ze zullen nimmer weder tezamen komen!![]()
Ja bolk gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik draaide dat vroeger welquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, met Renewal ben ik afgehaakt!![]()
![]()
Klinkt als een prima rode wijn! Doe er nog maar eentje!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Of twee
quote:
![]()
3 danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
De bodem gaat leegquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is meer dan driequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3?quote:
Proostquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vierde nu
Ik ga bad moms christmas kijken
Ligt er aan hoe vol de fles zitquote:
Zag net 2 donkere personen bij mijn schoorsteen rondneuzen. Wat binne dat voor fratsen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Liep langs een onbeheerde scooter van bezorger die stationair draait, stiekem had ik zin om er mee weg te rijden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Poh, lekker hoor! Heb tijdens het uitzoeken van mijn motor wel even op een r7 gezeten, maar voelde me daar toch wat te oud voor. Het werd de MT07quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hey ik heb vandaag even gereden op een yamaha r6 uit 2003![]()
Maar je wilt een racer?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is vrij netjes want op de fles staat volgens mij 5 glazenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die wil ik ook nog kijkenquote:
Hoop dat ie niet tegenvalt"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt van je zusquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
De vraag is hoeveel flessen wijn in mijn glas past
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mt07 vind ik wel wat maar ook de mt09. En de z900quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Poh, lekker hoor! Heb tijdens het uitzoeken van mijn motor wel even op een r7 gezeten, maar voelde me daar toch wat te oud voor. Het werd de MT07![]()
Maar je wilt een racer?
Maar pas in april kopen. Dus kan nog switchen
Ja 1 glas is wat minder royaal. Maar heb nu een tweede open getrokkenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is vrij netjes want op de fles staat volgens mij 5 glazen![]()
![]()
Is fine"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap je niet, we spelen
tegen julie![]()
![]()
nap je dat we tegenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Zo snel?
Hahahah zei ze ook vannacht
julie land spelen?![]()
Toevallig wel omdat ik zag dat er loting was, maar voetbal boeit me nietquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nap je dat we tegen
julie land spelen?Uw ADH vitamine Worst
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat? Heb foto gezien. Haags is echt leuk![]()
![]()
Wiggle Wiggle..quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekkere wiebel UI heb je wel![]()
Ik ben niet de enige die dat denkt dus.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ben je hem aan het uitlokken of zo
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ben je hem aan het uitlokken of zo
![]()
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Nope.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukken
Maar dat weet ze wel...![]()
Flemming was vermakelijk
Ik kende er niks van
De buurvrouw alles. Maar die wist niet dat ze kwamen
Nu wachten op baby blue
Daar kwamen we namelijk voor.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Owquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukken![]()
Ow nou ik vind @Haags wel leuk![]()
![]()
Nee, vorige maand. Maar iemand had een cadeautje opgestuurd alleen had het wat vertraging op gelopenquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zuiperd
Ben je nou jarig of niet?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow![]()
Ow nou ik vind @:haags wel leuk![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HiDiHo / 285 / +184 / +101 / 80 / 180
2. Lovely / 172 / +129 / +43 / 184 / 255
3. aloa / 146 / +75 / +71 / 211 / 280
4. HappyCharly / 124 / +48 / +76 / 211 / 288
5. mario390 / 79 / +36 / +43 / 51 / 111
6. MizzezAmy / 75 / +67 / +8 / 57 / 103
7. Fogel / 72 / +65 / +7 / 66 / 111
8. Mazikeen / 69 / +6 / +63 / 82 / 118
9. hemarookworst / 58 / +39 / +19 / 75 / 102
10. devzero / 57 / +40 / +17 / 62 / 79
11. KillemWieft / 50 / +3 / +47 / 25 / 39
12. gianni61 / 50 / +34 / +16 / 65 / 98
13. chufi / 46 / +4 / +42 / 50 / 76
14. ToT / 41 / +24 / +17 / 60 / 84
15. M_0_0_N / 40 / +27 / +13 / 55 / 77
16. _UserName_ / 31 / +1 / +30 / 18 / 34
17. ieniminimuis / 27 / +24 / +3 / 21 / 30
18. Mickytjuh / 26 / +23 / +3 / 50 / 59
19. Bass_ / 24 / +9 / +15 / 27 / 43
20. bondage / 21 / +7 / +14 / 21 / 28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ohhhh nog gefeliciteerd danquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, vorige maand. Maar iemand had een cadeautje opgestuurd alleen had het wat vertraging op gelopen![]()
![]()
Bijna 200
![]()
code oranje hier, het valt trouwens alles mee wel. Maargoed CV op 20 graden mij best. brrrrrr ik blijf lekker binnenquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:48 schreef Bass_ het volgende:
Frisse neus halen.. Rondje oosterpark. Tjeu
Do what you love, love what you do!![]()
ff nog de rijdende rechter kijken hoor, blijft altijd leuk, had er nog een paar die ik opgenomen had
Hey Kreequote:Op zaterdag 2 december 2023 21:56 schreef kree het volgende:
ff nog de rijdende rechter kijken hoor, blijft altijd leuk, had er nog een paar die ik opgenomen had
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
heeeey, je nog een beetje vermaakt vandaag?![]()
Jij?![]()
Nou het is wel een beetje uitslaap voor mij op zaterdag meestal.quote:
Heb nog een beetje opgeruimd enzo weer eens.
Ik zit nog steeds te overwegen trouwens of ik niet gewoon een schoonmaker moet inhuren ofzo voor eens in de paar weken die dat dan doet.
Heb er zo nl nooit zin in hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Snap ik.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel een beetje uitslaap voor mij op zaterdag meestal.
Heb nog een beetje opgeruimd enzo weer eens.
Ik zit nog steeds te overwegen trouwens of ik niet gewoon een schoonmaker moet inhuren ofzo voor eens in de paar weken die dat dan doet.
Heb er zo nl nooit zin in hahaha
Ik hoop dat ik geen kater heb morgen. Zondag is mijn schoonmaakochtendje![]()
Op de kostelijke zondag? Jij heidenquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik hoop dat ik geen kater heb morgen. Zondag is mijn schoonmaakochtendje
haha jullie weten ik ben opzich wel christelijk toch, maar beetje de vrijgevochten variant ervan..quote:
Best toch
Maar je hoort de kerklokken he Mazi, die zeggen "kom mazi, kom mazi". op de zondagochtend.
heb jij wat ermee trouwens? of niet alleen christelijk dan maar soort van overtuiging?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Protestants of Rooms?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
haha jullie weten ik ben opzich wel christelijk toch, maar beetje de vrijgevochten variant ervan..
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Helemaal niks s9rryquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
heb jij wat ermee trouwens? of niet alleen christelijk dan maar soort van overtuiging?![]()
Niet? Oh, ik ben daar toch wel even stil vanquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukken![]()
![]()
Ik heb inderdaad wel grote glazen. Alleen was het ooit een set van 4, maar er zijn nog maar 2 over. Misschien moet ik voortaan maar plastic wijnglazen kopen ipv kristallen.quote:![]()
![]()
Een burger zonder sla bestellen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
protestant van kinds af, maar meer beetje pinkster gemeente achtig nu onderhand. Hoewel sta er nog soort van achter hoor wat eerder was. Maar ben wel beetje voor het meer vrije erin.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nou dat maakt niet uit, kan ook.quote:hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Ja nou ja ik zit hier niet om ruzie te zoeken, laat staan met iemand die mijn mail adres etc. kan bekijken![]()
Daar heb je al een TR voor gezet, dus dat gaan we verder niet besprekenquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Molk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hier trapt helemaal niemand inquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:49 schreef Masberum het volgende:
Ja nou ja ik zit hier niet om ruzie te zoeken, laat staan met iemand die mijn mail adres etc. kan bekijken~FEYENOORD~
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar dat mensen ergens niet intrappen.. drank gehad of wat?~FEYENOORD~
omg gaan we het weer hebben over het spelletje en wie weer een puntje meer had als de ander of niet terecht enzo?. Lekker boeie
Ik verdien meer dan dat ik nu heb, dus beter vertrekt iedereenquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:52 schreef kree het volgende:
omg gaan we het weer hebben over het spelletje en wie weer een puntje meer had als de ander of niet terecht enzo?. Lekker boeie
~FEYENOORD~
Omdat ik niemand ergens in probeerde te luizen. Als dan iemand zegt dat ie dat wel als zo ziet dan denk ik dat er iets loos isquote:![]()
Flikker opquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wanneer komt je vrouwelijke kloon weer?![]()
![]()
ga je gangquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verdien meer dan dat ik nu heb, dus beter vertrekt iedereen
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: