Hey Kreequote:Op zaterdag 2 december 2023 21:56 schreef kree het volgende:
ff nog de rijdende rechter kijken hoor, blijft altijd leuk, had er nog een paar die ik opgenomen had
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
heeeey, je nog een beetje vermaakt vandaag?
Nou het is wel een beetje uitslaap voor mij op zaterdag meestal.quote:
Snap ik.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel een beetje uitslaap voor mij op zaterdag meestal.
Heb nog een beetje opgeruimd enzo weer eens.
Ik zit nog steeds te overwegen trouwens of ik niet gewoon een schoonmaker moet inhuren ofzo voor eens in de paar weken die dat dan doet.
Heb er zo nl nooit zin in hahaha
Op de kostelijke zondag? Jij heidenquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik hoop dat ik geen kater heb morgen. Zondag is mijn schoonmaakochtendje
haha jullie weten ik ben opzich wel christelijk toch, maar beetje de vrijgevochten variant ervan..quote:
heb jij wat ermee trouwens? of niet alleen christelijk dan maar soort van overtuiging?quote:
Protestants of Rooms?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
haha jullie weten ik ben opzich wel christelijk toch, maar beetje de vrijgevochten variant ervan..
Helemaal niks s9rryquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
heb jij wat ermee trouwens? of niet alleen christelijk dan maar soort van overtuiging?
Niet? Oh, ik ben daar toch wel even stil vanquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukken
Ik heb inderdaad wel grote glazen. Alleen was het ooit een set van 4, maar er zijn nog maar 2 over. Misschien moet ik voortaan maar plastic wijnglazen kopen ipv kristallen.quote:
Een burger zonder sla bestellen.quote:
protestant van kinds af, maar meer beetje pinkster gemeente achtig nu onderhand. Hoewel sta er nog soort van achter hoor wat eerder was. Maar ben wel beetje voor het meer vrije erin.quote:
Nou dat maakt niet uit, kan ook.quote:
Daar heb je al een TR voor gezet, dus dat gaan we verder niet besprekenquote:
Hier trapt helemaal niemand inquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:49 schreef Masberum het volgende:
Ja nou ja ik zit hier niet om ruzie te zoeken, laat staan met iemand die mijn mail adres etc. kan bekijken
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar dat mensen ergens niet intrappen.. drank gehad of wat?
Ik verdien meer dan dat ik nu heb, dus beter vertrekt iedereenquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:52 schreef kree het volgende:
omg gaan we het weer hebben over het spelletje en wie weer een puntje meer had als de ander of niet terecht enzo?. Lekker boeie
Omdat ik niemand ergens in probeerde te luizen. Als dan iemand zegt dat ie dat wel als zo ziet dan denk ik dat er iets loos isquote:
Flikker opquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wanneer komt je vrouwelijke kloon weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |