quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap je niet, we spelen
tegen julie
nap je dat we tegenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Zo snel?
Hahahah zei ze ook vannacht
Toevallig wel omdat ik zag dat er loting was, maar voetbal boeit me nietquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nap je dat we tegen
julie land spelen?
quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat? Heb foto gezien. Haags is echt leuk
Wiggle Wiggle..quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekkere wiebel UI heb je wel
Ik ben niet de enige die dat denkt dus.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ben je hem aan het uitlokken of zo
Wie?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ben je hem aan het uitlokken of zo
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukkenquote:
Nope.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukken
Owquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukken
Nee, vorige maand. Maar iemand had een cadeautje opgestuurd alleen had het wat vertraging op gelopenquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zuiperd
Ben je nou jarig of niet?
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow![]()
Ow nou ik vind @:haags wel leuk
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2023 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ohhhh nog gefeliciteerd danquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, vorige maand. Maar iemand had een cadeautje opgestuurd alleen had het wat vertraging op gelopen
code oranje hier, het valt trouwens alles mee wel. Maargoed CV op 20 graden mij best. brrrrrr ik blijf lekker binnenquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:48 schreef Bass_ het volgende:
Frisse neus halen.. Rondje oosterpark. Tjeu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |