Hey Kreequote:Op zaterdag 2 december 2023 21:56 schreef kree het volgende:
ff nog de rijdende rechter kijken hoor, blijft altijd leuk, had er nog een paar die ik opgenomen had
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
heeeey, je nog een beetje vermaakt vandaag?
Nou het is wel een beetje uitslaap voor mij op zaterdag meestal.quote:
Snap ik.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel een beetje uitslaap voor mij op zaterdag meestal.
Heb nog een beetje opgeruimd enzo weer eens.
Ik zit nog steeds te overwegen trouwens of ik niet gewoon een schoonmaker moet inhuren ofzo voor eens in de paar weken die dat dan doet.
Heb er zo nl nooit zin in hahaha
Op de kostelijke zondag? Jij heidenquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik hoop dat ik geen kater heb morgen. Zondag is mijn schoonmaakochtendje
haha jullie weten ik ben opzich wel christelijk toch, maar beetje de vrijgevochten variant ervan..quote:
heb jij wat ermee trouwens? of niet alleen christelijk dan maar soort van overtuiging?quote:
Protestants of Rooms?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
haha jullie weten ik ben opzich wel christelijk toch, maar beetje de vrijgevochten variant ervan..
Helemaal niks s9rryquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
heb jij wat ermee trouwens? of niet alleen christelijk dan maar soort van overtuiging?
Niet? Oh, ik ben daar toch wel even stil vanquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aloa en haags zijn geen goede combinatie om het maar rustig uit te drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |