Niet elk gesprek over de grote van iets is om stoer te doen ehquote:
Dat is ook duur, tenminste als je het legaal doet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:35 schreef THEFXR het volgende:
de toekomst is gewoon een abo op sky nemen, als ik het zo lees.
ZO mogelijk NOG kutter qua commentaarquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:35 schreef THEFXR het volgende:
de toekomst is gewoon een abo op sky nemen, als ik het zo lees.
zelfs nog in een vreemde taalquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
ZO mogelijk NOG kutter qua commentaar![]()
'Vreemde taal'?quote:
die is van 18 december, gisteren dus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik las dit net:
https://www.totaaltv.nl/n(...)cent-in-scandinavie/
Al langs geweest hier?
quote:Het slechte nieuws blijft zich voor Viaplay opstapelen. Dit keer komt het onheil van buitenlandse kant waardoor klanten van bijvoorbeeld Ziggo en KPN gratis naar Formule 1 kunnen kijken.
[...]
totaaltv gaat nogal voor de clickbait maar er waren afgelopen toch ook races te zien op de belg, of waren dat er maar 2?quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
die is van 18 december, gisteren dus.
Kom ook nog deze tegen van vandaag (let op, de titel is wat "verneukeratief", want het gaat voor de grootste hap om RTL Deutschland.)
https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/
Domper voor Viaplay: tot 9 Formule 1-races ‘gratis’ live bij Ziggo, KPN en andere providers
[..]
Nu ja, gaat nu natuurlijk om die extra - bij RTL DLD dus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
totaaltv gaat nogal voor de clickbait maar er waren afgelopen toch ook races te zien op de belg, of waren dat er maar 2?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, gaat nu natuurlijk om die extra - bij RTL DLD dus.
Hier ook F1TV.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
'Vreemde taal'?
Engels bedoel je?
voor mij zelf geen enkel probleem om te volgen, heb nu F1TV commentaar en dat vind ik erg prettig.
Zelfs de technische analyses kan ik goed volgen.
Edit: het kl*terige aan SKY vind ik tegenwoordig hun bias.
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier ook F1TV.
En ik schakel altijd snel over naar het Engels, en het stukje bias moet je ff door heen kijken.
Ik lach er om.
Of elke keer dat ze het doen neem je een slok drinken of iets lekkers dat op tafel staat![]()
Maar no way dat ik nog naar het Nederlandse gestuntel ga luisteren.
Slim!quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.
Mn Google TV zelfs ingesteld op ENG, zodat ik dat niet steeds hoef te doen![]()
55. Wat in een woonkamer van 3m breed best flink is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat is groot?
Ik zat gister wat te Googlen naar een 70 inch TV
Heb nu een 55 inch LG TV
55 inch is opzich ook al wel redelijk qua formaat.
Is niet meer nodig. Je kunt tegenwoordig de gewenste taal opgeven in de instellingen van de F1TV-app.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.
Mn Google TV zelfs ingesteld op ENG, zodat ik dat niet steeds hoef te doen![]()
Ja voldoende wel dan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
55. Wat in een woonkamer van 3m breed best flink is.
En dan maar hopen dat het niet geoblocked wordt zoals de RAI vroeger.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
die is van 18 december, gisteren dus.
Kom ook nog deze tegen van vandaag (let op, de titel is wat "verneukeratief", want het gaat voor de grootste hap om RTL Deutschland.)
https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/
Domper voor Viaplay: tot 9 Formule 1-races ‘gratis’ live bij Ziggo, KPN en andere providers
[..]
SPOILER: offtopic in dit ViaPlay-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, nog even uitfiegelieren dan. Aangezien ik ook nog wel vaak op de tablet kijk.
Lijkt mij niet. RAI zend programma's die iedereen mag zien onversleuteld uit op de satelliet en de programma's die alleen de Italianen mogen zien versleuteld, vandaar dat de zender op zwart gaat bij NL providers aangezien zij geen decodeersleutel hebben. Nu is het zo dat RTL Dld in HD kwaliteit volledig versleuteld is op de satelliet en toch kunnen we hier alles zien. Het verteld mij dat NL providers hier wel de decodeersleutel hebben. Uiteraard kunnen ze de NL provider tijdelijk de toegang ontzeggen, maar de kans lijkt mij klein.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het niet geoblocked wordt zoals de RAI vroeger.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:41 schreef Sally het volgende:
dat woord kende ik niet.SPOILER: offtopic in dit ViaPlay-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb voor mn neefje een chromecast gekocht... en ja toen dacht ik laat ik er dan zelf ook maar 1 bij kopen voor als ik straks geen viaplay toegang meer heb.
meteen even alle reclame uitgezet dus alleen app's zichtbaar. geeft rust aan de ogen.
En met een buttondinges gezorgd dat dubbel klikken op de knop meteen F1TV meteen opent.
Vinnut nog steeds belachelijk dat die app niet op de Frame zelf zit. Viaplay heeft dat tenminste welOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Even offtopic: hoe heb je dat precies gedaan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat woord kende ik niet.
En heb voor mn neefje een chromecast gekocht... en ja toen dacht ik laat ik er dan zelf ook maar 1 bij kopen voor als ik straks geen viaplay toegang meer heb.
meteen even alle reclame uitgezet dus alleen app's zichtbaar. geeft rust aan de ogen.
En met een buttondinges gezorgd dat dubbel klikken op de knop meteen F1TV meteen opent.
Vinnut nog steeds belachelijk dat die app niet op de Frame zelf zit. Viaplay heeft dat tenminste wel
Speciaal topic voor dat?quote:Op woensdag 20 december 2023 10:48 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Even offtopic: hoe heb je dat precies gedaan?
Daar heb ik gereageerdquote:Op woensdag 20 december 2023 11:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Speciaal topic voor dat?
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #6
quote:
Whaaaat, was Rianne leuke dingen aan het posten?quote:
quote:The Vivendi company and PPF Cyprus Management Limited have notified Austria’s Federal Competition Authority that they each intend to increase their existing shareholdings in Viaplay Group AB to more than 25% each.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |