quote:Op zondag 17 december 2023 11:43 schreef TornadoDK het volgende:
Ik wilde ook een abonnement nemen maar omdat ik niet in Nederland woon willen ze mijn geld niet
Dan is juist F1TV toch wel handig of kan je dan in het buitenland (jouw huidige land) geen NL commentaar krijgen als je dat zou willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toekomstige geologen zullen een abrupt einde van normen en waarden zien in de grondlagen rond het begin van de jaren 20 in de 21e eeuw. Het is één van de grootste mysteries in hun vakgebied.quote:Op zondag 17 december 2023 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een algemene maatschappelijke trend ...
Waar zijn de normen en waarden gebleven?
Was meer een algemene klacht over viaplayquote:Op zondag 17 december 2023 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is juist F1TV toch wel handig of kan je dan in het buitenland (jouw huidige land) geen NL commentaar krijgen als je dat zou willen?
ze missen zo wel geld, best dom. je kan met een VPN een abo afsluitenquote:Op zondag 17 december 2023 11:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was meer een algemene klacht over viaplay![]()
Ik wilde het vooral voor de combinatie met andere sporten die ze aanbieden.
F1 Zenden ze hier gelukkig op een publieke zender uit. Dat ik het commentaar maar half versta is minder maar daarvoor ga ik niet alleen een abonnement afsluiten.
Als ik weer in Nederland ben maar even afsluiten als het dan nog bestaat tenminste
Ik geloof dat ze op 10 januari een speciale aandeelhouders vergadering hebben over recapitalicatiequote:Op zondag 17 december 2023 11:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was meer een algemene klacht over viaplay![]()
Ik wilde het vooral voor de combinatie met andere sporten die ze aanbieden.
F1 Zenden ze hier gelukkig op een publieke zender uit. Dat ik het commentaar maar half versta is minder maar daarvoor ga ik niet alleen een abonnement afsluiten.
Als ik weer in Nederland ben maar even afsluiten als het dan nog bestaat tenminste
"Failure to complete the recapitalisation programme may lead to the Group not being considered a going concern and having to pursue other less optimal funding solutions and, if not successful, having to enter into insolvency proceedings, which would likely result in the Group entering bankruptcy proceedings, which would result in the loss of all, or close to all, remaining value for shareholders and creditors."quote:8January Bondholders’ meeting
10 January Extraordinary General Meeting
15 January Last day of trading in Viaplay Group shares including the right to participate in the Rights Issue
16 January Publication of prospectus
17 January Record date for participation in the Rights Issue, i.e. holders of shares who are registered in the share register on this day will receive subscription rights for participation in the Rights Issue
19 January – 2 February Subscription period
5 February Announcement of the subscription outcome of the Rights Issue
9 February Settlement of the Directed Issue, the Debt-to-Equity Issue, and completion of the recapitalisation
Zat ik ook nog aan te denken. Maar kans is groot dat ze dat ook blokkeren.quote:Op zondag 17 december 2023 12:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze missen zo wel geld, best dom. je kan met een VPN een abo afsluiten
Tegen de tijd dat je hier bent, is het toch wel gedaan met de centralisatie. Viaplay kan niet nog een keer betalen voor alles, dus er zullen langzaam rechten weer wegbloeden.quote:Op zondag 17 december 2023 12:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zat ik ook nog aan te denken. Maar kans is groot dat ze dat ook blokkeren.
Wel als ze prijzen verhogen bij de Scandinavische tak en mogelijk later bij de Nederlandse takquote:Op zondag 17 december 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent, is het toch wel gedaan met de centralisatie. Viaplay kan niet nog een keer betalen voor alles, dus er zullen langzaam rechten weer wegbloeden.
Nee.quote:Op zondag 17 december 2023 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind zijn commentaar echt tenenkrommend, maar dit is ook wel een uiterste.
Op een gegeven moment houden de F1 fans viaplee wel voor gezien en stappen ze over naar F1TV. Wat nu al gaande is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel als ze prijzen verhogen bij de Scandinavische tak en mogelijk later bij de Nederlandse tak
Die prijzen daar zijn al absurd, in Denemarken betaal je geloof ik 60 euro/maand voor het all in pakket, geen idee wat er allemaal in zit maar iig PL en F1.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel als ze prijzen verhogen bij de Scandinavische tak en mogelijk later bij de Nederlandse tak
Bron? Tot nu toe is het nog nergens ooit voorgekomen dat F1TV verdwijnt, dat is dan toch een zekerheidje die we verliezenquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:38 schreef Starflyer het volgende:
Als Canal+ het overneemt is het niet lang daarna einde F1TV in Nederland, verwacht ik. In Frankrijk heeft Canal+ de rechten voor F1 en houdt F1TV na volgend jaar daar op.
Bron is Redditquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bron? Tot nu toe is het nog nergens ooit voorgekomen dat F1TV verdwijnt, dat is dan toch een zekerheidje die we verliezen
Dat zal de wensdenkers leren! Maar zonder gekheid, 1 keuze is nooit goed, misschien komt het ook wel door Canal+ dat je als Viaplay klant F1TV erbij krijgt in 24.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:38 schreef Starflyer het volgende:
Als Canal+ het overneemt is het niet lang daarna einde F1TV in Nederland, verwacht ik. In Frankrijk heeft Canal+ de rechten voor F1 en houdt F1TV na volgend jaar daar op.
En de prijzen voor Canal+ zijn daar ook flink hoger dan Viaplay in Nederland.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bron is Reddit
In Duitsland is het ook verdwenen nadat Sky daar de rechten kreeg, dacht ik.
Zoals geen sprintraces?quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty heeft z'n best gedaan, maar nu gaan ze keihard Ecclestone achterna. Tijd voor wat nieuws.
Denk dat het inmiddels dermate veel waard is dat alleen iemand als de saoudische kroonprins gek genoeg is om het aan zijn sportwashing project toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty heeft z'n best gedaan, maar nu gaan ze keihard Ecclestone achterna. Tijd voor wat nieuws.
Er is één ding waar ik een nog grotere hekel aan heb. Nou ja, twee. Maar één van de twee is de aardappelkwaliteit van de uitzendingen waar we het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals geen sprintraces?
jaja, meneer 'ik heb een hele grote tv'.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is één ding waar ik een nog grotere hekel aan heb. Nou ja, twee. Maar één van de twee is de aardappelkwaliteit van de uitzendingen waar we het mee moeten doen.
Dat vond ik al kut voor ik een grote tv hadquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
jaja, meneer 'ik heb een hele grote tv'.
Wat is groot?quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vond ik al kut voor ik een grote tv had
Niet elk gesprek over de grote van iets is om stoer te doen ehquote:
Dat is ook duur, tenminste als je het legaal doet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:35 schreef THEFXR het volgende:
de toekomst is gewoon een abo op sky nemen, als ik het zo lees.
ZO mogelijk NOG kutter qua commentaarquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:35 schreef THEFXR het volgende:
de toekomst is gewoon een abo op sky nemen, als ik het zo lees.
zelfs nog in een vreemde taalquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
ZO mogelijk NOG kutter qua commentaar![]()
'Vreemde taal'?quote:
die is van 18 december, gisteren dus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik las dit net:
https://www.totaaltv.nl/n(...)cent-in-scandinavie/
Al langs geweest hier?
quote:Het slechte nieuws blijft zich voor Viaplay opstapelen. Dit keer komt het onheil van buitenlandse kant waardoor klanten van bijvoorbeeld Ziggo en KPN gratis naar Formule 1 kunnen kijken.
[...]
totaaltv gaat nogal voor de clickbait maar er waren afgelopen toch ook races te zien op de belg, of waren dat er maar 2?quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
die is van 18 december, gisteren dus.
Kom ook nog deze tegen van vandaag (let op, de titel is wat "verneukeratief", want het gaat voor de grootste hap om RTL Deutschland.)
https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/
Domper voor Viaplay: tot 9 Formule 1-races ‘gratis’ live bij Ziggo, KPN en andere providers
[..]
Nu ja, gaat nu natuurlijk om die extra - bij RTL DLD dus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
totaaltv gaat nogal voor de clickbait maar er waren afgelopen toch ook races te zien op de belg, of waren dat er maar 2?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, gaat nu natuurlijk om die extra - bij RTL DLD dus.
Hier ook F1TV.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
'Vreemde taal'?
Engels bedoel je?
voor mij zelf geen enkel probleem om te volgen, heb nu F1TV commentaar en dat vind ik erg prettig.
Zelfs de technische analyses kan ik goed volgen.
Edit: het kl*terige aan SKY vind ik tegenwoordig hun bias.
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier ook F1TV.
En ik schakel altijd snel over naar het Engels, en het stukje bias moet je ff door heen kijken.
Ik lach er om.
Of elke keer dat ze het doen neem je een slok drinken of iets lekkers dat op tafel staat![]()
Maar no way dat ik nog naar het Nederlandse gestuntel ga luisteren.
Slim!quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.
Mn Google TV zelfs ingesteld op ENG, zodat ik dat niet steeds hoef te doen![]()
55. Wat in een woonkamer van 3m breed best flink is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat is groot?
Ik zat gister wat te Googlen naar een 70 inch TV
Heb nu een 55 inch LG TV
55 inch is opzich ook al wel redelijk qua formaat.
Is niet meer nodig. Je kunt tegenwoordig de gewenste taal opgeven in de instellingen van de F1TV-app.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.
Mn Google TV zelfs ingesteld op ENG, zodat ik dat niet steeds hoef te doen![]()
Ja voldoende wel dan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
55. Wat in een woonkamer van 3m breed best flink is.
En dan maar hopen dat het niet geoblocked wordt zoals de RAI vroeger.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
die is van 18 december, gisteren dus.
Kom ook nog deze tegen van vandaag (let op, de titel is wat "verneukeratief", want het gaat voor de grootste hap om RTL Deutschland.)
https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/
Domper voor Viaplay: tot 9 Formule 1-races ‘gratis’ live bij Ziggo, KPN en andere providers
[..]
SPOILER: offtopic in dit ViaPlay-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, nog even uitfiegelieren dan. Aangezien ik ook nog wel vaak op de tablet kijk.
Lijkt mij niet. RAI zend programma's die iedereen mag zien onversleuteld uit op de satelliet en de programma's die alleen de Italianen mogen zien versleuteld, vandaar dat de zender op zwart gaat bij NL providers aangezien zij geen decodeersleutel hebben. Nu is het zo dat RTL Dld in HD kwaliteit volledig versleuteld is op de satelliet en toch kunnen we hier alles zien. Het verteld mij dat NL providers hier wel de decodeersleutel hebben. Uiteraard kunnen ze de NL provider tijdelijk de toegang ontzeggen, maar de kans lijkt mij klein.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het niet geoblocked wordt zoals de RAI vroeger.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:41 schreef Sally het volgende:
dat woord kende ik niet.SPOILER: offtopic in dit ViaPlay-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb voor mn neefje een chromecast gekocht... en ja toen dacht ik laat ik er dan zelf ook maar 1 bij kopen voor als ik straks geen viaplay toegang meer heb.
meteen even alle reclame uitgezet dus alleen app's zichtbaar. geeft rust aan de ogen.
En met een buttondinges gezorgd dat dubbel klikken op de knop meteen F1TV meteen opent.
Vinnut nog steeds belachelijk dat die app niet op de Frame zelf zit. Viaplay heeft dat tenminste welOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Even offtopic: hoe heb je dat precies gedaan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat woord kende ik niet.
En heb voor mn neefje een chromecast gekocht... en ja toen dacht ik laat ik er dan zelf ook maar 1 bij kopen voor als ik straks geen viaplay toegang meer heb.
meteen even alle reclame uitgezet dus alleen app's zichtbaar. geeft rust aan de ogen.
En met een buttondinges gezorgd dat dubbel klikken op de knop meteen F1TV meteen opent.
Vinnut nog steeds belachelijk dat die app niet op de Frame zelf zit. Viaplay heeft dat tenminste wel
Speciaal topic voor dat?quote:Op woensdag 20 december 2023 10:48 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Even offtopic: hoe heb je dat precies gedaan?
Daar heb ik gereageerdquote:Op woensdag 20 december 2023 11:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Speciaal topic voor dat?
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #6
quote:
Whaaaat, was Rianne leuke dingen aan het posten?quote:
quote:The Vivendi company and PPF Cyprus Management Limited have notified Austria’s Federal Competition Authority that they each intend to increase their existing shareholdings in Viaplay Group AB to more than 25% each.
https://www.viaplaygroup.(...)isation-step-2190573quote:Viaplay Group AB (publ) (“Viaplay Group” or the “Company”) announces that the Company today, 8 January 2024, has received approval from its bondholders at the bondholder meetings (the “Bondholder Meetings”) held in accordance with the notices dated 6 December 2023 (the “Notices”) and in relation to the Company’s outstanding bond loans with maturity in 2024 (ISIN: SE0011426220), 2025 (ISIN: SE0012676138) and 2026 (ISIN: SE0013104957) (the “Bonds”) issued under the Company’s MTN programme. Approval of the proposal set out in the Notices is a key step in the Company’s recapitalisation plan announced on 1 December 2023.
Ik weet niet hoe ze dat gaan aanpakken, ze zullen sowieso een grote(re) vinger in de pap krijgen bij Viaplay Group dus dan lijkt het ook aannemelijker dat zo'n bod voor die rechten door Viaplay gedaan wordt.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou het kunnen dat Canal+ dit jaar gaat bieden op de F1 rechten voor Nederland en dan de rest van Viaplay Nederland overneemt als ze die rechten binnenkrijgen?
https://www.viaplaygroup.(...)proposed-resolutionsquote:Viaplay Group AB (publ) ("Viaplay Group") held an Extraordinary General Meeting (the "EGM") today, 10 January 2024, at which all proposed resolutions were approved. The EGM's resolutions include an issue of class B shares with preferential rights for Viaplay Group's shareholders, two directed issues of class B shares, and a reduction of Viaplay Group's share capital and amendments of its articles of association in order to enable the issues of class B shares. This means that the recapitalisation programme for Viaplay Group proposed by the Board of Directors on 1 December 2023 can progress according to plan, as the EGM resolved in accordance with the Board of Directors' proposals to the EGM as part of the recapitalisation programme.
Hm, daar gaat 1 van de redenen waarom mensen ViaPlay hebben naast F1quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:41 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar heeft Viaplay enkele uitzendrechten/sublicenties voor Darts verkocht aan RTL 7.
https://www.dartfreakz.nl(...)oernooi-eind-januari
Ze hakken alles af om in leven te blijven.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:41 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar heeft Viaplay enkele uitzendrechten/sublicenties voor Darts verkocht aan RTL 7.
https://www.dartfreakz.nl(...)oernooi-eind-januari
Misschien doen ze eindelijk een keer wat ze al hadden moeten doen en dat is de wedstrijden in NL op het open kanaal toestaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hakken alles af om in leven te blijven.
Die 'andere sporten dan F1' waren imo juist de redenen voor velen om juist wél ViaPlay te hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hakken alles af om in leven te blijven.
Die site weet gewoon ook niet precies wat er is afgesproken, maar heeft alleen de bevestiging gekregen dat het op RTL 7 te zien zal zijn en zegt dat er al eerder geluiden waren over sublicenties.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, daar gaat 1 van de redenen waarom mensen ViaPlay hebben naast F1![]()
Maar je zegt deels? (nu even niet de tijd om artikel te lezen op mn werk)
voor de rest zie:quote:The prospectus also includes updated targets for the full year 2024, and the previously announced targets for 2024 are therefore no longer valid.
Net sales for core Nordic, Netherlands and Viaplay Select operations SEK 17.2–17.8 billion
Operating income before ACI & IAC for core Nordic, Netherlands and Viaplay Select operations Between a loss of SEK 250 million and a profit of SEK 50million
Group free cash flow * Negative SEK 1.7–2.2 billion, including negative SEK 0.6–0.8 billion for the non-core international operations
De Premier League en in mindere mate de Bundesliga.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Die 'andere sporten dan F1' waren imo juist de redenen voor velen om juist wél ViaPlay te hebben.
Sow.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:45 schreef Tarado het volgende:
Viaplay Group publishes prospectus and provides trading update
[..]
voor de rest zie:
https://www.viaplaygroup.(...)ading-update-2192369
Ja, er zijn mensen die ook de darts kijken hoor - ken er op FOK wel een paarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De Premier League en in mindere mate de Bundesliga.
Maar Darts?
Blijkbaar wel want ze hebben zich ingekocht, dit is zeg maar de prognose voor het eerste hersteljaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Sow.
Loss, en Negative Income.....
Daar zijn aandeelhouders blij mee?!
*not*
Welk hersteljaar, die gasten hebben zich totaal verkeken op de Nederlandse consument, alles steeds duurder maken om de kosten te dekken en het dan vreemd vinden dat veel mensen overstappen naar F1TVPro.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want ze hebben zich ingekocht, dit is zeg maar de prognose voor het eerste hersteljaar.
Ze hebben zich zo verkeken dat ze NL als een kernactiviteit beschouwen terwijl ze andere markten hebben afgestoten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Welk hersteljaar, die gasten hebben zich totaal verkeken op de Nederlandse consument, alles steeds duurder maken om de kosten te dekken en het dan vreemd vinden dat veel mensen overstappen naar F1TVPro.
Ze gaan niet herstellen want ze maken het weer duurder. Dat jaagt juist mensen weg.
Ik had het meestal op de achtergrond aan omdat er rond de kerst niks beter was op tv. (dat was in de tijd dat het nog op rtl7 zat)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, er zijn mensen die ook de darts kijken hoor - ken er op FOK wel een paar![]()
* Sally niet.
Iedereen al prikkelbaar...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had het meestal op de achtergrond aan omdat er rond de kerst niks beter was op tv. (dat was in de tijd dat het nog op rtl7 zat)
Of ze kregen de F1 rechten voor 2024 niet verkocht voor de waarde die ze wouden hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben zich zo verkeken dat ze NL als een kernactiviteit beschouwen terwijl ze andere markten hebben afgestoten.
Die pijltjes zijn idd prikbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen al prikkelbaar...
Dit precies denk ik ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze kregen de F1 rechten voor 2024 niet verkocht voor de waarde die ze wouden hebben
Ik denk daarom dat ze NL tak als kernactiviteit hebben beschouwd.
Gewoon trekken aan een dood racepaard.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze kregen de F1 rechten voor 2024 niet verkocht voor de waarde die ze wouden hebben
Daarom zie ik die biedingstrijd ook gaan tussen Canal+ en Ziggo. Viaplay heeft geen geld in kas of het wordt overgenomen door Canal+quote:
Weer duurder ja? Het is dat ik een luie kijker ben zonder zin in gedoe rond de wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Welk hersteljaar, die gasten hebben zich totaal verkeken op de Nederlandse consument, alles steeds duurder maken om de kosten te dekken en het dan vreemd vinden dat veel mensen overstappen naar F1TVPro.
Ze gaan niet herstellen want ze maken het weer duurder. Dat jaagt juist mensen weg.
Ik denk het niet want dan was Canal+ er niet zo groot ingestapt, wat ik wel denk is dat Viaplay als geheel (dus niet alleen NL) door hen zal worden opgeslokt binnen afzienbare tijd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De problemen kwamen imho vooral door de Scandinavische markt (o.a. drastische terugloop van de advertentie inkomsten) en niet de Nederlandse markt. Daarom hebben ze de meeste internationale markten afgestoten, behalve die ze als winstgevend beschouwen (op korte termijn).quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is echt dom geklets, ViaPlay gaat helemaal niets meer kopen, dat aandeel is 90% gedaald het afgelopen jaar en het bedrijf is voor een fooi te koop (35 miljoen is echt peanuts in de wereldwijde markt en dat is de verkoopwaarde van het bedrijf momenteel). Het enige wat nog kan is dat Canal+ het zal overnemen en zij de F1 zullen gaan uitzenden in Nederland. Maar Ziggo laat zich niet nog een keer piepelen en die hebben wel gewoon een gezonde financiële positie en bovendien een direct lijntje met LM, dus ik zet mn geld in op Ziggo en dat zal ergens rond de zomer wel definitief worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we ophouden met die onzin dat Viaplay Nederland een drama zou zijn financieel gezien voor Viaplay, Viaplay Nederland is het enige goed functionerende deel van het bedrijf.
Allemaal leuk die wishful thinking en ik zou ook willen dat het gewoon weer naar Ziggo ging maar de realiteit is dat ze waarschijnlijk de nieuwe rechten ook wel weer zullen kopen al dan niet met cash van Canal+.
Alles is mogelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu al zin in dit topic als ViaPlay ook de rechten koopt voor 2025.
Het is wel weer mogelijk, ben benieuwd en ik heb het al eens eerder gezegd, het is gewoon een prima sportzender maar als ik alleen F1 zou willen nam ik ook geen Viaplay.quote:
geloof dat RTL+ duitsland dit jaar weet uitzendquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet alle races en er is meer dan F1.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof dat RTL+ duitsland dit jaar weet uitzend
Welcome to the dark sidequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Viaplay heeft dit seizoen kennelijk de Ski Classics niet meer, nu kunnen ze de tyfus genieten en maakt het me weinig meer uit allemaal. Het is dat ze nog wat andere rechten hebben die ze in tegenstelling tot Ziggo gewoon gebruiken. Woest.
ViaPlay bestaat voor het einde van het jaar niet meer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dus je gaat niet de Vasaloppet voor ons streamen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Viaplay heeft dit seizoen kennelijk de Ski Classics niet meer, nu kunnen ze de tyfus genieten en maakt het me weinig meer uit allemaal. Het is dat ze nog wat andere rechten hebben die ze in tegenstelling tot Ziggo gewoon gebruiken. Woest.
Een klap in het gezicht van de fanquote:Op donderdag 18 januari 2024 06:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet de Vasaloppet voor ons streamen?
Zeven races maar het is nog niet bekend welke.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof dat RTL+ duitsland dit jaar weet uitzend
Die willen of kunnen niet betalen voor Sky?quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Marko en Hulkenberg waren er in elk geval blij mee.
Dat ze nu veel meer exposure krijgen in Duitsland. Altijd handig voor een schnabbel hier en daarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die willen of kunnen niet betalen voor Sky?
De vorige keer werd het meen ik in mei van dat jaar bekend, dus zal dit jaar ook zoiets zijn neem ik aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:30 schreef Eagles89 het volgende:
Die uitzendrechten zouden toch al afgelopen september ofzo geveild worden? Ik weet dat het uitgesteld was maar we zitten inmiddels al in januari…is al bekend wanneer ze nu geveild gaan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |