quote:Op zondag 17 december 2023 11:43 schreef TornadoDK het volgende:
Ik wilde ook een abonnement nemen maar omdat ik niet in Nederland woon willen ze mijn geld niet
Dan is juist F1TV toch wel handig of kan je dan in het buitenland (jouw huidige land) geen NL commentaar krijgen als je dat zou willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toekomstige geologen zullen een abrupt einde van normen en waarden zien in de grondlagen rond het begin van de jaren 20 in de 21e eeuw. Het is één van de grootste mysteries in hun vakgebied.quote:Op zondag 17 december 2023 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een algemene maatschappelijke trend ...
Waar zijn de normen en waarden gebleven?
Was meer een algemene klacht over viaplayquote:Op zondag 17 december 2023 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is juist F1TV toch wel handig of kan je dan in het buitenland (jouw huidige land) geen NL commentaar krijgen als je dat zou willen?
ze missen zo wel geld, best dom. je kan met een VPN een abo afsluitenquote:Op zondag 17 december 2023 11:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was meer een algemene klacht over viaplay![]()
Ik wilde het vooral voor de combinatie met andere sporten die ze aanbieden.
F1 Zenden ze hier gelukkig op een publieke zender uit. Dat ik het commentaar maar half versta is minder maar daarvoor ga ik niet alleen een abonnement afsluiten.
Als ik weer in Nederland ben maar even afsluiten als het dan nog bestaat tenminste
Ik geloof dat ze op 10 januari een speciale aandeelhouders vergadering hebben over recapitalicatiequote:Op zondag 17 december 2023 11:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was meer een algemene klacht over viaplay![]()
Ik wilde het vooral voor de combinatie met andere sporten die ze aanbieden.
F1 Zenden ze hier gelukkig op een publieke zender uit. Dat ik het commentaar maar half versta is minder maar daarvoor ga ik niet alleen een abonnement afsluiten.
Als ik weer in Nederland ben maar even afsluiten als het dan nog bestaat tenminste
"Failure to complete the recapitalisation programme may lead to the Group not being considered a going concern and having to pursue other less optimal funding solutions and, if not successful, having to enter into insolvency proceedings, which would likely result in the Group entering bankruptcy proceedings, which would result in the loss of all, or close to all, remaining value for shareholders and creditors."quote:8January Bondholders’ meeting
10 January Extraordinary General Meeting
15 January Last day of trading in Viaplay Group shares including the right to participate in the Rights Issue
16 January Publication of prospectus
17 January Record date for participation in the Rights Issue, i.e. holders of shares who are registered in the share register on this day will receive subscription rights for participation in the Rights Issue
19 January – 2 February Subscription period
5 February Announcement of the subscription outcome of the Rights Issue
9 February Settlement of the Directed Issue, the Debt-to-Equity Issue, and completion of the recapitalisation
Zat ik ook nog aan te denken. Maar kans is groot dat ze dat ook blokkeren.quote:Op zondag 17 december 2023 12:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze missen zo wel geld, best dom. je kan met een VPN een abo afsluiten
Tegen de tijd dat je hier bent, is het toch wel gedaan met de centralisatie. Viaplay kan niet nog een keer betalen voor alles, dus er zullen langzaam rechten weer wegbloeden.quote:Op zondag 17 december 2023 12:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zat ik ook nog aan te denken. Maar kans is groot dat ze dat ook blokkeren.
Wel als ze prijzen verhogen bij de Scandinavische tak en mogelijk later bij de Nederlandse takquote:Op zondag 17 december 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent, is het toch wel gedaan met de centralisatie. Viaplay kan niet nog een keer betalen voor alles, dus er zullen langzaam rechten weer wegbloeden.
Nee.quote:Op zondag 17 december 2023 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind zijn commentaar echt tenenkrommend, maar dit is ook wel een uiterste.
Op een gegeven moment houden de F1 fans viaplee wel voor gezien en stappen ze over naar F1TV. Wat nu al gaande is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel als ze prijzen verhogen bij de Scandinavische tak en mogelijk later bij de Nederlandse tak
Die prijzen daar zijn al absurd, in Denemarken betaal je geloof ik 60 euro/maand voor het all in pakket, geen idee wat er allemaal in zit maar iig PL en F1.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel als ze prijzen verhogen bij de Scandinavische tak en mogelijk later bij de Nederlandse tak
Bron? Tot nu toe is het nog nergens ooit voorgekomen dat F1TV verdwijnt, dat is dan toch een zekerheidje die we verliezenquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:38 schreef Starflyer het volgende:
Als Canal+ het overneemt is het niet lang daarna einde F1TV in Nederland, verwacht ik. In Frankrijk heeft Canal+ de rechten voor F1 en houdt F1TV na volgend jaar daar op.
Bron is Redditquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bron? Tot nu toe is het nog nergens ooit voorgekomen dat F1TV verdwijnt, dat is dan toch een zekerheidje die we verliezen
Dat zal de wensdenkers leren! Maar zonder gekheid, 1 keuze is nooit goed, misschien komt het ook wel door Canal+ dat je als Viaplay klant F1TV erbij krijgt in 24.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:38 schreef Starflyer het volgende:
Als Canal+ het overneemt is het niet lang daarna einde F1TV in Nederland, verwacht ik. In Frankrijk heeft Canal+ de rechten voor F1 en houdt F1TV na volgend jaar daar op.
En de prijzen voor Canal+ zijn daar ook flink hoger dan Viaplay in Nederland.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bron is Reddit
In Duitsland is het ook verdwenen nadat Sky daar de rechten kreeg, dacht ik.
Zoals geen sprintraces?quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty heeft z'n best gedaan, maar nu gaan ze keihard Ecclestone achterna. Tijd voor wat nieuws.
Denk dat het inmiddels dermate veel waard is dat alleen iemand als de saoudische kroonprins gek genoeg is om het aan zijn sportwashing project toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty heeft z'n best gedaan, maar nu gaan ze keihard Ecclestone achterna. Tijd voor wat nieuws.
Er is één ding waar ik een nog grotere hekel aan heb. Nou ja, twee. Maar één van de twee is de aardappelkwaliteit van de uitzendingen waar we het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals geen sprintraces?
jaja, meneer 'ik heb een hele grote tv'.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is één ding waar ik een nog grotere hekel aan heb. Nou ja, twee. Maar één van de twee is de aardappelkwaliteit van de uitzendingen waar we het mee moeten doen.
Dat vond ik al kut voor ik een grote tv hadquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
jaja, meneer 'ik heb een hele grote tv'.
Wat is groot?quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vond ik al kut voor ik een grote tv had
Niet elk gesprek over de grote van iets is om stoer te doen ehquote:
Dat is ook duur, tenminste als je het legaal doet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:35 schreef THEFXR het volgende:
de toekomst is gewoon een abo op sky nemen, als ik het zo lees.
ZO mogelijk NOG kutter qua commentaarquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:35 schreef THEFXR het volgende:
de toekomst is gewoon een abo op sky nemen, als ik het zo lees.
zelfs nog in een vreemde taalquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
ZO mogelijk NOG kutter qua commentaar![]()
'Vreemde taal'?quote:
die is van 18 december, gisteren dus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik las dit net:
https://www.totaaltv.nl/n(...)cent-in-scandinavie/
Al langs geweest hier?
quote:Het slechte nieuws blijft zich voor Viaplay opstapelen. Dit keer komt het onheil van buitenlandse kant waardoor klanten van bijvoorbeeld Ziggo en KPN gratis naar Formule 1 kunnen kijken.
[...]
totaaltv gaat nogal voor de clickbait maar er waren afgelopen toch ook races te zien op de belg, of waren dat er maar 2?quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
die is van 18 december, gisteren dus.
Kom ook nog deze tegen van vandaag (let op, de titel is wat "verneukeratief", want het gaat voor de grootste hap om RTL Deutschland.)
https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/
Domper voor Viaplay: tot 9 Formule 1-races ‘gratis’ live bij Ziggo, KPN en andere providers
[..]
Nu ja, gaat nu natuurlijk om die extra - bij RTL DLD dus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
totaaltv gaat nogal voor de clickbait maar er waren afgelopen toch ook races te zien op de belg, of waren dat er maar 2?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, gaat nu natuurlijk om die extra - bij RTL DLD dus.
Hier ook F1TV.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
'Vreemde taal'?
Engels bedoel je?
voor mij zelf geen enkel probleem om te volgen, heb nu F1TV commentaar en dat vind ik erg prettig.
Zelfs de technische analyses kan ik goed volgen.
Edit: het kl*terige aan SKY vind ik tegenwoordig hun bias.
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier ook F1TV.
En ik schakel altijd snel over naar het Engels, en het stukje bias moet je ff door heen kijken.
Ik lach er om.
Of elke keer dat ze het doen neem je een slok drinken of iets lekkers dat op tafel staat![]()
Maar no way dat ik nog naar het Nederlandse gestuntel ga luisteren.
Slim!quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.
Mn Google TV zelfs ingesteld op ENG, zodat ik dat niet steeds hoef te doen![]()
55. Wat in een woonkamer van 3m breed best flink is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat is groot?
Ik zat gister wat te Googlen naar een 70 inch TV
Heb nu een 55 inch LG TV
55 inch is opzich ook al wel redelijk qua formaat.
Is niet meer nodig. Je kunt tegenwoordig de gewenste taal opgeven in de instellingen van de F1TV-app.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zap dus juist naar F1 LIVE-commentaar.
Mn Google TV zelfs ingesteld op ENG, zodat ik dat niet steeds hoef te doen![]()
Ja voldoende wel dan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
55. Wat in een woonkamer van 3m breed best flink is.
En dan maar hopen dat het niet geoblocked wordt zoals de RAI vroeger.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
die is van 18 december, gisteren dus.
Kom ook nog deze tegen van vandaag (let op, de titel is wat "verneukeratief", want het gaat voor de grootste hap om RTL Deutschland.)
https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/
Domper voor Viaplay: tot 9 Formule 1-races ‘gratis’ live bij Ziggo, KPN en andere providers
[..]
SPOILER: offtopic in dit ViaPlay-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, nog even uitfiegelieren dan. Aangezien ik ook nog wel vaak op de tablet kijk.
Lijkt mij niet. RAI zend programma's die iedereen mag zien onversleuteld uit op de satelliet en de programma's die alleen de Italianen mogen zien versleuteld, vandaar dat de zender op zwart gaat bij NL providers aangezien zij geen decodeersleutel hebben. Nu is het zo dat RTL Dld in HD kwaliteit volledig versleuteld is op de satelliet en toch kunnen we hier alles zien. Het verteld mij dat NL providers hier wel de decodeersleutel hebben. Uiteraard kunnen ze de NL provider tijdelijk de toegang ontzeggen, maar de kans lijkt mij klein.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het niet geoblocked wordt zoals de RAI vroeger.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:41 schreef Sally het volgende:
dat woord kende ik niet.SPOILER: offtopic in dit ViaPlay-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb voor mn neefje een chromecast gekocht... en ja toen dacht ik laat ik er dan zelf ook maar 1 bij kopen voor als ik straks geen viaplay toegang meer heb.
meteen even alle reclame uitgezet dus alleen app's zichtbaar. geeft rust aan de ogen.
En met een buttondinges gezorgd dat dubbel klikken op de knop meteen F1TV meteen opent.
Vinnut nog steeds belachelijk dat die app niet op de Frame zelf zit. Viaplay heeft dat tenminste welOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Even offtopic: hoe heb je dat precies gedaan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat woord kende ik niet.
En heb voor mn neefje een chromecast gekocht... en ja toen dacht ik laat ik er dan zelf ook maar 1 bij kopen voor als ik straks geen viaplay toegang meer heb.
meteen even alle reclame uitgezet dus alleen app's zichtbaar. geeft rust aan de ogen.
En met een buttondinges gezorgd dat dubbel klikken op de knop meteen F1TV meteen opent.
Vinnut nog steeds belachelijk dat die app niet op de Frame zelf zit. Viaplay heeft dat tenminste wel
Speciaal topic voor dat?quote:Op woensdag 20 december 2023 10:48 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Even offtopic: hoe heb je dat precies gedaan?
Daar heb ik gereageerdquote:Op woensdag 20 december 2023 11:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Speciaal topic voor dat?
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |